Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare sistem integrat de echipamente de laborator de uz veterinar in configuratie completa cu sistem de management integrat


Anunt de participare numarul 111171/10.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara Bucuresti
Adresa postala:  Bd. Marasti 59, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011464, Romania, Punct(e) de contact:  Mihaela Sambotin, Tel. 3182564, In atentia:  Mihaela Sambotin, Email:  [email protected], Fax:  3180296, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare sistem integrat de echipamente de laborator de uz veterinar in configuratie completa cu sistem de management integrat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.S.A.M.V. Bucuresti - Facultatea de Medicina Veterinara Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 105, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie sistem integrat de echipamente de laborator de uz veterinar in configuratie completa cu sistem de management integrat al datelor obtinute
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33110000-4 - Echipament de imagistica de uz medical, dentar si veterinar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata sistem integrat de echipamente de laborator de uz veterinar in configuratie completa cu sistem de management integrat al datelor obtinute, conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 258, 064RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare: 1% din valoarea estimata fara TVA a contractului respectiv 2500 lei; garantia de buna executie a contractului 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006
cu completarile si modificarile ulterioare
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) in original sau copii legalizate la notar.
Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, valabil la data deschiderii ofertelor.Certificatul de inregistrare a codului unic eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; bilantul contabil la 30.06.2010.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se va prezenta Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, beneficiari, obiectul contractelor - formular 12D din Sectiunea Formulare
2. Se va prezenta formularul nr. 7 ? Experienta similara - incheierea si indeplinirea a minim treicontracte al carui obiect a fost furnizarea de echipamente similare cucele ce se urmaresc a fi achizitionate.Se vor atasa documente suport: copia contractelor precum si recomandarile din partea beneficiarilor in original.
3. Autorizatie din partea producatorului pentru comercializarea produselor - in copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul.
4. Documente care sa ateste implementarea sistemelorde managementtip ISO: 9001 pentru producator - in copie certificata conform cu originalul cu semnatura si ?tampila ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.11.2010 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.12.2010 11:00
Locul: U.S.A.M.V.BUCURESTI, bd. Marasti nr.59, sector 1, la Serviciul Achizitii Publice, demisol
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Venituri proprii F.M.V.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.16.49, Adresa internet (URL):  www.justitia-romana.org/Bucuresti/Curtea-de-Apel-Bucuresti-parchetul
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256 2 alin.1 lit. b din OUG 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic al USAMV BUCURESTI
Adresa postala:  Bd. marasti nr.59, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011464, Romania, Tel. 021.318.25.64/279, Fax:  021.318.02.96, Adresa internet (URL):  www.usab.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2010 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer