Licitatie Publica - Contract pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate privind transferul de apa potabila din judetul Arad (Romania) in judetul Bakas (Ungaria)
Anunt de participare (utilitati) numarul 94926/25.02.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Arad S.A.
Adresa postala: Sabin Dragoi Nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310178, Romania, Punct(e) de contact: FLAVIU GOLDIS, Tel.0257-270853, Email: [email protected], Fax: 0257-270981, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Contract pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate privind transferul de apa potabila din judetul Arad (Romania) in judetul Bakas (Ungaria)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SC Compania de Apa Arad SA, ARAD str. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD,
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract privind elaborarea studiului de fezabilitate cu toate anexele acestuia, privind cooperarea dintre S.C. Compania de Apa Arad S.A. si Bakas Megyei Vazmuvek Zrt. in cadrul consortiului constituit, in vederea transferului de apa potabila catre Ungaria
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 3000 euro. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget propriu alocat de Autoritatea Contractanta
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 1 : Declaratie privind eligibilitatea ofertantului
Completare Formular 2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Completare Formular 5: Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa camera de comert si industrie nationala sau teritoriala.
Adresa de la Curtea Districtuala / Instanta Competenta unde isi are sediul compania / sucursala sau echivalentCertificat de inregistrare sau echivalent Pentru ONG Extras de la Registrul Asociatiilor si Fundatiilor sau documente justificative (Statut, Act constitutiv etc.)
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent
Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS)
Cazier judiciar pentru reprezentantul/tii legal/li ai operatorului economic si pentru persoanele imputernicite sa semneze oferta.
Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa confirme - certificat fiscal dovada platii taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil si anexe la bilant intocmite pentru exercitii financiare 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competente
Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani pe baza Formularului 3: Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 6: Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani- Ofertantul trebuie sa demonstreze indeplinirea a cel putin unui contract de servicii, in ultimii 3 ani, de complexitate similara cu cel din prezenta documentatie al carui valoare sa fie cel putin egala cu 150.000 Euro, fara TVA
- Ofertantul trebuie sa demonstreze indeplinirea a cel putin unui contract, in ultimii 3 ani, al carui obiect a fost strans legata de prestarea unor servicii publice (alimentare cu apa, canalizare, energie)
Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind asigurarea riscului profesionalObligatii contractuale in desfasurare Completare Formular 18 - (daca exista)
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere aferente ultimelor trei exercitii financiare insotita de CV-urile expertilorDeclaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii
Completarea Formularului nr 7cu subcontractantii si specializarea acestora (daca este cazul)
O copie a certificatului de inregistrare a subcontractantului la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial (daca este cazul)
Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, semnata si stampilata de subcontractant sau subcontractanti (daca este cazul)
Completare Formular model : Acord de asociere sau Acord de subcontractare (daca este cazul)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
50%
Descriere: Conform Fisei de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Maghiara
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2010 11:00
Locul: Sediul Companiei de Apa Arad, ARADstr. Sabin Dragoi nr. 2-4, jud. ARAD,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Timisoara- sectia de contencios administrativ
Adresa postala: Piata Tepes Voda, nr.2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256/498054, Email: [email protected], Fax: 0256/498092
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al SC CAA SA
Adresa postala: Arad, str. Sabin Dragoi, nr. 2-4, Localitatea: Arad, Cod postal: 310178, Romania, Tel.0257/270981, Email: [email protected], Fax: 0257/270843
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.02.2010 15:30