Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract furnizare Sisteme de pungi pentru recoltarea si conservarea sangelui in vederea utilizarii in transfuzia sanguina


Anunt de participare numarul 127530/05.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala:  Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Punct(e) de contact:  Aurel Marc Andrei Rosin, Tel. 031.425.12.31, Email:  [email protected], Fax:  021/3191779, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare Sisteme de pungi pentru recoltarea si conservarea sangelui in vederea utilizarii in transfuzia sanguina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Centrelor de Transfuzie Sanguina judetene si al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 34, 557, 000 si 51, 835, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza incheierea a 9 contracte subsecvente pe durata acordului cadru (1 la 4 luni)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1 ? Pungi Simple 450 ml, CPD A1
LOT 2 ? Pungi Duble 450 ml, CPD/SAGM
LOT 3 ? Pungi Triple Trombocite , 450 ml, CPD/SAGM
LOT 4 ? Pungi Triple sau Cvadruple cu filtru pentru sange total, 450 ml, CPD/SAGM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141613-0 - Pungi pentru recoltarea sangelui (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: cont.min. = 54.000 buc.; cant.max.= 81.000 buc.
Lot 2: cont.min. = 750.000 buc.; cant.max.= 1.125.000 buc.
Lot 3: cont.min. = 390.000 buc.; cant.max.= 585.000 buc.
Lot 4: cont.min. = 51.000 buc.; cant.max.= 76.500 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 34, 557, 000 si 51, 835, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot1= 10.530, 00 ron; Lot2= 292.500, 00 ron; Lot3= 157.950, 00 ron; Lot4= 57.375, 00 ron;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea- valabila la data deschiderii ofertelor.
2. Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura.
3. Declaratie privind inexistenta starii de faliment valabila la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat eliberat D.G.F.P ? nu mai vechi de 30 de zile la data deschiderii ofertei ?copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.
5. Certificat privind impozite si taxe eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ? nu mai vechi de 30 de zile la data deschiderii ofertei ? copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
1. Certificat constatator emis de ONRC, nu mai vechi de 30 de zile la data deschiderii ofertei ? copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.2. Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C(CUI) ? copie lizibila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Situatia financiar-contabila (Bilantul financiarcontabil 31.12.2009 si 31.12.2010), vizatDGFP- copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.
2.Fisa de informatiigenerale ? formularul nr. 43.Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani in domeniul aferent obiectului contractului (comercializarea de dispozitive medicale) sa fie cel putin egala cu dublul valorii fara TVA a celui mai mare contract subsecvent, aferent lotului/loturilor pentru care se depune oferta
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1 =234.000, 00 ron; Lot 2 = 6.500.000, 00 ron; Lot 3 = 3.510.000, 00 ron; Lot 4 = 1.275.000, 00 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Aviz de functionare a ofertantului, eliberat de Ministerul Sanatatiiin termen de valabilitate- copie lizibila semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului.Standarde de asigurare a calitatii
1.Certificat emis de un organism de certificare care sa ateste ca ofertantul a implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu sistemul ISO 9001 sau echivalent, sau, adeverinta ca ofertantul este in curs de acreditare ? copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.42, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Sos. Oltenitei nr.106-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021/332.11.88, Email:  [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Resurse Umane
Adresa postala:  Str. C.Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011155, Romania, Tel. 031/425.12.31, Fax:  021/319.17.18
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2011 20:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer