Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract pentru achizitionarea serviciilor de audit al situatilor financiare anuale ale BNR, pentru anii 2009, 2010, 2011, 2012 si 2013, in conformitate cu Standardele Internationale de Audit.


Anunt de participare numarul 83936/08.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: str. Lipscani, 25, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Dumitrescu Lucia, Tel.3070459, Email: [email protected], Fax: 3127152, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: Str. Lipscani, Nr. 25, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel.021 307 08 01, In atentia: D-nei Vasile Elena, Email: [email protected], [email protected]
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: Str. Lipscani, Nr. 25, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel.021 307 08 01, In atentia: D-nei Vasile Elena, Email: [email protected], [email protected]
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Banca Nationala a Romaniei
Adresa postala: Str. Lipscani, Nr. 25, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Punct(e) de contact: Registratura
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Banca centrala
Activitate (activitati)
Altele: Politica monetara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract pentru achizitionarea serviciilor de audit al situatilor financiare anuale ale BNR, pentru anii 2009, 2010, 2011, 2012 si 2013, in conformitate cu Standardele Internationale de Audit.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
9 - Servicii de contabilitate, audit financiar, consultanta in domeniul fiscal
Locul principal de prestare: Timisoara, Bucuresti, Iasi si Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitii servicii de audit al situatiilor financiare anuale ale BNR, pentru anii 2009, 2010, 2011, 2012 si 2013, in conformitate cu Standardele Internationale de Audit
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79212100-4 - Servicii de auditare financiara (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de audit financiar pentru fiecare din exercitiile financiare: 2009, 2010, 2011, 2012 si 2013.
Valoarea estimata fara TVA: 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare garantie participare - 8400 RON si Scrisoare garantie de buna executie - 2% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face anual, din fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - va fi legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea in care firma ofertanta participa la prezenta proceduraDate de identificare a firmeiCopie a certificatului de inmatriculare la Oficiul National al Registrului Comertului;Copie a extrasului din statut, referitor la obiectul de activitate, din care sa reiasa ca firma are in sfera sa de servicii profesionale pe cele de auditare a situatiilor financiare anuale;
Copie dupa autorizatia eliberata de Camera Auditorilor Financiari din Romania, pentru desfasurarea activitatii de audit financiar si servicii conexe acestuia;Declaratie de proprie raspundere privind neaflarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea intr-una din prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 -Formular de declaratie privind sanatatea si protectia muncii
Dovada achitarii integrale, la zi, a obligatiilor fiscale, respectiv Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, in original sau copie autorizata, valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
InformatiiInformatii despre cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in lei si in Euro, la cursul de schimb mediu anual lei/Euro, publicat de BNR, pentru anii respectiviPonderea ponderea serviciilor de audit financiar in totalul cifrei de afaceri, in ultimii 3 ani, la nivel international si in RomaniaSituatiile financiare auditate, aferente ultimelor 2 exercitii financiare;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copie a politei de asigurare contra riscului profesional si copia ultimului document de plata a primei de asigurare
- Componenta echipei de audit;
- CV-urile actualizate ale membrilor echipei de audit, inclusiv al conducatorului echipei;
- Certificate de apartenenta a membrilor echipei la organizatii profesionale recunoscute in domeniul auditului financiar;
- Lista clientilor importanti carora firma le-a furnizat servicii de audit al situatiilor financiare, in ultimii 3 ani, evidentiidu-se separat institutiile de credit si bancile centrale- Lista clientilor importanti la care echipa a efectuat misiuni de audit al situatiilor financiare, in ultimii 3 ani, evidentiindu-se separat institutiile de credit si bancile centrale;
- Colaborarea cu auditul intern firma ofertanta trebuie sa prezinte o declaratie scrisa prin care se angajeaza sa acorde auditului intern al BNR acces: i) la documentele de planificare a misiunii de audit financiar, de evaluare a riscurilor si a pragului de semnificatie; ii) la metodologia (proceduri si teste) si tehnicile utilizate de auditorul extern pe parcursul misiunii, precum si la rezultatele obtinute in urma testelor efectuate;
- O declaratie scrisa referitoare la standardele sau masurile utilizate de firma ofertanta pentru asigurarea calitatii muncii ce urmeaza a fi prestata in cadrul contractului.- In cazul firmei ofertante care a indeplinit calitatea de auditor financiar al BNR in ciclul de audit anterior (pentru anii 2006, 2007 si 2008), se aplica suplimentar criteriul privind independenta, respectiv: aceasta firma trebuie sa roteasca partenerul cheie responsabil pentru efectuarea auditului financiar in acest ciclu, in conformitate cu cerintele art. 48, alin. 2 din OUG nr. 90/2008 privind auditul statutar al situatiilor financiare anuale si al situatiilor financiare anuale consolidate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
firma ofertanta trebuie sa fi prestat servicii de audit al situatiilor financiare la cel putin 2 banci centrale, in ultimii 3 ani, din care cel putin una sa fie banca centrala membra a Sistemului European al Bancilor Centrale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Ordonanta de urgenta nr. 90/2009 privind auditul statutar al situatiilor financiare anuale si al situatiilor financiare anuale consolidate
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
ATENTIE: pentru a putea participa la etapa finala ofertantii trebuie sa fie inscrisi in SEAP.detaliile se regesesc in Documentatia de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.09.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2009 11:00
Locul: Str. Lipscani, Nr. 25, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim o persoana din partea fiecarei firme ofertante, imputernicita in acest scop, in scris, de conducatorul firmei ofertante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Banca Nationala a Romaniei, Directia Juridica
Adresa postala: str. Doamnei, 8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030031, Romania, Tel.021/3127174
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.08.2009 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer