Licitatie Publica - Contract furnizare Reactivi Laborator
Anunt de participare numarul 127071/28.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI
Adresa postala: AVRAM IANCU NR.22, Localitatea: Sighetu Marmatiei, Cod postal: 435500, Romania, Punct(e) de contact: ING. POP SORIN, Tel. 0262311541, Email: [email protected], Fax: 0262311873, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital Municipal
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare Reactivi Laborator
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SPITAL MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE REACTIVI LABORATOR: REACTIVI SI CONSUMABILEPENTRU ANALIZOR DE BIOCHIMIE DIRUICS 400 SIANALIZOR AUTOMAT DE COAGULARE QUADRALAB ARKIMEDS;REACTIVI SI CONSUMABILE PT ANALIZORUL KONELAB 3, 0I;REACTIVI SI CONSUMABILE COMPATIBILI CUANALIZORUL MINDRAYBC 5380; REACTIVI PENTRU ANALIZORULAUTOMAT DE IMUNOLOGIE;REACTIVISI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORUL TOSOH AIA 360;REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU ANALIZORULDE URINA HAND U READER;REACTIVIPENTRU ANALIZORULSEMIAUTOMAT DE ELECTROFOREZA;REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU MICROBIOLOGIE;REACTIVI CHIMICI; REACTIVI SI CONSUMABILE PENTRU CITOLOGIE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI PENTRU FIECARE LOT IN PARTE
Valoarea estimata fara TVA: 100, 482.66RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este obligatorie si va fi de 1% din valoarea contractului.Se regaseste in anexa cu loturi (Anexa B); garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractelor.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata pe propria raspundere in conformitate cu formularulnr. 1.
Declaratie pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 181, din OUG 34/2006., in conformitate cu formularul nr.2
Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat, eliberat de D.G.F.P, valabil la data deschiderii ofertelor.
Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de autoritatea locala, valabil la data deschiderii ofertelorCertificatul de inregistrare emis deOficiul Registrului Comertului ?copie conform cu originalul
Certificat constatatoremis de Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor - copie conform cu originaluAutorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii ?copie conform cu originalul, valabila la data depunerii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NESOLICITAT
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 3 -declaratia pe proprie raspundere ca detine Autorizatia de punere pe piata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.12.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
: SPITALUL MUNICIPAL SIGHETU MARMATIEI
Adresa postala: str. Avram Iancu nr22, judetul Maramures, Localitatea: Sighetu Marmatiei, Cod postal: 435500, Romania, Tel. 0262/311541, Email: [email protected], Fax: 0262/311783
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.07.2011 15:42