Licitatie Publica - contract furnizare reactivi tipaj HLA biologie moleculara
Anunt de participare numarul 88795/19.10.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala: Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA HOINARESCU, Tel.031.425.12.39, Email: [email protected], Fax: 3191779, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract furnizare reactivi tipaj HLA biologie moleculara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul INHT
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul cuprinde 3 loturi :
Lotul I cuprinde reactivi biologie moleculara SSP generic -rezolutie joasa ;
Lotul II cuprinde reactivi biologie moleculara SSP alelic -de confirmare nivel alelic ;
Lotul III cuprinde reactivi biologie moleculara SSO
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul I cuprinde 11 reactivi;
Lotul II cuprinde 45 reactivi;
Lotul III cuprinde 6 reactivi.
Valoarea estimata fara TVA: 521, 239.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.11.2009 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
g particip 1 % ;g de buna exec 5%; se constit prin virament bancar sau printr-un instrum de garant emis in condit legii de o so .bancara ori de o soc de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat -Programul national de transplant de organe, tesuturi si celule de origine umana
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea2.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura3.Declaratie privind inexistenta starii de faliment4.Certificat eliberat de DGFP valabil la data deschiderii ofertelor5. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a primariei valabil la data deschiderii ofertelor6.Certificat constatator emis de ONRC nu mai vechi de 30 zile la data deschiderii ofertelor7.Certificat de inregistrare eliberat de ONRC -copie simpla8.Aviz de functionare eliberat de MS -copie simpla9. Autorizatie de participare la licitatia deschisa , de la producator , valabila la data licitatiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Situatia financiar-contabila(Bilantul financiar contabil 31.12. 2008), vizat DGFP- copie .2. Fisa de informatii generale- in original.
Pentru firmele infiintate de curand este necesara o declaratie pe propria raspundere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Aviz de functionarea ofertantului , eliberat de MSP in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor2. Certificat CE(copie autentificata de producator (prin declaratie pe propria raspundere ) dupa notificarea facuta de agentia autorizata , in baza careia producatorul si-a intocmit declaratia de conformitate si si-a marcat produsul
3. Autorizare din partea producatorului pentru participarea la licitatie , adresata autoritatii contractante in care se va mentiona numele ofertantului imputernicit , licitatia, lotul sau loturile pentru care e valabila autorizarea.4.Certificat emis de un organism de certificare care sa ateste ca producatorul si furnizorul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu standardul iso 9001 sau echivalentcopie .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.11.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.12.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2009 11:00
Locul: sala de curs etaj 4 Institutul National de Hematologie Transfuzionala St. C. Caracas Nr. 2-8 sector
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantiiimputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 106- 111 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Email: [email protected], Fax: 021/332.11.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
departamentul resurse umane
Adresa postala: str. Constantin Caracas Nr. 2-8 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Tel.031/425.12.39, Fax: 021/319.17.18
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2009 16:41