Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare reactivi de laborator


Anunt de participare numarul 34219/27.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul Medical de Diagnostic, Tratament Ambulatoriu si Medicina Preventiva
Adresa postala: Washington 8-10, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011794, Romania, Punct(e) de contact: Pop Adriana, Tel.2302980, Email: [email protected], Fax: 3180262, Adresa internet (URL): http: //www.cmdtamp.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare reactivi de laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul C.M.D.T.A.M.P.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de reactivi de laborator - Pachet de reactivi de biochimie uscata
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24496500-2 - Reactivi de laborator (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 134, 470RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.11.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare -1345, 00 RONGarantie de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Ofertantul declarat castigator, va pune la dispozitia achizitorului, cu titlu gratuit pe toata perioada derularii contractului, un analizor automat biochimie uscata, nou. Alte conditii specifice referitoare la analizorul pus la dispozitie sunt prezentate in documentatia de atribuire.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind inexistenta starii de falimentCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de D.G.F.P. valabil la data organizarii procedurii
Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice, eliberat de Consiliul Local - valabil la data organizarii procedurii
Certificat de inregistrare, emis de Oficiul National al Registrului Comertului
Certificat Constatator, emis de Oficiul National al Registrului Comertului
Aviz de functionare si anexa, emis de Ministerul Sanatatii
Autorizatia de comercializare de la producator, valabil la data organizarii procedurii
Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale si anexa, emis de Ministerul Sanatatii
Certificat de inregistrare a reprezentantului autorizat si anexa, emis de Ministerul Sanatatii
Documente emise de organisme acreditate care sa certifice ca producatorul si furnizorul au implementate un sistem de management al calitatii in conformitate cu unul din standardele: UNI, ISO, EN, TUV, CE, INHT.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant financiar contabil la 30 iunie 2007
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani
Declaratie de validare a performantelor analizorului, emisa de catre producatorul analizorului pentru utilizarea reactivilor ofertati.
Declaratie emisa de catre producatorul reactivilor ofertati privind compatibilitatea cu aparatul pus la dispozitia autoritatii contractante
Declaratie care sa ateste faptul ca furnizorul reactivilor este autorizat de producatorul aparatului, sa efectueze operatiuni de service si furnizare de piese originale (asigurarea in totalitate a service-ului tehnic si a suportului de programe a sistemului de catrepersonal autorizat, 24 ore/zi)
Prezentarea de diplome emise de catre producatorul aparatului care sa ateste acumularea de cunostinte necesare depanarii tehnice a analizorului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S35-042616 din 20.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: In numerar la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2007 10:15
Locul: sediul C.M.D.T.A.M.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea firmelor ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic C.M.D.T.A.M.P.
Adresa postala: Str. Washington Nr. 8-10, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011794, Romania, Tel.021.230.29.80, Email: [email protected], Fax: 021.318.02.62, Adresa internet (URL): www.cmdtamp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2007 16:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer