Licitatie Publica - Contract furnizare"APARATE si ECHIPAMENTE de LABORATOR" - MECANICA
Anunt de participare numarul 61698/20.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67FACULTATEA de MECANICA, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA OLARU, Tel.0232278680/2196, In atentia: Administrator Sef facultate, Email: [email protected], Fax: 0232233360, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro/www.mec.tuiasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA TEHNICA "GHEORGHE ASACHI"Iasi - Facultatea de Mecanica
Adresa postala: B-dul Dimitrie Mangeron nr. 59, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA OLARU, Tel.0232-278680/2196, In atentia: Administrator Sef facultate, Email: [email protected], Fax: 0232-233360, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro/www.mec.tuisi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institut de Invatamant Superior Tehnic de Stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract furnizare"APARATE si ECHIPAMENTE de LABORATOR" - MECANICA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Universitatea Tehnica"Gheorghe Asachi"Iasi-Facultatea de Mecanica, b-dul Dimitrie Mangeron nr. 59, catedrele beneficiare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract furnizare aparate si echipamente de laborator.
LOT1-inst. pulverizare termica cu plasama; LOT2-difrectometru; LOT3- sisteme de analiza metalografica; LOT4-micro-nano tribometru; LOT5-sistem fotostres; LOT6-pulsator; LOT7- standuri pentru sisteme electromecanice avansate, in aplicatii complexe; LOT8-sist.integrat de fabricatie si asamblare; LOT9-sist.de masurare a deplasarii de rotatie; LOT10-stand ptr.studiul randamentului transmisiilor mecanice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32142100-1 - Magnetroane (Rev.1)
33252400-5-Echipament de masurare si de control (Rev.1)
33261000-7-Microscoape (Rev.1)
33261300-0-Aparate de difractie (Rev.1)
36640000-9-Aparate si echipamente utilizate in scopuri demonstrative (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT1=1 buc; LOT2=1 buc.;LOT3=16 buc; LOT4=1 buc.; LOT5=1 buc; LOT6=1 buc; LOT7=6 buc.;LOT8= 2 buc.; LOT9=1 buc.; LOT10=1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 388, 024.59RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.10.2008 pana la 30.01.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.part.constituie suma fixa, cuantum max, 2% val. estimata contract.achizitie publica in val de 87752 RON(defalc. pe loturi anexa B);Gar.buna executie proc. cuantum de 10% val. contract. furnizare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la buget(dotari laboratoare si contracte de cercetare stiintifica).Plata se va face prin ordin de plata, prin Trezorerie, dupa receptia cantitativa a echipamentelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar. eligib. propria raspund. conform. F 4- Sect. IV;2.Declar. privind neincadrarea preved. art.181 ordonanta propria raspund.conform. F5 - Sect. IV;Certificat atestare fiscala emis Directia Generala a Finantelor Publice;Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice;Copie stampilata si semnata conform cu originalulsau copie legalizata dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;.Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent conform(F 6 - Sect IV)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani si asigurarea riscului profesional, sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente.(F 7 - Sect IV)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor solicitate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princip.livrari produse efect. ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade livrare, beneficiari, maxim 10 contracte (F 8 Sect IV), insotita de o declaratie scrisa a ofertantului (F 9 Sect IV).Declaratie ref. echipa. tehnice si masurile aplic. vederea asig. calitatii.Informatii ref. personalul asig. control. calitatii (F 10 Sect IV).Certificate sau documente emise org. abilitate care ateste conform. produselor;
Se solic. autoriz. livrare a prod.ofertate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta in prezentarea documentelor solicitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Invitatie licit. electronica se trans. ofertanti oferte admisib. data 10.10.2008. Invit. contine data si momentul start LE. Se desf.: runda I data 14.10.2008 sirunda II (finala) data 16.10.02008.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17992/18.08.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.09.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 15.12.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.10.2008 12:00
Locul: Universitatea Tehnica "Ghe.Asachi"Iasi-fac.Mecanica, b-dul Dimitrie Mangeron nr.59, etaj I
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii Tehnice "Gh.Asachi"Iasi numiti prin Decizie Rector si persoane imputernicite de ofertanti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi Sectia comercialasi de contencios administrativ
Adresa postala: str. Anastasie Panu, nr 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contest.poate fi depusa in toate fazele prodec.impotrv.oricarui act al autorit. contrct.La val.mai mare decat prag val.contest.poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii cunost.in cond. prezentei OUG
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica"Gheorghe Asachi"Iasi - Oficiul Juridic - Jr. Mirela TROIA
Adresa postala: B-dul Dimitrie Mangeron nr.67; corp T, etaj I - directia Generala Administrativa, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232-278680/2534, Fax: 216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2008 13:34