Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract lucrari L/PRET/01/2012


Anunt de participare numarul 133677/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL EDUCATIEI, CERCETARII, TINERETULUI SI SPORTULUI
Adresa postala: Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului - Unitatea de Management al Proiectelor pentru Modernizarea Retelei Scolare si Universitare, str. Spiru Haret, nr. 12, cam. 81, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Punct(e) de contact: Adelina VRANCIANU, Tel. +40 0213102207, In atentia: Punct(e) de contact: Cezar Sorin BRUMA, Email: [email protected], Fax: +40 0213102208, Adresa internet (URL): www.edu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract lucrari L/PRET/01/2012
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: judetele - Bihor, Bistrita - Nasaud, Brasov, Caras - Severin, Covasna, Alba, Hunedoara, Cluj, Mures, Satu - Sare, Maramures, Salaj, Arad, Timis
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari constructii gradinite noi cu program normal ? 2 sali de grupa in judetele Bihor, Bistrita Nasaud, Brasov, Caras Severin, Covasna, Alba, Hunedoara, Cluj, Mures, Satu Mare, Maramures, Salaj, Arad, Timis.
9 loturiastfel cum sunt prezentate in fisa de date (Anexa B)si caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214100-1 - Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de constructii pentru 64 gradinite cu program normalcu 2 sali de grupa ? 9 loturi- conform Fisei de date a achizitiei (Anexei B )si caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 34, 498, 620RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1 = 74.000 lei, LOT 2 = 97.000 lei, LOT 3 = 64.000 lei, LOT 4 = 107.000 lei, LOT 5 = 74.000 leiLOT 6 = 53.000 lei, LOT 7 = 62.000 lei, LOT 8 = 74.000 lei, LOT 9 = 81.000 leiGarantia de participare se va constitui conform art. 86 alin 1 din HG 625/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancara, operatorii economici vor utiliza Formularul 20. In cazul constituirii garantiei prin virament bancar, operatorul economic poate poate prezenta un ordin de plata sau o fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. 5 lit. a din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele prin care se face dovada constituirii garantiei de participare la licitatie vor fi prezentate in original, cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor.In situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, acesta va prezenta o declaratie pe propria raspundere conform Anexa 1 dinLegeanr. 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile inclusiv, de la data de primire a ofertelor.Ofertele care nu vor fi insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.In cazul in care ofertantul/ofertantii vor formula in scris o contestatie/plangere la CNSC/instanta competenta sa solutioneze plangerea, se vor aplica prevederile art. 278?1 alin (1) si alin (2)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Suma retinuta in cazul in care contestatia formulata va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor se va calcula in conformitate cu prevederile art. 278?1 alin. (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 10%din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art.90 alin. 1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare in maxim 15 zile de la data semnarii contractului.In situatia in care garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara, ofertantii vor prezenta Formularul 21.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite externe si bugetul de stat pentru anul 2012 aferente Proiectului privind Reforma Educatiei Timpurii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Declaratie privind situatia personala a operatorului economic. Prezentarea Formularului 1- completat/semnat/stampilat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat. De asemenea, in situatia in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006. si sustinatorii acestuia trebuie sa prezite acest formular.
Cerinta nr. 2 Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Prezentarea Formularului 3 - completat/semnat/stampilat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat.
Cerinta nr. 3 Prezentarea certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Confirmarea cu privire la plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea certificatului de atestare fiscala valabil din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depune oferta. Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local in luna anterioara celei in care se depune oferta. In cazul operatorilor economici straini
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, documente valabile, traducere autorizata in limba romana - original sau o declaratie pe propria raspundere/declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, Din documentele prezentate trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele solicitate mai sus vor fi prezentate in original sau copie legalizata, copie legalizata sau copie lizilibila ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat.
Cerinta nr. 4 Declaratie privind conflictul de interese conform art. 69^1 din O.U.G. 64/2006. Prezentarea Formularului 4 - completat/semnat/stampilat. Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Catalin Ovidiu Baba, ministru;Corvin Nedelcu, secretar general; Kiraly Andras Gyorgy, secretar de stat;Ioana Lazar, secretar general adjunct; Mihai Paunica, director general D.G.E.F.R.U.; Rodica Ciocoiu, sef serviciu financiar-contabil; Cristina Eugenia Pomaga, director
DAAC;Bogdan Puscas, director DAA;Cezar Sorin Bruma, director general UMPMRSU;Horia Hirtopanu, sef serv. tehnic;Iulian Barsan, director economic;Adelina Vrancianu, jurist. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat. De asemenea, in situatia in care ofertantul are subcontractanti, fiecare dintre acestia trebuie sa prezite acest formular.
Cerinta nr. 5 Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta. Prezentarea Formularulului 5 - Completat in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, semnat/satmpilat.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat. Cerinta nr. 1 Persoane juridice romane. Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, de pe langa Tribunalul Teritorial, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa reiasa ca operatorul economic are in obiectul de activitate si activitati specifice obiectului contractului.Persoanele juridice vor prezenta certificatul certificatul constatator in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, semnat si stampilat. In cazul in care ofertantul este oasociere, fiecare asociat va prezenta acest document. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular completat/semnat/stampilat.
Cerinta 2 Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor, traducere autorizata in limba romana in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani, sa fie:
LOT 1 = minimum 7.400.000 lei
LOT 2 = minimum 9.700.000 lei
LOT 3 = minimum 6.400.000 lei
LOT 4 = minimum 10.700.000 lei
LOT 5 = minimum 7.400.000 lei
LOT 6 = minimum 5.300.000 lei
LOT 7 = minimum 6.200.000 lei
LOT 8 = minimum 7.400.000 leiLOT 9 = minimum 8.100.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 7 Declaratie privind subcontractantii
Cerinta 1 Prezentarea de informatii privind resursele umane si structura managementului:
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personaluluiangajat din cadrul organizatiei in ultimii trei ani; Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut
Lista personalului care va fi responsabil cu derularea contractului. Cerinta minimaEchipa de executie a lucrarilor pentru fiecare LOT: 1 director/coordonator de proiect, inginer constructii civile si industriale cu minimum 5 ani experienta profesionala generala si minimum 3 ani experienta profesionala in calitate de coordonator proiect sau pozitii similare. 1 sef santier, inginer constructii civile si industriale cu minimum 3 ani exeperienta in calitate de sef santier/adjunct sef santier. 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat MDRT cu minimum 3 ani exeperienta.
Continuare Cerinta 1:1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii AQ/CQ atestat ISC sau prin dispozitie interna - minimum 3 ani exeperienta. 1 coordonator in materie de sanatatesi securitate in munca conform HG 300/2006 minimum 3 ani exeperienta. 1 responsabil cu prevenirea si stingerea incendiilor - minimum 3 ani exeperienta si 10 muncitori calificati pentru fiecare GRADINITA/LOTNota: O persoana nu poate indeplini in mod cumulativ mai multe functii
Cerinta 2 Prezentareadocumentului de atestare de catre Centrul National pentru securitate la Incendiusi Protectie Civila pentru efectuarea lucrarilor de executare a sistemelor si instalatiilorde semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu
Cerinta 3 Prezentarea declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Cerinta minima:
Ofertantul trebuie sa detina in proprietate sau sa aiba la dispozitie (printr-un angajament ferm) utilajele, instalatiile, echipamentele si mijloacele de transport necesare pentru executia lucrarilor, astfel:
1 buldoexcavator (sau 1 excavator si 1 buldozer). 1 Autobetoniera. 1 Basculanta
1 Masina de sudat. 1 Pompa turnare beton
1 Echipament vibrare beton. Nota: Minimul de utilaje enumerat mai sus este solicitat pentru maxim 3 gradinite din acest lot;
Cerinta 4 Prezentarea listei principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani, lista care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
Cerinta 5 Ofertantul trebuie sa faca dovada derularii cel putin a unui contract similar, care sa fi avut ca obiect executia de lucrari in valoare de:
LOT 1 ? minimum 3.700.000 LEI
LOT 2 ? minimum 4.800.000 LEI
LOT 3 - minimum 3.200.000 LEI
LOT 4 ? minimum 5.300.000 LEI
LOT 5 ? minimum 3.700.000 LEI
LOT 6 ? minimum 2.600.000 LEI
LOT 7 ? minimum 3.100.000 LEI
LOT 8 ? minimum 3.700.000 LEI
LOT 9 - minimum 4.000.000 LEI
Cerinta 6 Prezentarea unui acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului
Cerinta nr. 1 Prezentarea unui certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru cel putin un domeniu de activitate ce face obiectul contractului sau orice alte dovezi care sa dovedeasca asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Cerinta nr. 2 Prezentarea certificatului ISO 14001:2004 - sistem de management de mediu pentru constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 13:30
Locul: MECTS - UMPMRSU, strada Spiru Haret nr. 12, etaj 2, camera 81, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Credite externe cu garantia statului
VI.3) Alte informatii
Proiect cofinantat prin imprumut de la Banca de Dezvoltare a Consiliului Europei si cu contributia Guvernului Romaniei.In cazul in care ofertele admisibile cu pretul cel mai scazut sunt egale la pret, atunci autoritatea contractanta le va solicita ofertantilor, care au acelasi pret al ofertei, sa depuna o noua oferta, in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642 / +40 0218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MECTS-UMPMRSU
Adresa postala: str. Spiru Haret nr. 12, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010176, Romania, Tel. +40 0213102207, Email: [email protected], Fax: +40 0213102208
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2012 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer