Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT LUCRARI DE REPARATII CAPITALE SECTIA CLINICA ATI


Anunt de participare numarul 131057/22.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala:  str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050098, Romania, Punct(e) de contact:  Serviciul achizitii publice, Tel. 318.05.11, In atentia:  Cristian Simion, Email:  [email protected], Fax:  318.05.54, Adresa internet (URL):  www. suub.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT LUCRARI DE REPARATII CAPITALE SECTIA CLINICA ATI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: SUUB STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 169 SECT 5 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REPARATII CAPITALE SECTIA CLINICA ATI CONFORM SPECIFICATII CAIET DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE REPARATII CAPITALE CORP A5 SI POST OPERATOR DIN CADRUL SECTIEI CLINICE ATI CU VALOAREA MAXIMA ESTIMATA DE 606451.61 LEI
Valoarea estimata fara TVA: intre 606, 451.61 si 4, 909, 708RON
II.2.2) Optiuni
Da
Autorit isi rezerva dreptul de a opta pt achiz ult. de noi lucr similare de la op. economic castig.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
75 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 1% DIN VALOAREA FARA TVA IN VALOARE DE 6065, 00 LEI SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181;Certificat de Inregistrare (CUI);Cazier judiciar;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatele ultimelor doua exercitii financiare (balanta contabila a ultimelor 2 luni incheiate inainte de data deschiderii ofertelor) si a bilantului contabil la data de 31.12.2010;
Certificat eliberat de Administratia Finantelor Publice;Certificat eliberat de catre Directia Impozite si Taxe Locale;Cazier Fiscal; Din rezultatul ultimelor 2 (doua) exercitii financiare din cele 3 (trei) declarate in Fisa de informatii generale sa reiasa o cifra de afaceri egala sau mai mare decat valoarea minima estimata a contractului de executie lucrari.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani;Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Documente din care sa reiasa faptul ca ofertantul are implementate urmatoarele standarde (pentru executie lucrari): -sistemul de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent;
-sistemul de management al mediului ISO 14001:2004 sau echivalent;
-sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001 sau echivalent;
-Sistemul de management al calitatii ISO 13485:2004 sau echivalent pentru domeniul care face obiectul achizitiei publice.Informatii privind personalul angajat, personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii;
Prezentarea autorizatiei emisa de ANRE pentru executie lucrari instalatii electrice interioare pentru cladiri civile si industriale cu tensiuni pana la 0, 4 KV
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
75%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de executie
25%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
35043/15.09.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2011 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2011 11:00
Locul: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR. 169 SALA 85 PARTER
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRI COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI AGENTILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECT. 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART. 255(1), ART. 256^2 lit. b-5 zile din OUG NR. 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SCA PRICOP SI BANU
Adresa postala:  STR. BDUL LASCAR CATARGIU NR. 12 SECT. 1, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  010056, Romania, Tel. 021/311.26.88, Fax:  021/311.26.89
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 11:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer