Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE TAMPLARIE PVC
Valoarea Contractului:
23.302 RON
Castigatorul Licitatiei: SC IUGO IMPEX SRL
23.302 RON
Castigatorul Licitatiei: SC IUGO IMPEX SRL
Anunt de atribuire numarul 26108/22.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Mehedinti
Adresa postala:  Drobeta Turenu Severin, Strada Traian 89, Localitatea:  Drobeta-Turnu Severin, Cod postal:  220132, Romania, Punct(e) de contact:  Victoria Danciulescu, Tel. 0352401215, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0252-328658
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE TAMPLARIE PVC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrul Maternal 'SFANTA ANA'- Drobeta Turnu Severin
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract furnizare tamplarie PVC, pentru Centrul Maternal 'Sfanta Ana"
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25234000-0 - Usi, ferestre, rame, praguri, obloane si storuri din plastic (Rev.1)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
23, 302RON TVA inclus(19%)
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere fara anunt de participare
Justificarea alegerii procedurii de negociere fara publicarea prealabila a unui anunt de participare:
• Lucrarile / produsele / serviciile suplimentare sunt comandate in conditiile stricte stabilite in directiva
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
Contract nr: 46 Denumirea: CONTRACT FURNIZARE TAPLARIE PVC
V.1) Data atribuirii contractului 2/20/2008
V.2) Numarul de oferte primite 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC IUGO IMPEX SRL
Adresa postala:  STR.SMOCHINULUI NR.8, Localitatea:  DROBETA TURNU SEVERIN, Cod postal:  220113, Romania, Tel. 0252/310252, Fax:  0252/310252
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 19591.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 23302.00 Moneda: RON Cu TVA inclus TVA(%): 19.00
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2008 13:08