Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare scule si dispozitive


Anunt de participare numarul 135622/16.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PENITENCIARUL AIUD
Adresa postala: Str. Morii Nr. 7-9, Localitatea: Aiud, Cod postal: 515200, Romania, Punct(e) de contact: MIRCEA MIIHET, Tel. +40 258861021, Email: [email protected], Fax: +40 258863575, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare scule si dispozitive
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul AiudStr. Morii nr. 7-9 jud. ALBA
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare scule si dispozitive
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44510000-8 - Scule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1TIRNACOP 5 buc.
Lot 2FERASTRAU 2 buc.
Lot 3MISTRIE 10 buc.
Lot 4LOPETI 10 buc.
Lot 5NIVELA CU BULA DE AER 3m, 2 buc.
Lot 6NIVELA CU BULA DE AER 2m, 2 buc.
Lot 7NIVELA CU BULA DE AER 0, 8m, 4 buc.
Lot 8FIR CU PLUMB 2 buc.
Lot 9FOARFECA FIEREAR 6 mm, 1 buc.
Lot 10FOARFECA FIEREAR 8 mm, 1 buc.
Lot 11POLIZOR UNGHIULAR 2 buc.
Lot 12MASINA AUTOFILETANTA 2 buc.
Lot 13BETONIERA 120 L 2buc.
Lot 14CIOCAN ZIDAR 10 buc.
Lot 15COICAN 5 kg, 2 buc.
Lot 16COICAN 10 kg, 2 buc.
Lot 17ROABA 5 buc.
Lot 18POP METALIC EXTENSIBIL 100 buc.
Lot 19 CANCIOC 10 buc.
Lot 20 CLESTE SIRMA 5 buc.
Lot 21 CLESTE LEGAT SIRMA/FIERAR 5 buc.
Lot 22 MANUSI PROTECTIE 40 buc.
Lot 23 VIBRATOR BETON 1 buc.
Lot 24 CIOCAN DULGHER 5 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 12, 492.33RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie conform art.86 H.G.925/2006Garantia de participare , este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei?Garantia de participare in suma totala de 239 leiLot 1TIRNACOP - 4 leiLot 2FERASTRAU - 1 leuLot 3MISTRIE - 1 leuLot 4LOPETI - 2 leiLot 5NIVELA CU BULA DE AER 3m, - 3 leiLot 6NIVELA CU BULA DE AER 2m, - 1 leiLot 7NIVELA CU BULA DE AER 0, 8m, - 1 leiLot 8FIR CU PLUMB - 0.2 leiLot 9FOARFECA FIEREAR 6mm, - 0.8 leiLot 10FOARFECA FIEREAR 8mm, - 1 leiLot 11POLIZOR UNGHIULAR - 25 leiLot 12MASINA AUTOFILETANTA - 16 leiLot 13BETONIERA 120L - 22 leiLot 14CIOCAN ZIDAR - 2 leiLot 15COICAN 5 kg, - 3 leiLot 16COICAN 10 kg, - 4 leiLot 17ROABA - 8 leiLot 18POP METALIC EXTENSIBIL 100 buc. -96 LEILot 19 CANCIOC - 1 leiLot 20 CLESTE SIRMA - 1 leiLot 21 CLESTE LEGAT SIRMA/FIERAR - 4 leiLot 22 MANUSI PROTECTIE - 6 leiLot 23 VIBRATOR BETON ? 35 leiLot 24 CIOCAN DULGHER -2 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr.34/2006.(formular nr. 1)Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 181 dinO.U.G. nr.34/2006. ( formular nr. 2 )
Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. ( formular nr. 3 ) Persoanele cu functiede decizie: Nazare Valentin, Mihet Mircea, Boc Viorica, Inceu Mihai, Toma Florin.
Certificatului de participare cu oferta independenta. ( formular nr. 4 ) Certificatul constatator emis de ORC, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul semnata si stampilata.In situatia in care certificatul emis de ORC a fost prezentat in forma copie conform cu originalul, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , de a prezenta documentul inoriginal/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1. Ofertantii participanti la procedura trebuie sa fie inregistrati in sistemul electronic de achizitii publice in vederea participarii la etapa finala de licitatie electronica;2. Numai ofertantilor declarati admisi dupa evaluarea initiala a ofertelor depuse la sediul autoritatii contractante li se va trimite invitatie on-line de participare la licitatia electronica prin intermediul Sistemului Electronic de Achizitii Publice;3. Informatiile care vor fi disponibile ofertantilor pe parcursul desfasurarii licitatiei electronice sunt: ? Preturile sau valorile noi prezentate in cadrul licitatiei;? Numarul de participanti inscrisi? Locul ocupat in clasament4. Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare sunt : ??PRETULFARA TVA OFERTAT5.Numarul rundelor de licitare :1;6. Durata rundei de licitare :1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A 107068 /23.04.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2012 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.07.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.07.2012 10:00
Locul: Penitenciarul Aiud Str. Morii nr. 7-9 jud Alba
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul procedurii de atribuireoffline cuetapa finala de licitatie electronicase constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertare in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Caile de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Penitenciarul Aiud
Adresa postala: Str. Morii nr. 7-9, Localitatea: AIUD, Cod postal: 515200, Romania, Tel. +40 258861021, Email: [email protected], Fax: +40 258863575
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.05.2012 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer