Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract pentru achizitie cartuse


Anunt de participare numarul 134796/12.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.0149F
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Punct(e) de contact: NICOLAE TUDOR, Tel. +40 0214081046, In atentia: NICOLAE TUDOR, Email: [email protected], Fax: +40 0214081105, Adresa internet (URL): www.spp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract pentru achizitie cartuse
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante - Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
COntract pentru achizitia de munitii pentru arme de foc - cartuse diferite calibre
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
35331500-8 - Cartuse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cartus cal. 4, 6x30 mm FMJ = 65.000 buc.Cartus cal. 9x19 mm FMJ = 500.000 buc.
Cartus cal. 9 mm FX = 5.000 buc.
Cartus cal. 38 mm = 250 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 471, 675RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare, irevocabila emisa in favoarea autoritatii contractante, prezentata pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, a carei valabilitate va fi de 100 zile de la data depunerii ofertei.Cuantum pentru fiecare lot: conform Anexa B.Modalitati de constituire: a) prin virament bancar in contul U.M.0149 FBucuresti, nr. RO89 TREZ 7005 005X XX00 0211 deschis la A.T.C.P.M.B, cod de identificare fiscala 4283635.b) printr-un instrument de garantare- (scrisoare de garantie bancara, etc.) emis in conditiile legii de o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, prezentat in original - FORMULARUL 1.c) prin depunere in numerar la casieria U.M.0149 FBucurestiIn cazul contestatiilor respinse de CNSC, AC va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG 34 / 2006. Conform Anexa B. Se solicita constituirea garantiei de buna executie, irevocabila - art. 89 alin(3) din HG 925 /2006, in cuantum de 5 % din valoarea contractuluit incheiat, fara TVA.Modalitati de constituire: conform prevederilor art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Model orientativ privind forma instrumentului de garantare: FORMULARUL 10.Garantia de buna executie se va constitui in termen dezile lucratoare de la semnarea contractului.Garantia de buna executie se va elibera in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 - FORMULARUL 2.Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.
2.Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 OUG 34/2006 - FORMULARUL 3.Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.
3.Certificat de participare cu oferta independenta - Ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010 FORMULARUL 4
4.Neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006 ? FORMULARUL 5
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: conform www.spp.ro, - CONDUCERE si Ioan COSTEA, Nicolae TUDOR, Darius STRETE, Luchian MACIUCA, Ioana ALEXANDRU, Maria GROSU, Gabriel AVRAM.Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.
Precizari pentru operatorii economici persoane fizice/juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara unde este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la III.2.1.a) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 691, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, AC accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 1.Certificatului Constatator, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic specific prezentei proceduri- in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantilor castigatori li se vor solicita certificatele constatatoare emise de Registrul Comertului in original sau copie legalizata pentru a se verifica conformitatea documentului.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.
Operatorii economici persoane fizice/juridice straine vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care suntrezidenti, traduse in limba romana si legalizate. Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.
2.Autorizatia de comert exterior cu produse militare, valabila la data deschiderii ofertelor, in copie semnata si stampilata, purtand mentiunea ?conform cu originalul?, eliberata in conformitate cu prevederile art. 10 din OUG 158 / 1999 aprobata cu modificari de Legea 595 / 2004. Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pot participa doar operatorii economici inscrisi in SEAP. Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda, o runda = 24 ore, reofertarea referndu-se numai la preturi. Adjudecarea se va face in favoarea ofertantului care a indeplinit criteriile de calificare solicitate si are pretul unitar cel mai mic pe fiecare lot (produs). In cazul in care preturile sunt egale, ofertantii vor prezenta o noua oferta financiara, in plic inchis, la sediul AC.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2012 13:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicitii ofertantilor, pe baza documentelor de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare, in cazul ofertelor cu preturi egale: reofertare in plic inchis, depus la sediul AC.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Serviciului de Protectie si Paza
Adresa postala: Calea 13 Septembrie nr. 1-3, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050711, Romania, Tel. +40 214081018, Email: [email protected], Fax: +40 214081186, Adresa internet (URL): www.spp.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2012 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer