Licitatie Publica - Contract furnizare reactivi de Imunohematologie compatibili cu Linia BioVue,DiaMed,Scangel si aparatul automat H&T-Z Guardian IV
Anunt de participare numarul 58783/17.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE TRANSFUZIE SANGUINA
Adresa postala: Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA HOINARESCU, Tel.031 425 12 30, Email: [email protected], Fax: 021/ 3191779, Adresa internet (URL): www.transfuzia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutul National de Hematologie Transfuzionala prof. Dr. C. T. Nicolau
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare reactivi de Imunohematologie compatibili cu Linia BioVue, DiaMed, Scangel si aparatul automat H&T-Z Guardian IV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul INHT, Sediul Centrelor de Transfuzie judetene si al Municipiului Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 801, 233 si 33, 602, 466RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: vor fi incheiate 8 contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde 4 loturi specifice celor 4 tipuri de sisteme inchise , care se afla in dotarea Centrelor de Transfuzie si in dotarea INHT.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496100-8 - Reactivi pentru determinarea grupelor sanguine (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul1. -cuprinde 13 tipuri de reactivi .
Lotul 2.-cuprinde 24 tipuri reactivi uzuali si 14 tipuri de reactivi speciali
lotul 3.- cuprinde 16 tipuri de reactivi
Lotul 4. -cuprinde 9 tipuri de reactivi
cantitatile minime si maxime pentru produseledin cadrul fiecaruilot se pot vizualiza in documentatia de atribuire -caiet de sarcini publicata in SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 801, 233 si 33, 602, 466RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
G.de particip: Lot1= 199585, 60ron;Lot2=87539, 54ron;Lot3=16852, 00ron;Lot4=32047, 52ron.G.de buna exec.=5% din val.fara TVA/contr.subsecv.incheiat.Ambele se constit. prin Scrisoare de garantie banc.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea,
-Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181, -Certificat eliberat de D.G.F.P.,
-Certificat privind impozite si taxe, eliberat de Directia si Taxe a Primariei,
-Certificat constatator emis de O.N.R.C.
-Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C.
-Aviz de functionare si anexa eliberat de M.S.
-Autorizatie de participare la Licitatia deschisa , de la producator/reprezentanta,
-Certificat de inregistrare sau notificare a dispozitivelor medicale eliberat de MS,
-Certificare CE in conformitate cu una din Directivele europene privind dispozitivele medicale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia financiar -contabila (Bilantul financiar -contabilla 31.12.2006 si 31.12.2007)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in domeniul aferent contractului sa fie mai mare de 3 ori decat valoareafara TVA estimata, a celui mai mare contract subsecvent aferent fiecarui lot-Fisa de informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1.-7484460, 00 ronLot 2.-3308184, 00 ronlot 3.-631950, 00 ronLot 4.- 1201782, 00 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare , precum si documentele ce atesta indeplinirea acestor contracte, in ultimii 3 ani.
-Documente emise de organisme acreditate, care sa certifice ca , producatorul si furnizorul au implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele: ISO 9001 sau / si ISO 13485.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.08.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2008 10:00
Locul: Sediul INHT, Str. C. Caracas Nr. 2-8 Sector 1 Bucuresti ( sala de curs etaj 4 )
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS. OLTENITEI NR. 107-111, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 041304, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/332.11.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Art. 272 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata prin art. 67din OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DEPARTAMENTUL RESURSE UMANE
Adresa postala: STR. C. CARACAS NR. 2-8 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 011155, Romania, Tel.031 425 12 36, Fax: 021/319.17.18
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2008 19:57