Licitatie Publica - contract lucrari regenerare a padurilor
Anunt de participare numarul 1708/09.02.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE IONUT ZLOTA, Tel.021 317 10 05 int 215, Email: [email protected], Fax: 021 317 10 05 int 250, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Rm.Valcea
Adresa postala: str.carol I, nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel.0250/739266, In atentia: ing.Marica Marian, Fax: 0250/739266, Adresa internet (URL): [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Directia Silvica Rm.valcea
Adresa postala: str.carol I , nr, 37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel.0250/735840, In atentia: ing.Marica Marian, Fax: 0250/739266, Adresa internet (URL): [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Directia Silvica Rm.Valcea
Adresa postala: str.Carol I, nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel.0250/735840, In atentia: secretariat, Fax: 0250/739266, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract lucrari regenerare a padurilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: ocoalele silvice din cadrul D.s.Rm.Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii pentru regenerarea padurilor conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77200000-2 - Servicii pentru silvicultura (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
impad.118 ha, completari 34 ha, intretineri 970ha, refaceri 1ha, ARN 352ha, pepiniere 477ari, solarii 900mp.recoltat seminte 7739kg, plantaje15ha
Valoarea estimata fara TVA: 984, 161RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 20.03.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este : lot1=962 lei, Lot2=277lei, Lot3=660lei, lot4=714lei, Lot5=521lei, Lot6=760lei, Lot7=651lei, lot8=1721lei, lot9=800lei, lot10=2766 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii, plata facturilor se face conform situatiilor de lucrari insusite de beneficiar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat de inregistrare la Camera de comert si Industrie, din care sa reiasa activitatea de baza, certificat constatator de la bugetul consolidat, declaratie privind eligibilitatea , statutul firmei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
dovada situatiei economico-financiara se face cu bilantul contabil pe anul 2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
declaratie privind activitatea in silvicultura si modul de derulare a contractelor similare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.coipe de pe cartea de munca a responsabilului de contract 2.declaratie referitoare la personalul angajat, 3.informatii despre echipamentul de care dispune
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.minim studii medii silvice 2.minim 15 angajati, 3.15 sape de munte (sapoaie), 10 galeti, 10 topoare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
referat de necesitate pentru urgenta impaduririlor
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 0
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2007 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: plata in numerar la casieria D.S.Rm.Valcea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.03.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2007 12:00
Locul: sediul D.S.Rm.Valcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii firmelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 10873, Romania, Adresa internet (URL): [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiul juridic al D.S.Rm.Valcea
Adresa postala: str.carol I, nr.37, Localitatea: Rm.Valcea, Cod postal: 240173, Romania, Tel.0250/735840, Fax: 0250/739266, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2007 13:38