Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare seringi, ace, vacutainere


Anunt de participare numarul 143992/31.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC MUNICIPAL "DR.GAVRIL CURTEANU"
Adresa postala: Str.Corneliu Coposu, nr.12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410469, Romania, Punct(e) de contact: Mirela Poinar, Tel. +40 259267903, Email: [email protected], Fax: +40 259267903, Adresa internet (URL): www.scmo.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare seringi, ace, vacutainere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Municipal Dr Gavril Curteanu Oradea str Corneliu Coposu nr 12
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Seringa 1 cc cu ac pentru insulina
Seringa 1 cc cu ac
Seringa 10 cc cu ac
Seringa 2 cc cu ac
Seringa 20 cc cu ac
Seringa 5 cc cu ac
Seringa 50 cc cu ac
Seringa Guyon 100 cc fara ac
Branule
Branule dispozitiv autoprotectiv
Ace medicale
Microperfuzoare (fluturasi)
Set steril de recoltare sange si perfuzie, format din LuerAdaptor + Fluturas 21Gx19cm
Vacutainer Biochimie - 6 mlVacutainer 6 ml cu gel separator
Vacutainer VSH - 1, 6 cu citrat de sodiu
Vacutainer Hemoleucograma- 2 ml- cu K2EDTA
Vacutainer 4, 5 ml pentru timp QUICK APTT
Vacutainer Li heparin -4 mlAce vacutainer
Microtainer pentru recoltare sange capilar0, 2 mlvaloarea minima 293885ron reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iarvaloarea maxima 608885 ron reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in conformitate cu prevederile art.6, alin. (3) din H.G. nr.925/2006;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.2)
33141327-8-Ace cu orificiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Seringa 1 cc cu ac pentru insulina buc. 6000 12000
Seringa 1 cc cu ac buc. 6000 11000
Seringa 10 cc cu ac buc. 195000 385000
Seringa 2 cc cu ac buc. 5000 100000
Seringa 20 cc cu ac buc. 153000 305000
Seringa 5 cc cu ac buc. 210000 420000
Seringa 50 cc cu ac buc. 1000 2000
Seringa Guyon 100 cc fara ac buc. 350 700
Branule buc. 100000 200000
Branule dispozitiv autoprotectiv buc. 500 2500
Ace medicale buc. 170000 350000
Microperfuzoare (fluturasi) buc. 5000 11000
Set steril de recoltare sange si perfuzie, format din LuerAdaptor + Fluturas 21Gx19cm buc. 500 1000
Vacutainer Biochimie - 6 mlbuc. 50000 120000
Vacutainer 6 ml cu gel separator buc. 20000 40000
Vacutainer VSH - 1, 6 cu citrat de sodiu buc. 25000 50000
Vacutainer Hemoleucograma- 2 ml- cu K2EDTA buc. 70000 150000
Vacutainer 4, 5 ml pentru timp QUICK APTT buc. 15000 31000
Vacutainer Li heparin -4 mlbuc 1500 3000
Ace vacutainer buc. 43000 86000
Microtainer pentru recoltare sange capilar0, 2 mlbuc. 1000 2000
valoarea minima 293885ron reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iarvaloarea maxima 608885 ron reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari in conformitate cu prevederile art.6, alin. (3) din H.G. nr.925/2006;
Valoarea estimata fara TVA: intre 293, 885 si 608, 885RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform art 6 alin 3 din HG nr925/2006
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 2% adica in valoare de 5877 lei pe total loturi . Modul de constituire in conditiile legislatiei invigoare: 1.Scrisoare de garantie bancara. 2. Instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia deatribuire. 3. Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor(contul este: RO45TREZ0765006XXX009862 deschis la TREZORERIA ORADEA ) Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare . Perioada de valabilitatea ofertelor este de90 de zile.Durata de valabilitate a garantiei de participare incepe de la data limita de primire a ofertelor.In masura in care CNSC respingecontestatia ca fiind nefondata , autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conformprevederilor art 278^1 din OUG nr34/2006 aferenta.Pentru situatia in care garantia de participare este constituita in alta moneda, pentru oevaluare si raportare unitara a cuantumului aferent garantiei de participare, cursul de referinta leu/valuta avut in vedere in cazul depunerii inalta valuta a garantiei de participare se face la cursul stabilit de B.N.R. inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor;(formularul 6) Garantia de buna executie este in cuantum de 10 % din valoarea fara TVA a contractului. Modulde constituire a garantiei de buna executie: 1.Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societatede asigurari, care devine anexa la contract; 2.Garantia de buna executie se poate constitui si prin transfer bancar cu ordin de plata in contulautoritatii contractante sau depunere numerar la casieria acesteia.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate-anexat in formularul 1Declaratie privind neancadrarea in prevederile art.181-anexat in formularul 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006-anexat in formularul 3Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Manager -Dr. Pop Ovidiu LaureanDirector financiar contabil-Ec. Brad AncaDirector Medical -Dr. Ritli LadislauDirector de ingrijiri-As Barabas Calin
Sef Serviciu Administrativ-Ing Tarta NicolaeSef Serviciu Achizitii-Ec Poinar MirelaSef Serviciu Aprovizionare -Ec.Ganea SabinCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta -anexat in formularul 5Toate formularele vor fi completate si atasate online in seap sub forma scanata Certificat Constatator emis de ORC din care sa rezulte obiectul de activitate a agentilor economici; obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii - in copie certificata pentru conformitate cu originalul, conform prevederilor Legii 176/2000 cu normele metodologice aprobate prin Ordinul 1636/2004.Documentele vor fi atasate online in seap sub forma scanata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatul de inregistrare al produsului oferit eliberat de Ministerul Sanatatiiin termen de valabilitate sau declaratie de conformitate pentru produs pentruconfirmarea marcajului CE, ;Mostre din fiecare produs in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra
produse similare celor care fac obiectul contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Documentul vor fi atasate online in seap sub forma scanataMostrele se vor prezenta in ambalaj original si etichetare cunumele ofertantului .Se va prezenta mostre din fiecare produs la sediul autoritatiicontractante pana la data limita de primire a ofertelor.Mostrele depuse de ofertantii declarati necastigatori se vor restitui
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vedereaincarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturiNota .In cazul in care se vor definitiva procedurilor de achizitie initiate de Ministerul Sanatatii pentru produsele care fac obiectul prezentei licitatii seva rezilia contractul de furnizare pentru acele produse care se vor regasesc in lista de achizitii de la Ministerul Sanatatii.( conform Oug nr71/20.11.2012)Evaluarea ofertelor se va face la valoarea minima valoarea care este pana la sfarsitul anului prin inmultirea pretului unitar cu cantitatea minima.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform art.256-2 din OUG nr.34/2006;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital Clinic Municipal Dr Gavril Curteanu
Adresa postala: Str Corneliu Coposu nr12, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410469, Romania, Tel. +40 259267903, Email: [email protected], Fax: +40 259267903, Adresa internet (URL): www.scmo.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.05.2013 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer