Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR


Anunt de participare numarul 133426/28.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC COLTEA
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030171, Romania, Punct(e) de contact: ILIE MARINELA, Tel. +40 213874118, Email: [email protected], Fax: +40 213874123, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE REACTIVI DE LABORATOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Coltea, B-dul IC Bratianu nr 1 sector 3 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: 32, 746, 433.08RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTELE SUBSECVENTE VOR FI ATRIBUITE LUNAR IN FUNCTIE DE NECESITATILE SECTIILOR DIN CADRUL SPITALULUI
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
09221200-6-Parafina (Rev.2)
24931250-6-Medii de cultura (Rev.2)
33696200-7-Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
33696600-1-Reactivi pentru electroforeza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 32, 746, 433.08RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1=36025.93 leiLot 2 =43230.00 leiLot 3 =4185.00leiLot 4 =18153.00leiLot 5 = 12718.52leiLot 6 =858.32leiLot 7 =456.00leiLot 8 =2010.40leiLot 9 =555.72leiLot 10 =341.42leiLot 11 =680.40leiLot 12 = 2233.07leiLot 13 =6273.90leiLot 14= 8778.21leiLot 15 = 3251.76leiLot 16 = 60696.97leiLot 17= 780.00leiLot 18= 98866.51leiLot 19=2159.50leiLot 20= 3552.32leiLot 21= 4701.00leiLot 22= 486.32leiLot 23 = 895.40leiLot 24 =1662.04leiLot 25 =113.40leiLot 26= 4131.89leiLot 27 = 1798.90leiLot 28= 54.73leiLot 29 = 3560.80 leiLot 30 =733.62leiLot 31=212.76leiLot 32=391.24leiLot 33 =567.66leiLot 34 = 660.00leiLot 35 = 1687.62 leiGarantia trebuie sa fie irevocabila si cu o valabilitate de celputin 90 ZILE de l;a data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul se incadreaza in cat. IMM, astfel cum acestea sunt definite prin leg. 346/2004, benef. de o red. cu 50% prev. la art. 16 al. 2 din leg. mentionata. Ofertantul va completa si atasa la oferta declaratia pe propria raspundere conf Anexei nr. 1 la OUG 27/2006 pt mod si compl. legii 346/2004. 5%din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent se const. printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig. conf. form nr. 9 in conf. cu prevederile art. 89 aalin. 2 din HG nr 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe proprie raspundere privind eligib.
1.bis. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersonalul de cond cu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura:
- Direc General- Prof. Dr. Anca Roxana Lupu
- Director medical - Dr. Parvulescu Mihaela
- Dir. Fin Cont.- Ec. Hriscu Elena Daniela- Sef lab. central - Dr.Simionescu Victoria
- Compartiment Achizitii: Ilie Marinela, Badea Camelia
2.Declaratie privind naincadrarea in situatiileprev la art 181 din OUG nr. 34/20063.Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura de Licitatie deschisaeste facuta in concordanta cu regulile de concurenta
4.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor scadente catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele- (mod de prezentare original /copie legalizata/copie conform cu originalul ).
5.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (eliberat de primarie), privind obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original /copie legalizata/copie conform cu originalul ). Certificat constatator emis de O.N.R.C. - cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentatoriginal /copie legalizata/copie conform cu originalul din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul procedurii de achizitie,
Operatorul economic va face dovada de apartenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea acordului cadru prezentand Autorizatia de functionare a ofertantului emisa de MSF in termen de valabilitate, in orig, sau in copie semnata, stampilata si cu mentiunea conf. cu originalul. Persoanele juridice straine vor prezenta doc. care dovedesc o forma de apartenenta din punct de vedere profesional, in conf. cu prevederile legale din tara din care ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatiigenerale cuprinzand si cifra medie de afaceri peultimi 3 (trei) ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratia de conformitate CE (emisa de producator) conform HG 911/2005(mod de prezentare original /copie legalizata/copie conform cu originalul );
-Mostrele se solicita odata cu depunerea ofertei pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra / produce produse similare.
- Mostre de produs, descrieripentru fiecare lot in parte (marcate cu numele firmei si numarul aferent fiecarui lot pentru a putea fi identificate)
Cerinta nr. 2
Experienta similaraOperatorul economic va demonstra ca are experienta necesara derularii contractului completand declaratia privind lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani - Formular nr. 5, de asemenea operatorul economic va prezenta cel putin o recomnadare de la beneficiar
Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (sa fie deja implementat)pentru operatorul economic participant ? certificat ISO 9001:2008 sau echivalent - (mod de prezentare original /copie legalizata/copie conform cu originalul );
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.04.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2012 10:00
Locul: SPITALUL CLINIC COLTEA, B-DUL I C BRATIANU NR. 1, SECTOR 3 BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti: ofertanti; UCVAPNOTA: TERMENUL SOLICITARE CLARIFICARI 19.04.2012TERMEN RASPUNS SOLICITARE CLARIFICARI 24.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In cazul in care, in urma reofertarii, persista egalitatea, atunci contractul nu poate fi atribuit nici unuia dintre ofertanti.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita o singura reofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la Art. 256 ind.2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2012 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer