Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract pentru achizitia de lucrari pentru investitia Sediul Directia de Munca si Protectie Sociala Brasov


Anunt de participare numarul 77406/14.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
directia de munca si protectie sociala
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: sediul institutiei, Tel.0268476972, In atentia: Costin Florin, Email: [email protected], Fax: 0268475182, Adresa internet (URL): Brasov, Bdul Eroilor nr. 5, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract pentru achizitia de lucrari pentru investitia Sediul Directia de Munca si Protectie Sociala Brasov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Brasov, Str. Avram Iancu nr. 53
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract pentru achizitia de lucrari pentru investitia Sediul Directia de Munca si Protectie Sociala Brasov
- demolare constructie existenta si construire sediu nou- la adresa: Brasov, str. Avram Iancu nr. 53
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45100000-8-Lucrari de pregatire a santierului (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45400000-1-Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari necesare, inclusiv cantitatile de utilaje si echipamente sunt precizate in Listele aferente din Caietul de sarcini nr. DMPS 810/28.04.2009 si 852/04.05.2009 si vor fi executate in functie de esalonarea lucrarilor, stadiul lucrarilor corespunzatoare fondurilor bugetare aprobate, recomandarile si necesitatile achizitorului.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 304, 681RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare- 16.523 echivalentul in lei a 3.907 E (0, 5 % din valoarea totala estimata a contractului).Detalii la sediu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontarctare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie : - Formularul nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea
Cerinte obligatorii: 1. - Formularul nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OG 34/2006
2. - Certificate constatatoare (in original) privind indeplinirea la data publicarii anuntului de participare
2.1. - Certificatde atestare fiscala pentru persoane juridice (original)- eliberat de A.N.A.F. teritoriala.
2.2. - Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice (original) - eliberat de primaria locala.
Detalii la sediu
Cerinte obligatorii :1.-Certificat constatator eliberat in anul 2009 de Camera de Comert si Industrie a Romaniei original2.-Certificat de inregistrare C.U.I., eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului -copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Ofertantul/candidatul trebuie sa-sidemonstreze situatia economica si financiara prin prezentarea urmatoarelordocumente :1. - Bilantul Contabil sau extras din bilantul contabil aferent anului 2006
2. - Bilantul Contabil sau extras din bilantul contabil aferent anului 20073. -Bilantul Contabil aferent anului 2008, sau Extras din Bilantul contabil la 31.12.2008, cu principalii indicatori contabili - copie legalizata sau semnata si stampilata pe fiecare pagina pentru conformitate4. - Scrisoare de Bonitate din parteaunei banci sau a unei societati recunoscute de audit financiar/ contabil original5. - Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2006, 2007 si 2008 Informatii generale Formularul nr. 3
Cifra de afaceri medie 9.914.043 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. - Lista a cel putin 3 lucrari similare executate in ultimii 5 ani:
1.1. Declaratie privind lista a cel putin 3 lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de documente si certificate de buna executie Formular nr. 4
1.2. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Formular nr. 5
2. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, si specializarile din constructii Formular nr. 6
- declaratia va cuprinde si informatiile si documentele/avizele/autorizatiile necesare privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor, asigurarea controlului calitatii in constructii, potrivit lotului ofertat3. - Experienta similara - ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta in executialucrarilor de constructii sau de reabilitare.Dovada va consta in prezentarea in copie a contractului, a eventualelor acte aditionale, sau scrisori din partea beneficiarilor care sa confirme existenta unor astfel de contracte sau recomandarile aferente.
4. - Certificat de autorizare a sistemului de asigurare a calitatii / managementul calitatii sau alt document echivalent - standarde SR EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000), OHSAS 18001:2007, SR EN ISO 14001:2005 (ISO 14001:2004), aplicabile domeniului de activitate, sau daca nu este certificat, documentele principale ale sistemului avizate de catre specialisti sau organisme agreate de Ministerul Lucrarilor Publice si Amenajarii Teritoriului sau certificate de catre un organism de acreditare; copie legalizata, sau semnata si stampilata pentru conformitate pe fiecare pagina5. Certificat de atestare profesionala
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
durata de executie
10%
Descriere:
3.
garantia oferita
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.06.2009 12:00
Locul: Directia de Munca siProtectie Sociala Brasov, B-dul Eroilor, nr. 5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare; locul de deschidere: sediul DMPS Brasov, Bdul Eroilor nr. 5Au dreptul de participare la sedinta de deschidere, pe baza de imputernicire, reprezentantii ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostintaEventualele contestatii se pot depune : - fie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor;
- fie la autoritatea contractanta si apoi la instanta competenta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic si legislatie
Adresa postala: Bdul Eroilor nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268 476972, Email: [email protected], Fax: 0268 475182
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.05.2009 15:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer