Licitatie Publica - Contract prestare de servicii de paza
Anunt de participare numarul 6048/17.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01769 Bacau
Adresa postala: Str. Constantei, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600108, Romania, Punct(e) de contact: Sorin Ungureanu, Tel.0234514181, Email: [email protected], Fax: 0234513671
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract prestare de servicii de paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Bacau, str. Constantei nr.1
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 391.12RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
asigurarea pazei si interventiei la obiectiv pentru U.M.01769
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74613000-9 - Servicii de paza (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
12960 ore/ post
Valoarea estimata fara TVA: 391.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2007 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- semnarea contractului de achizitie publica se ve desfasura dupa depunerea garantiei de buna executie in procent de 10% din valoarea contractului pe un an.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea achizitiei se face din credite bugetare potrivit prevederilor Legii bugetului de stat pe anul 2007 nr.486/2006 si ale Legii finantelor publice nr. 500/2002.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se accepta subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
- Obtinerea avizului de securitate de la organele abilitate din Ministerul Apararii.- Sa execute serviciul cu armament si munitie.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- sa prezinte certificat emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reyulte obiectul de activitate;
- sa prezinte documente care sa ateste licenta eliberata de Inspectoratul General al Politiei Romane;
- sa faca dovada ca are inclus in obiectul de activitate al firmei domeniul de activitate aferent contractului care se atribuie (servicii de paza);
- sa declare sub semnatura proprie ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-sa fie indeplinit sau finalizat in ultimii 3 ani cel putin 3 contracte similare, cu o valoare cel putin egala cu 57.000 euro, sa prezinte recomandari din partea acestor beneficiari;
-sa faca dovada ca nu inregistreaza intarzieri sau datorii privind neplata la timp a contributiilor sociale sau a taxelor si impozitelor locale;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Solicitam completarea si depunerea formularelor din documentatia de atribuire
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-sa faca dovada ca poseda resursele tehnice considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, prevazute in caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
pentru operatori economici specializati in servicii de paza si protectie
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2007 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: suma se achita la casieria unitatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2007 14:00
Locul: sediul unitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire scrisa din partea operatorului economic pe care il reprezinta
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.3118090, Fax: 021-3118095
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.03.2007 12:06