Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract furnizare softuri pentru Directia Evidenta Populatiei si Centrul Militar al Sectorului 2


Anunt de participare numarul 16203/25.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Stanciu, Tel.252.44.46, In atentia: Adriana Stanciu, Email: [email protected], Fax: 252.44.46, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract furnizare softuri pentru Directia Evidenta Populatiei si Centrul Militar al Sectorului 2
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Primaria Sectorului 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare unui softpentru Directia Evidenta Persoanelor si a 3 softuri pentru Centrul Militar al Sect 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30248000-9 - Produse software (Rev.1)
30240000-3-Software (Rev.1)
30248100-0-Aplicatii software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
furnizarea unui soft Cisco pentru Directia Evidenta Populatiei si a 3 softuri pentru Centrul Militar al Sect 2 conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 47, 058RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare=400RONgarantie de buna executie=5% val contractului inclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de statplata in contul deschis de operatorul economic castigator la Trezoreria Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, Copie dupa Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului pe anul 2007/echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil, Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Obligatii contractuale in desfasurare, Bilantul contabil scurt, Completare formularului Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrariin ultimii 3 ani, Lista de experienta similara, Autorizare pentru livrarea produselor, Informatii privind subcontractanti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani, cel putin a unui contract al carui obiect furnizarea de produse similare, minim doua exemple de Experienta similara, Completare formular Autorizare pentru livrarea produselor, completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2007 14:00
Locul: sediul Primariei Sectorului 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii autorizati ai ofertantilor, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire a contractului de furnizare softuri este anexata prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, sect 3, str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sect 4, Sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.0213221240, Email: [email protected], Fax: 0213221240, Adresa internet (URL): -
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2, Directia Juridica
Adresa postala: Bucuresti, sect 2, str. Chiristigiilor nr. 11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0211561, Romania, Tel.0212524446, Email: [email protected], Fax: 0212524446, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2007 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer