Licitatie Publica - Contract pentru proiectarea si executarea lucrarilor de amenajare a Comunitatii Terapeutice Mica
Anunt de participare numarul 58079/09.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala Antidrog
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 37, bl. A4, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Badea, Tel.318 44 00, Email: [email protected], Fax: 316 67 27, Adresa internet (URL): www.ana.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract pentru proiectarea si executarea lucrarilor de amenajare a Comunitatii Terapeutice Mica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comunitatea Terapeutica Mica
Comuna Mica, judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul cuprinde proiectarea si executia lucrarilor de amenajare a Comunitatii Terapeutice Mica, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215210-2 - Lucrari de constructii de adaposturi si centre de primire cu caracter social (Rev.1)
74222000-1-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
74232100-5-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul cuprinde proiectarea si executarea lucrarilor de amenajare a Comunitatii Terapeutice Mica, in conformitate cu prevederile Caietului de sarcini din cadrul Documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 992, 804RON
II.2.2) Optiuni
Da
Durata de executie a contractului se poate prelungi prin act aditional.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 12.08.2008 pana la 31.12.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-39929 lei-scrisoare de garantie bancara.Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA-retineri succesive din situatiile de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare: bugetul de statPlata se va efectua prin viramente bancare numai in cont de trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, in cazul in care exista subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta urmatoarele documente (conform fisei de date a achizitiei):
Declaratii privind eligibilitatea
Certificat de atestare fiscala
Cazier fiscal
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul registrului Comertului
Certificat de inregistrare
Pentru O.N.G.-uri :
Extras de la registrul Persoanelor Juridice sau documente justificative (Statut, Act Constitutiv, etc.)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prezenta urmatoarele documente (conform fisei de date a achizitiei):
Informatii generale
Bilantul contabil intocmit pentru exercitiile financiare 2006 si 2007 vizate si inregistrate de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efectivele medii anuale ale personalului angajat
Protectia muncii
Conducerea propusa pentru executia lucrarii
Experienta similara in ultimii 5 ani
Obligatii contractuale, in desfasurare, cu alti contractanti
Standarde de asigurare a calitatii
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autoritatea contractanta solicita ofertantilor asigurarea urmaririi executiei lucrarilor cu responsabili tehnici atestati (autorizati) pe categorii de lucrari.Autoritatea contractanta solicita ca si conditie obligatorie, indeplinirea a cel putin unui contract similar. Ofertantii care nu vor face dovada indeplinirii unui contract similar, ca amploare, vor fi descalificati.Este necesara certificarea ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1532117
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2008 12:00
Locul: Agentia Nationala Antidrog, b-dul Unirii nr. 37, bl. A4, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor numai insotiti de imputernicire semnata si stampilata.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310 46 41, Email: [email protected], Fax: 310 46 42, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: b-dul Unirii nr. 37, bl. A4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.3184400, Email: [email protected], Fax: 3166727, Adresa internet (URL): www.ana.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2008 01:52