Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT FURNIZARE TRUSE SI KITURI DE DIAGNOSTIC SI AGENTI DIAGNOSTICI


Anunt de participare numarul 111007/08.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Cluj
Adresa postala:  P-ta Marasti, nr.1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400906, Romania, Punct(e) de contact:  Cristina Marcela Moldovanu, Tel. 0264445729, Email:  [email protected], Fax:  0264447997, Adresa internet (URL):  www.dsv-cluj.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitare veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT FURNIZARE TRUSE SI KITURI DE DIAGNOSTIC SI AGENTI DIAGNOSTICI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL DSVSA CLUJ
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE TRUSE SI KITURI DE DIAGNOSTIC SI AGENTI DIAGNOSTICI CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33141625-7 - Truse de diagnosticare (Rev.2)
33694000-1-Agenti diagnostici (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 58, 835.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE PART;LOT1-22LEI;LOT2-44LEI;LOT3-44LEI;LOT4-54LEI;LOT5-118LEI;LOT6-;LOT7-40LEI;LOT8-;LOT9-;LOT10-;LOT11-;LOT12-28LEI;LOT13-14LEI;LOT14-38LEI;LOT15-38;LOT16-108LEI;SE VA CONST CONF DOC.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT SI VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTELOR SI CERINTELOR STABILITE PRIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIV PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE BUGETUL DE STAT INCLUSIV CELE LOCALE PRECUM SI A CONTRIBUTIILOR SOCIALE. CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI.
DECLARATIE PRIV ELIGIBILITATEA- FORM 12A;DECLARATIE PRIV NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART 181- FORMULARUL 12B
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTELOR SI CERINTELOR STABILITE PRIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
SE VA PREZENTA BILANTUL CONTABIL PE ANUL 2009.PE ULTIMUL AN FINANCIAR SOCIETATEA SA INREGISTREZE PROFIT.
CIFRA MEDIE PE ULTIMII 3 ANI SA FIE MAI MARE DECAT OFERTA FINANCIARA PREZENTATA (VALOAREA LOTULUI/LOTURILOR OFERTATE)- SE COMPLETEAZA FORMULARUL 28.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTELOR SI CERINTELOR STABILITE PRIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
SE COMPLETEAZA FORMULARUL 12 D- LISTA PRINCIPALELOR LIVRARIDE PRODUSE IN ULTIMII 3 ANI.
SISTEMUL /SISTEME DE ASIGURARE A CALITATII.OFERTANTUL TREBUIE SA FIE ACREDITATDE ORGANISME INTERNE/INTERNATIONALE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEUS NR.6 SECT 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0219104641, Fax:  0219104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL CLUJ
Adresa postala:  STR.DOROBANTILOR NR.2-4, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  3400, Romania, Tel. 0264/596110
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
CONFORM PREVEDERILOR LEGALE IN VIGOARE.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC, LEGISLATIE SI CONTENCIOS
Adresa postala:  STR-P-TA MARASTI NR.1, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  3400, Romania, Tel. 0264447997, Fax:  0264/447997
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2010 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer