Licitatie Publica - Contract pentru achizitia de servicii- realizarea ghidului tematic cu trasee de vizitare; realizarea ghidului cu speciile si habitatele; realizarea pliantelor cu speciile si habitatele; designul materialelor informative de pe traseele tematice; tiparire
Anunt de participare numarul 139635/13.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.N.P. ROMSILVAADMINISTRATIAPARCULUINATIONALPIATRACRAIULUIRA
Adresa postala: Str. Toplita, Nr.150, Localitatea: Zarnesti, Cod postal: 505800, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Ciurea, Tel. +40 0268223165, Email: [email protected], Fax: +40 0268223008, Adresa internet (URL): www.pcrai.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
R.N.P Romsilva Administratia Parcului National Piatra Craiului
Activitate (activitati)
Altele: Silvicultura si alte activitati forestiere
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract pentru achizitia de servicii- realizareaghidului tematic cu trasee de vizitare; realizarea ghiduluicu speciile si habitatele; realizarea pliantelor cu speciile si habitatele; designul materialelor informative de pe traseele tematice; tiparire ghid specii, ghid tematic, pliante si alte tipuri de material de informare si promovare; realizare panouri informative pentru infochioscuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
15 - Servicii de publicare si tiparire contra unei taxe sau pe baza unui contract
Locul principal de prestare: Parcul National Piatra Craiului
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
realizareaghidului tematic cu trasee de vizitare; realizarea ghidului si pliantelor cu speciile si habitatele; realizarea pliantelor cu speciile si habitatele; designul materialelor informative de pe traseele tematice; tiparire ghid specii, ghid tematic, pliante si alte tipuri de material de informare si promovare; realizare panouri informative pentru infochioscuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39294100-0 - Produse informative si de promovare (Rev.2)
22462000-6-Materiale publicitare (Rev.2)
79311200-9-Servicii de realizare de studii (Rev.2)
79800000-2-Servicii tipografice si servicii conexe (Rev.2)
79970000-4-Servicii de editare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
realizarea ghidului tematic cu trasee de vizitare; realizarea ghidului si pliantelor cu speciile si habitatele; realizarea pliantelor cu speciile si habitatele; designul materialelor informative de pe traseele tematice; tiparire ghid specii, ghid tematic, pliante si alte tipuri de material de informare si promovare; realizare panouri informative pentru infochioscuri
Valoarea estimata fara TVA: 643, 853.54RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 8847.7 lei (optmiioptsutepatruzecisissapteleisisaptezecidebani); Suma retinuta in caz de respingere de catre CNSC a Contestatiei este, Conform Art. 278ยน*)de 4423, 85 lei.Garantia de participare se contituie astfel: Virament bancar sau instrument de garantare emis de o societate bancara sau de asigurari, in original.Scrisoare de garantie bancara, ordin de plata confirmat de banca, lichiditati la caseria in R.N.P. - Administratia Parcului National Piatra Craiului RA, Zarnesti.In cazul constituirii prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul model nr. 2 - anexat.Periosda minima de valabilitate a garantiei de particpare :90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor Codul IBAN al acestuia este: RO88RZBR0000060014740093 Cuantumul gar. de buna executie exprimata procentual este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Gar, de buna ex. se va const. conf. art. 90 din HG 925/2006. Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006.Se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011, in cazul constituirii garantieie de buna executie prin retineri succesive.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
2Program ?POS MEDIU? Axa 4Surse de finantare UE, bugetul de stat , fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1a Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitateaCerinta minima: completare formulare conform Formular 4 si Formular 5
Cerinta nr. 2
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata- Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?- Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Directoriilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei care se depun ofertele, in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Din certificatele mentionate mai sus, trebuie sa reiasa ca la nivelul lunii anterioare celei in care se depune oferta, ofertantul nu are obligatii restante la bugetul localCerinta nr. 3
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Formular nr. 6
Cerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69, indice 1 din OUG nr. 34/2006
Formular nr. 11
In vederea completarii acestei declaratii mentionam ca persoanele insarcinate cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciurea Adrian reponsabil achizitii, Vede Dana contabil sef, Vezeanu Constantin, membru comisie de evaluare si membrii Comitetului Director format din: Mircea Verghelet, Radu Vulcu, Dorel Valcu, Dana Vede, Ciurea Adrian
Cerinta nr. 5
Certificatul de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010
Formular nr. 12 Cerinta nr. 1
Ofertantul sa fi e inregistrat legal, sa prezinte dovada ca se afla in activitate si ca are in obiectul de activitate activitati compatibile cu obiectul contractuluiPersoane juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie conforma cu originalul semnata si parafata de reprezentantul ofertantului, nu mai vechi de 30 de zile fata de data depunerii ofertei. Ofertantul situat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata. Ofertantul/asocierea trebuie sa desfasoare activitati de editare, tiparire, activitati stiintifice/de cercetare de mediu
Persoane juridice straine:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana. Ofertantul situat pe primul loc va prezenta, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Se va prezenta dovada depunerii bilanturilor contabile Se prezinta documente doveditoare pentru depunerea a cel mult ultimelor trei bilanturi contabile, 31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, sau pentru depunerea declaratiilor de venit pentru persoanele fizice autorizate.Fac exceptie firmele nou infiintate, care vor prezenta bilantul/situatia financiara/orice alt document financiar echivalent in legatura cu activitatea de la momentul infiintarii si pana la data de 31.12.2011
Cerinta nr. 2 Valoarea cifrei de afaceri medie pe cel mult ultimii trei ani fiscali sa fie de cel putin 100.000 lei. Cifra de afaceri mentionata este globala. Cursul la care se va face echivalenta este cursul mediu anual al BNR, respectiv: - pentru anul 2009 ? 1 EURO = 4, 2373 lei - pentru anul 2010 ? 1 EURO = 4, 2099 lei - pentru anul 2011 ? 1 EURO = 4, 2379 lei Se solicita completarea Formularului model Nr. 9 si se vor anexa dovezi privind indeplinirea Cerintei (este la latitudinea ofertantului sa aleaga modalitatea de a dovedi privind indeplinirea cerintei, in functie de informatiile si documentele disponibil)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Ofertantul a avut cel putin un contract similar( ca natura) obiectului contractului pentru care se organizeaza procedura. Lista cu serviciile prestate in ultimii 3 ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte existenta cel putin a unui contract cu obiect similar (ca natura) cu cel al prezentei achizitii. In sustinerea cerintei, se va completa Formularul nr.7
Cerinta nr. 2 Ofertantul are experienta in prestarea de servicii similare Se stabileste ca limita minima impusa realizarea a cel putin un contract similar ca natura, cu obiectul contractului pentru care se organizeaza procedura. In sustinerea cerintei se va completa Formularul nr. 8
Cerinta nr. 3 Componenta grupului de experti.? Minimum un specialist in flora? Minimum un specialist in habitate? Minimum un specialist entomolog
? Minimum un specialist in vertebrate
? Minimum un specialist geomorfolog/geolog, cu bune cunostinte in ceea ce priveste biodiversitatea, geologia si geomorfologia PNPC
? Minimum un specialist grafician
? Minimum un traducator atestat
Calificare: conform Caietului de sarciniMod de dovedire: Form. nr. 13 completat.Pt. fiec. din spec. preciz. mai sus se vor atasa: CV (Form. nr. 14 ? completat)), pt. spec. angaj. in contract, din care tb. sa reiasa poz. prop. in cadrul contr. si indepl. cerintelor ;
-copii dupa diplome, atestate, adev., autoriz sau certif. det. de pers. respective, contr. de munca, de colab. neces. pt doved. cerinte min. -Angaj. in nume personal?Form. nr.15 pt fiec. specialist din Form. nr. 13.Daca un grup de op.ec.depune of. comuna, capacit. th si prof. se demonstr. prin luarea in consid. a res.tuturor membrilor
Cerinta nr. 4
Ofertantul sa desfasoare activitati de editare, tiparire, activitati stiintifice/de cercetare de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.12.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2012 11:00
Locul: R.N.P. ROMSILVAADMINISTRATIAPARCULUINATIONALPIATRACRAIULUIRA, Str. Toplita nr. 150
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): P): Program ?POS MEDIU? Axa 4. Titlu proiect Imbunatatirea starii de conservare a biodiversitatii Parcului National Piatra Craiului prin constientizare, informare, vizitare si monitorizare Cod proiect: 36865
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca pe primul loc exista mai multe oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se va depune potrivit prevederilor OUG 34. Continutul contestatiei va fi adus la cunostinta Autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Administratiei Parcului National Piatra Craiului
Adresa postala: Toplita nr.150, Localitatea: Zarnesti, Cod postal: 505800, Romania, Tel. +40 268223165, Email: [email protected], Fax: +40 268223008
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2012 22:26