Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare reactivi de coagulare


Anunt de participare numarul 120733/05.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala:  Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Punct(e) de contact:  Aurel Marc Andrei ROSIN, Tel. 031.425.12.31, Email:  [email protected], Fax:  021/3191779, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutul Ntional de Hematologie Transfuzionala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare reactivi de coagulare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Institutului National de Hematologie Transfuzionala
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde reactivi de coagulare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 cuprinde 25 reactivi
Cantitate pana la 31.12.20111.Tromboplastina: 7Kit
2.APTT: 15Kit
3.Kit Fibrinogen: 3Kit
4.Tampon Imidazol: 15Kit
5.Reactiv Factor II: 2Kit
6.Reactiv Factor V: 2Kit
7.Reactiv Factor VII: 3Kit
8.Reactiv Factor VIII: 18Kit
9.Reactiv Factor IX: 7Kit
10.Reactiv Factor X: 2Kit
11.Reactiv Factor XI: 2Kit
12.Reactiv Factor XII: 2Kit
13.Proteina C: 1Kit
14.Proteina S: 1Kit
15.Lupus screen: 1Kit
16.Lupus confirm: 1Kit
17.Plasma Normala de Referinta: 24Kit
18.Trinicheck control 1:2Kit
19.Trinicheck control 2:1kit
20.Trinicheck control 3:1Kit
21.Solutie de Spalare Destiny (DPW): 4Kit
22.Canulae: 1buc.
23.Control extern coagulare: 1
24.Cuve reactie AMAX Destiny: 7 cutie
25.Trinical INR&QUICK: 3kitLotul 2 cuprinde 39 reactivi
Cantitate pana la 31.12.20111.Proteina S Ac: 8kit
2.Proteina C Cromogenic: 3kit
3.ATIII Cromogenic: 1kit
4.LA1:2kit
5.LA2:2kit
6.ProC Global: 4kit
7.Plasma Control Normal: 8kit
8.Plasma Control Patologic: 8kit
9.PT-Multi -Calibrator: 6kit
10.Calibrator Fibrinogen: 6kit
11.Plasma standard umana 5kit
12.Plasma LA Control High: 2kit
13.Plasma LA Control Low: 2kit
14.Tromboplastina: 4kit
15.Reactiv pentru det.aPTTT: 5kit
16.Reactiv pentru det.aPTTT1:2kit
17.Reactiv pentru det.aPTTT2:4kit
18.Reactiv pentru det.aPTTT3:1kit
19.R.pt. Det Fibrinogenului: 4kit
20.Plasma ProC Control: 3kit
21.CaCl2 0, 025 M: 3kit
22.Tampon Owren s Veronal : 1kit
23.Filtre apa BCSXP: 5buc.
24.Rotoare BCS-XP CUVE: 5cutii
25.Bc Validation Kit: 4kit
26.Solutie de spalare-BCS-XP: 5kit
27.Plasma deficitara FVIII: 7kit
28.Plasma deficitara FIX: 2kit
29.Plasma deficitara FXI: 2kit
30.Plasma deficitara FXII: 1kit
31.Plasma deficitara FV: 6kit
32.Plasma deficitara FII: 1kit
33.Plasma deficitara FX: 1kit
34.Plasma deficitara FVII: 1kit
35.Plasma deficitara FXIII: 1kit
36.Bc von Willebrand: 7kit
37.Factor von Willebrand Ag: 3kit
38.Cleaner SCS: 2kit
39.Teralin: 1kitLotul 1 cuprinde 25 reactivi
Cantitate maxima pana la 30.04.20121.Tromboplastina: 10Kit
2.APTT: 20Kit
3.Kit Fibrinogen: 4Kit
4.Tampon Imidazol: 20Kit
5.Reactiv Factor II: 2Kit
6.Reactiv Factor V: 2Kit
7.Reactiv Factor VII: 3Kit
8.Reactiv Factor VIII: 22Kit
9.Reactiv Factor IX: 10Kit
10.Reactiv Factor X: 2Kit
11.Reactiv Factor XI: 2Kit
12.Reactiv Factor XII: 2Kit
13.Proteina C: 1Kit
14.Proteina S: 1Kit
15.Lupus screen: 1Kit
16.Lupus confirm: 1Kit
17.Plasma Normala de Referinta: 28Kit
18.Trinicheck control 1:3Kit
19.Trinicheck control 2:2kit
20.Trinicheck control 3:2Kit
21.Solutie de Spalare Destiny (DPW): 5Kit
22.Canulae: 2buc.
23.Control extern coagulare: 1
24.Cuve reactie AMAX Destiny: 10 cutie
25.Trinical INR&QUICK: 4kitLotul 2 cuprinde 39 reactivi
Cantitate maxima pana la 30.04.20121.Proteina S Ac: 12kit
2.Proteina C Cromogenic: 3kit
3.ATIII Cromogenic: 1kit
4.LA1:2kit
5.LA2:2kit
6.ProC Global: 4kit
7.Plasma Control Normal: 10kit
8.Plasma Control Patologic: 10kit
9.PT-Multi -Calibrator: 8kit
10.Calibrator Fibrinogen: 8kit
11.Plasma standard umana 5kit
12.Plasma LA Control High: 2kit
13.Plasma LA Control Low: 2kit
14.Tromboplastina: 4kit
15.Reactiv pentru det.aPTTT: 6kit
16.Reactiv pentru det.aPTTT1:2kit
17.Reactiv pentru det.aPTTT2:4kit
18.Reactiv pentru det.aPTTT3:1kit
19.R.pt. Det Fibrinogenului: 5kit
20.Plasma ProC Control: 3kit
21.CaCl2 0, 025 M: 3kit
22.Tampon Owren s Veronal : 1kit
23.Filtre apa BCSXP: 9buc.
24.Rotoare BCS-XP CUVE: 6cutii
25.Bc Validation Kit: 5kit
26.Solutie de spalare-BCS-XP: 5kit
27.Plasma deficitara FVIII: 7kit
28.Plasma deficitara FIX: 2kit
29.Plasma deficitara FXI: 2kit
30.Plasma deficitara FXII: 1kit
31.Plasma deficitara FV: 6kit
32.Plasma deficitara FII: 1kit
33.Plasma deficitara FX: 1kit
34.Plasma deficitara FVII: 1kit
35.Plasma deficitara FXIII: 1kit
36.Bc von Willebrand: 9kit
37.Factor von Willebrand Ag: 3kit
38.Cleaner SCS: 2kit
39.Teralin: 1kit
Valoarea estimata fara TVA: intre 414, 102.42 si 505, 646.89RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot 1 = 3.591, 60 Ron; Lot 2 = 1.464, 87 Ron
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a candidatului /ofertantului
1. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea- valabila la data deschiderii ofertelor - original.
2. Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura -original.
3. Declaratie privind inexistenta starii de faliment valabila la data deschiderii ofertelor ? original.
4. Certificat eliberat D.G.F.P ? valabil la data deschiderii ofertelor ?copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.5. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii ? valabil la data deschiderii ofertelor ? copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
1. Certificat constatator emis de ONRC, nu mai vechi de 30 de zile la data deschiderii ofertei ? copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.2. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C(CUI) ? copie lizibila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia financiar-contabila (Bilantul financiarcontabil la 31.12.2009 si 30.06.2010), vizatDGFP- copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.
2.Fisa de informatiigenerale ? formularul nr. 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Aviz de functionare a ofertantului, eliberat de Ministerul Sanatatiiin termen de valabilitate- copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului
2. Certificat CE - se va depune copie autentificata de producator (prin declaratie pe propria raspundere) dupa notificarea facuta de agentia autorizata, in baza careia producatorul si-a intocmit declaratia de conformitate si si-a marcat produsul.
3. Autorizare din partea producatorului pentru participarea la licitatie, adresata autoritatii contractante, in care se vor mentiona: numele ofertantul imputernicit, licitatia si lotul/loturile pentru care e valabila imputernicirea.
Standarde de asigurare a calitatii
1.Certificat/e emis/e de un organism notificat care sa ateste ca producatorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu urmatoarele standarde: ISO 9001 sau echivalent ? copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.
2.Certificat emis de un organism de certificare care sa ateste ca furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu sistemul ISO 9001 sau echivalent, sau, adeverinta ca ofertantul este in curs de acreditare ? copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
finantare - Bugetul de Stat
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.42, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Sos. Oltenitei nr.106-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/332.11.88, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Resurse Umane
Adresa postala:  Str. C.Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Tel. 031/425.12.31, Fax:  021/319.17.18
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2011 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer