Licitatie Publica - Contract furnizare sisteme de pungi pentru recoltarea si conservarea sangelui in vederea utilizarii lor in transfuzia sanguina
Anunt de intentie numarul 14871/18.02.2009
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL NATIONAL DE HEMATOLOGIETRANSFUZIONALA Prof.Dr.C.T.Nicolau
Adresa postala: Str. Constantin Caracas nr.2-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011155, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA HOINARESCU, Tel.031.425.12.39, Email: [email protected], Fax: 3191779
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutul National de Hematologie Transfuzionala "Prof. Dr. C. T. Nicolau
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Contract furnizare sisteme de pungi pentru recoltarea si conservarea sangelui in vederea utilizarii lor in transfuzia sanguina
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Furnizare
Locul principal de livrare sau de executare : sediul centrelor de transfuzie judetene
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 24, 049, 578 si 29, 755, 080RON
1 -pungi simple : c. min=171642 buc ;c.max=212364 buc2 -pungi duble ;c. min=290382 buc;c .max= 359292 buc.3 -pungi triple : c. min= 205512 buc ;c. max= 254280 buc;4-pungi triple cu filtru integrat : c.min= 33924 buc;c.max= 41964 buc5 -pungi pediatrice : c. min=7218 buc; c. max= 8928 buc.
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
33141613-0 - Pungi pentru recoltarea sangelui (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 11.05.2009
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
contractul este structurat pe 5 loturi;se incheie acord cadru pe 24 luni ;pe durata acordului cadru se previzioneaza ca vor fi 6 contracte subsecvente, cate un contract subsecvent la 4 luni;
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
17.02.2009 15:01