Licitatie Publica - contract furnizare tonere imprimanta/copiator/fax
Anunt de participare numarul 119467/16.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel. 021 3139575, Email: [email protected], Fax: 021 3139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitate
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract furnizare tonere imprimanta/copiator/fax
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul Rectoratului Universitatii din Bucuresti si la sediul facultatilor, colegiilor si centrelor sale de cercetare din Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 68, 192.43 si 805, 633.21RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tonere de imprimanta/copiator/fax
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 - tonere Canon-min 109/max 1755 bucLot 2 - tonere Hp -min 70/ max 723 bucLot 3 - tonere Lexmark - min 57 / max 513 bucLot 4 - tonere Minolta - min 3/ max15 bucLot 5 - tonere Toshiba -min 8/ max 90 bucLot 6 - tonere Xerox - min 14/ max 80 buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 68, 192.43 si 805, 633.21RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. partcp. LOT1 9238 sau 4619 IMM/LOT2-3062 sau 1531 IMM/LOT3- 2752 sau 1376 IMM/LOT4-105 sau 53 IMM/LOT5-249 sau 125 IMM/LOT6-704 sau 352 IMM Gar de buna exec 10% sau 5% IMM din val contr fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri, Cercetare, Venituri sponsorizari, Camine- Cantine, Microproductie, Fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.din OG 34/20063.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.- prezentarea Certificatului de Atestare Fiscala eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala.- prezentarea Certificatului de atestate fiscala privind impozitele si taxele locale.- prezentarea Certificatului de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilant contabil2.Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: ultimul bilant contabil, inregistrat si vizat de catre organele competente Cerinta minima: se completeaza Formularul 2-fisa informatii generale ofertant
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani2.Declaratie referitoare la echipamentele tehnice3.Autorizare de livrare a produselor emisa de producator sau distribuitorul autorizat de catre producator
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o runda de licitatie electronica
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.05.2011 00:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.05.2011 11:00
Locul: sediul Rectoratului Universitatii din Bucuresti, Bd. Mihail Kogalniceanu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Surse de finantare: Venituri, Cercetare, Venituri sponsorizari, Camine- Cantine, Microproductie, Fonduri structurale
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR STAVROPOLEOS NR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.42, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti- Directia Administrativa, Directia Juridica
Adresa postala: Bd. Mihail-Kogalniceanu, nr. 36-46, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Tel. 021.307.73.76, Fax: 021.313.95.75
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2011 10:34