Licitatie Publica - Contract prestare servicii auto (intretinere, reparatii si inspectii tehnice periodice)
Anunt de participare numarul 46047/10.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Economiei si Finantelor
Adresa postala: str. Apolodor nr. 17 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: neagu daniela/www.e-licitatie.ro, Tel.319.97.59 int 2491/2344, Email: [email protected], Fax: 319.98.62
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Alina Horia/ www.e-licitatie.ro, Tel.319.97.59 / interior 2200, Email: [email protected], Fax: 319.97.41
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Punct(e) de contact: Alina Horia/ www.e-licitatie.ro, Tel.319.97.59 / interior 2200, Email: [email protected], Fax: 319.97.41
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR
Adresa postala: Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.319.97.59 / interior 2451, Email: [email protected], Fax: 319.97.41
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract prestare servicii auto (intretinere, reparatii si inspectii tehnice periodice)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: MEF
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
intretinere, reparatii si inspectii tehnice periodice pentru un numar de 33 atoturisme
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
33 atoturisme
Valoarea estimata fara TVA: 255, 126.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare(scrisoare de garantie bancara sau ordin de plata): 5.070lei;garantie de buna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- finantare de la bugetul de stat, - plata cu ordin de plata prin Trezoreria Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Oferta comuna declarata castigatoare/asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc eligibilitatea; Documente care dovedesc inregistrarea;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprinzand subcontractantii;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Fisa / fise de informatii privind experienta similara;Recomandari din partea altor beneficiari / clienti;Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice;Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar / chitanta fiscala
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2008 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2008 11:00
Locul: sediul MEF din Str. Apolodor, nr. 17, sector 5, Bucuresti (Mezanin, cam. 215 A)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii Comisiei de evaluare, - reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040011, Romania, Tel.319.80.90, Email: [email protected], Fax: 319.16.74
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC)
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala Juridica
Adresa postala: Str. Apolodor nr. 17, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050741, Romania, Tel.319.97.59 int. 2231, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.03.2008 16:08