Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare seringi si ace.


Anunt de participare numarul 56176/18.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Cluj
Adresa postala: P-ta Marasti, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400906, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Marcela Moldovanu, Tel.0264445729, Email: [email protected], Fax: 0264447997, Adresa internet (URL): www.dsv-cluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PT SIGURANTA ALIMENTELOR CLUJ
Adresa postala: STR.P-TA 1 MAI NR.1-2 IN INCINTA FABRICII UNIREA ETAJ II SECRETARIAT, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 3400, Romania, Tel.0264/447997, In atentia: COMPARTIMENTULUI ACHIZITII INVESTITII, Fax: 0264/447997
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitare veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare seringi si ace.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia DSVSA Cluj, Cluj Napoca str.P-ta Marasti nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT FURNIZARE SERINGI SI ACE CONF DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141310-6 - Seringi (Rev.1)
33141320-9-Ace medicale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERINGI IMPREUNA CU ACE 1, 2 X 40 (18G 11/2) DE UNICA FOLOSINTA DE 2 ML LUER 230000 BUC.
Valoarea estimata fara TVA: 115, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.08.2008 pana la 30.04.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 1150 lei.Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA. Se vor constitui conf cu documentatiei de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in cazul declararii castigatoare a ofertei comune, cu obligativitatea mentinerii asocierii pe toata durata de realizare a contractului potrivit documentatiei de atribuire.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale precum si a contributiilor sociale.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
Profit net pe ultimul an sa fie pozitiv.
Copii dupa bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentelor si cerintelor stabilite prin documentatia de atribuire.
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2008 11:00
Locul: Cluj Napoca str.P-ta 1 Mai nr.1-2 in incinta Fabricii Unirea etaj II
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor participanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6 SECT 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: STR.STEFAN CEL MARE NR.1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 400117, Romania, Tel.0264/431063
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONF LEGISLATIEI IN VIGOARE.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL DSVSA CLUJ
Adresa postala: STR.P-TA 1 MAI NR.1-2 IN INCINTA FABRICII UNIREA ETAJ IV, Localitatea: CLUJ NAPOCA, Cod postal: 3400, Romania, Tel.0264/447997, Fax: 0264/447997
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.06.2008 16:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer