Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract leasing operational avand ca obiect upgrade retea SAN, sistem storage si servere management documente


Anunt de participare numarul 80369/19.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mancas, Tel.021 315 05 84, Email: [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Mancas, Tel.021 315 05 84, Email: [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani nr. 25, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030054, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract leasing operational avand ca obiect upgrade retea SAN, sistem storage si servere management documente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie in leasing operational ce are ca obiect upgrade retea SAN, sistem storage si servere management documente, existente in BNR
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30237100-0 - Piese pentru computere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 1 switch Fibre Channel cu 32 porturi la 4 Gbps;
- 8 adaptoare FC HBA single-port pentru servere Windows, incluzind si cabluri FC de 10 metri;
- 5 adaptoare FC HBA single-port pentru servere HP-UX, incluzind si cabluri FC de 10 metri;
- 1 modul de expansiune pentru discuri FC pentru sistemul de stocare HDS AMS500 existent;
- 1 modul de expansiune pentru discuri SATA pentru sistemul de stocare HDS AMS500 existent;
- 10 hard discuri FC de 146 GB la 15.000 rpm, pentru sistemul de stocare HDS AMS500;
- 12 hard discuri SATA de 500 GB la 7.200 rpm, pentru sistemul de stocare HDS AMS500;
- servicii de mentenanta si suport pina la data de 1 septembrie 2011
Valoarea estimata fara TVA: 128, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare garantie de participare este de 10.000 RONscrisoare garantie bancara de buna executie in valoare de 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentarea declaratiei privind eligibilitatea;
- prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.181;
- prezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului a autorizatiei de functionare sau a altor documente echivalente;
- prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil din anul precedent, vizat si inregistrat de organele competente- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani - realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat 135.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor contracte de furnizare incheiate in ultimii 3ani. Se va completa formularul C1;
- declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere - completarea formularului F;
- documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii;
- prezentarea a cel putin unei recomandari din partea unui beneficiar/client;
- incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract al carui obiect a upgrade retea SAN, sistem storage si servere management documente si care a avut valoarea egala sau mai mare decat 159.600 RON fara TVA, reprezentand echivalentul a 38.000 EURO fara TVA;
- ofertantul trebuie sa aiba cel putin 2 angajati, ingineri de Service & Support, certificati de Hitachi Data Systems
- ofertantul trebuie sa aiba cel putin 2 angajati, ingineri de Service & Support, certificati de producatorul switch-ului Fibre Channel ofertat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.08.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2009 10:00
Locul: str. Doamnei nr.8,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pot asista la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea De Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021 319 51 80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel.0213127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2009 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer