Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract furnizare vinuri


Anunt de participare numarul 66181/10.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Internelor si Reformei Administrative- Directia Generala Management Logistic si Administrativ
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Chiran, Tel.021.303.70.80/10647, Email: [email protected], Fax: 021.3132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract furnizare vinuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti-depozitul situat in str. Leaota nr.2A, sect.6, Hotel Excelsior - Brasov, str.Matei Basarab nr.41-43 si Hotel Turist - Predeal, str. Petru Rares nr. 4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract furnizare vinuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15930000-6 - Vinuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Locatia Bucuresti: Cod CPV 15930000-6: Lotul 1 - Vin vrac (Aligote alb sau echivalent) 1.500 LLotul 2 - Vin 0, 75l(Cabernet Sauvignon sec sau echivalent) 150 st.Lotul 3 - Vin vrac (Muscat Ottonel sau echivalent) 700 LLotul 4 - Vin vrac (Merlot sau echivalent) 800 LLotul 5 - Vin 0, 75l(Merlot Vampir sau echivalent) 150 st.Lotul 6 - Vin 0, 75l (Feteasca Regala sau echivalent) 150 st.Lotul 7 - Vin vrac (Feteasca Regala sau echivalent) 2.000 LLotul 8 - Vin vrac (Pinot Noir sau echivalent) 1.000 LLotul 9- Vin 0, 75l (Riesling Jidvei sau echivalent) 300 st.Lotul 10 - Vin 0, 75l (Riesling Italian Recas sau echivalent) 300 st.Lotul 11 - Vin 0, 75l (Dry Muscat Jidvei sau echivalent) 240 st.Lotul 12 - Vin 0, 75l (Sauvignon Blanc sau echivalent) 240 st.
Locatiile Predeal si Brasov: Cod CPV 15930000-6: Lotul 13 -Vin vrac (Aligote alb sau echivalent) 300LLotul 14 - Vin 0, 75l(Cabernet Sauvignon sec sau echivalent) 100 st.Lotul 15 - Vin vrac (Muscat Ottonel sau echivalent) 300LLotul 16 - Vin vrac (Merlot sau echivalent) 300LLotul 17 - Vin 0, 75l(Merlot Vampir sau echivalent) 100 st.Lotul 18 - Vin 0, 75l (Feteasca Regala sau echivalent) 96 st.Lotul 19 - Vin vrac (Feteasca Regala sau echivalent) 400LLotul 20 - Vin vrac (Pinot Noir sau echivalent) 300LLotul 21 - Vin 0, 75l (Riesling Jidvei sau echivalent) 100 st.Lotul 22 - Vin 0, 75l (Riesling Italian Recas sau echivalent) 100 st.Lotul 23 - Vin 0, 75l (Dry Muscat Jidvei sau echivalent) 100 st.Lotul 24 - Vin 0, 75l (Sauvignon Blanc sau echivalent) 100 st.
Valoarea estimata fara TVA: 147, 236RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform precizarilor din documentatia de atribuire a contractului.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta 1, 5% din valoarea max.fara TVA/lot;Garantia de buna executie reprezinta 5% din valoare contract fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.Plata se va efectua cu ordin de plata prin trezorerie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii grupului de operatori economici.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie eligibilitate(formular 12A), declaratie privin neincadrarea la prev. art.181(formular 12B), certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte adresa actuala si apartenenta din punct de vedere profesional, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Operatorul economic castigator are obligatia ca pana la data semnarii contractului sa aiba sau sa-si deschida cont la trezoreria statului in conformitate cu O.M.F. 2254/2006.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul productiei de produse alimentare, eliberata de Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale, pentru producatori, sau autorizatie de distributie a produselor si licenta de fabricatie a producatorului- in cazul distribuitorilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii despre modul de organizare al licitatiei electronice sunt mentionate in Documentatia de atribuire a contractului.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.11.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.11.2008 12:00
Locul: M.I.R.A.-D.G.M.L.A.-Grup Achizitii Publice, Bucuresti, str.Eforie nr.3, sect.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La sedinta de deschidere a ofertelor pot participa reprezentanti autorizati ai ofertantilor care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Email: [email protected], Fax: 4(021)3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.I.R.A.-D.G.M.L.A.-Grup Achizitii Publice
Adresa postala: str. Eforie nr.3, sect.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Tel.021.303.70.80 int.10647, Email: [email protected], Fax: 021.313.27.61
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2008 15:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer