Licitatie Publica - CONTRACT MEDICAMENTE
Anunt de participare numarul 134246/23.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC COLTEA
Adresa postala: B-DUL I.C.BRATIANU NR.1;SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030171, Romania, Punct(e) de contact: BACALU TATIANA, Tel. +40 123874491, Email: [email protected], Fax: +40 123874123, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT MEDICAMENTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Coltea, B-DUL I C BRATIANU NR. 1, SECTOR 3 BUCURESTI
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 26 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 66, 111.32 si 2, 579, 299.28RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33611000-6 - Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.2)
33612000-3-Medicamente impotriva tulburarilor gastrointestinale functionale (Rev.2)
33614000-7-Antidiareice, antiinflamatoare si antiinfectioase intestinale (Rev.2)
33621100-0-Antitrombotice (Rev.2)
33621300-2-Preparate impotriva anemiei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DESCRIERII DIN CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: intre 66, 111.32 si 2, 579, 299.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
26 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT 1- 152.00 LEILOT 2- 190.40 LEILOT 3- 240.80 LEILOT 4- 6192.00 LEILOT 5- 3.00 LEILOT 6- 1866.12 LEILOT 7- 250.00 LEILOT 8- 1755.00 LEILOT 9- 985.80 LEILOT 10- 1221.00 LEILOT 11- 190.00 LEILOT 12- 180.00 LEILOT 13- 1262.80 LEILOT 14- 154.50 LEILOT 15- 3096.00 LEILOT 16- 13.50 LEILOT 17- 331.50 LEILOT 18- 5.00 LEILOT 19- 743.28 LEILOT 20- 376.00 LEILOT 21- 120.30 LEILOT 22- 19.50 LEILOT 23- 45.36 LEILOT 24- 1.95 LEILOT 25- 57.39 LEILOT 26- 57.39 LEILOT 27- 48.76 LEILOT 28- 94.80 LEILOT 29- 121.68 LEILOT 30- 9.00 LEILOT 31- 30.00 LEILOT 32- 192.00 LEILOT 33- 33.00 LEILOT 34- 390.00 LEILOT 35- 761.70 LEILOT 36- 17.70 LEILOT 37- 280.00 LEILOT 38- 251.70 LEILOT 39- 48.92 LEILOT 40- 192.44 LEILOT 41- 233.32 LEILOT- 42- 146.40 LEILOT 43- 4.03 LEILOT 44- 339.08 LEILOT 45- 39.96 LEILOT 46- 100.56 LEILOT 47- 2066.96 LEILOT 48- 114.80 LEILOT 49- 42.00 LEILOT 50- 165.00 LEILOT 51- 135.60 LEILOT 52- 114.24 LEILOT 53- 300 LEILOT 54- 8.75 LEIGaran de part trebuie sa fie irev si cu o val de cel putin 90 de zile de la data limita de dep a ofertelor.Se va const cf Art.86 alin.1-5 din HG 925/2006- printr-un instrument de gar (for nr.9) emis in cond legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari in favoarea aut.ctr care se va prezenta in orig la deschiderea ofetelor, prin virament bancar in contul RO36TREZ7035006XXX011114, deschis la Trez sec 3, CUI 4192960 sau prin dep numerar la caseria aut ctr.In cazul in acre op ec. form contestatia, iar CNSC Buc respinge contes ca nefondata, aut contr va retine contest din gar de part o suma pot Art.287^1 lit.a)din OUG nr.34/2006 mod.In cazul in care ofe se incadreaza in cat.IMM, astfel cum acestea sunt def prin Leg.346/2004, benef. de o red de 50% prev.la art.16 alin.2 din leg.mentionata.Ofertantul ca completa si atasa la of dec pe propria ras conf.Anexei nr.1 la OUG 27/2006 ptr.mod. si coml.legii 346/2004. 5%din val fara TVA a fiecarui ctr sub se const. printr-un instr. de garan emis in cond legii de o soc. banc sau de o soc. de asig. conf. form nr. 10 in conf. cu prev art. 89 alin. 2 din HG nr 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1
Operatorii ec.vor face dovada ca ne se incadreaza in una din situatiile stipulate la art.180 si 181 din OUG 34/2006
Dcumente de confirmare:
- Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- Formularul nr. 1
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Formularul nr. 2
Cerinta nr.2- Declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta- formularul nr.13
Cerinta nr.3
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG 34/2006- formularul nr. 14
Personalul de cond. cu functii de decizie in ceea ce priveste aceasta procedura:
- Director General -Prof.Dr.Anca Roxana Lupu
- Director Medical - Dr.Parvulescu Mihaela
- Dir.Financiar-Contabil- Ec.Hriscu Elena Daniela
- Compartiment Achizitii- Ec.Ilie Marinela, - Oficiul Juridic - C.J.IA Bacalu Tatiana
Cerinta nr.4
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor scadente catre bugetul de stat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul).
Cerinta nr.5
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (eliberat de primarie), privind obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul) Cerinta nr.1
- Certificat constatator emis de O.N.R.C. - valabil cu maxim 30 de zile calendaristiceinainte de data limita de deschidere a ofertelor ? (mod de prezentare original/copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul)din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cuprinzand si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie de punere pe piata sau Autorizatie de distributie angros, emisa de Ministerul Sanartatii valabila la data desfasurarii deschiderii ofertelor
- fisa tehnica in limba romana
Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (sa fie deja implementat)pentru operatorul economic participant ? certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.05.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2012 10:00
Locul: SPITALUL CLINIC COLTEA, B-DUL I C BRATIANU NR. 1 SECTOR 3 BUCURESTI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
OFERTANTI, REPREZENTANTI UCVAPTERMENUL LIMITA DE PRIMIRE SOLICITARI DE CLARIFICARE 10.05.2012, ORA 10.00TERMENUL LIMITA DE RASPUNS LA CLARIFICARI 14.05.2012, ORA 15.00
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret in vederea atribuirii contractului de achizitie publica, se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In cazul in care, in urma reofertarii, persista egalitatea, atunci contractul nu poate fi atribuit nici unuia dintre ofertanti. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita o singura reofertare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL SPITALULUI CLINIC COLTEA
Adresa postala: B-DUL I C BRATIANU NR. 1, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030171, Romania, Tel. +40 123874118, Fax: +40 1213874123, Adresa internet (URL): www.coltea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 14:49