Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract prestare servicii paza


Anunt de participare numarul 134531/03.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice - Bucuresti
Adresa postala: Bulevardul Eroilor nr. 128, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Oancea Ionut, Tel. +40 213503245, Email: [email protected], Fax: +40 213503245, Adresa internet (URL): www.icas.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA - CERCETARE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract prestare servicii paza
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si de siguranta, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Institutul de Cercetari si Amenajari Silvice - Bucuresti
Bulevardul Eroilor nr. 128, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania,
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Paza obiectivului ICAS, format din:
- sediu administrativ
- sole cu material dendrologic
- accesul la portile 1 si 2 aflate pe latura de nord din B-dul Eroilor, nr. 128
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Paza obiectivului ICAS, format din:
- sediu administrativ
- sole cu material dendrologic
- accesul la portile 1 si 2 aflate pe latura de nord din B-dul Eroilor, nr. 128
conform specificatiilor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 580, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va depune garantie de participare in cuantum de 5800 lei. In conditiile prevazute de art 2781) din OUG 34/2006, se va retine contestatarului suma de 4216 lei din totalul garantiei de participare.Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: -Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractantesau -ordin de plata in contul autoritatii contractante confirmat de banca nr. cont: RO24BRDE426SV58875744450 deschis la BRD Colentina, sau la caseria ICASDovada achitarii garantiei de participare, va fi prezentata in cadrul sedintei de deschidere, presedintelui comisiei de evaluare, la solicitarea acestuia. In cazul in care reprezentantul operatorului economic nu participa la sedinta de deschidere, documentul susmentionat va fi introdus intr-un plic exterior. Prestatorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 2% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare este asigurata din fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Legea nr. 333/2003 actualizata privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentare formular ?Declaratie privind eligibilitatea?- prezentare formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?
- prezentare formular ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura"
- prezentare formular ?Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006"
Incadrarea in situatiile prevazute la art. 180 sau 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
- prezentare formular ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34\06 cu complet si modif ulterioare?
Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt:
Dumitriu Gheorghe ? Director
Ciobanu Cristiana ? Consilier juridicComisia de evaluare oferte
Mitroi Viorel ? PresedinteIonescu Doina ? Membru
Biris Iovu Adrian ? Membru
Oneata Marian ? Membru
Popa Luminita ? Membru
Oancea Ionut ? SecretCertificate de atestare fiscala (origina sau copii conform cu originalul)care atesta plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local in luna anterioara celei in care se depun oferteler din care sa reiasa situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se depun ofertele Prezentare Certificat Constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente valabil la data depunerii ofertelor.Certificatul constatator poate fi prezentat in oricare din formele original sau copie legalizata, acesta trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor ( emis cu cel mult 30 de zile inainde de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundat prestarea serviciilor a caror achizitionare se urmareste.
Documente care dovedesc ca ofertantul beneficiaza de prevederile Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul)?Prezentare declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform OG nr. 27/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr.346/2004.Documente privind inregistrarea (Persoane juridice/fizice straine)?Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Prezentare informatii generale ale operatorului economic2)Ultimul bilant contabil anual depus vizat si inregistrat de organele competente - copie certificata "conform cu originalul"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Ofertantul trebuie sa faca dovada (prin prezentarea a cel putin unui document/contract ca in ultimii 3 ani a prestat servicii similare cu cele supuse procedurii de achizitie publica.
2) Declaratie privind echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
3) Ofertantul are obligativitatea ca intreg personalul sau sa fie atestat ca agent
de paza si ordine eliberat de Politia Romana.
4) Firma ofertanta trebuie sa prezinte minim o recomandare de la un operator economic privind serviciile similare executate.
5) Licenta de functionare
6) Dispecerat propriu de monitorizare si interventie in Bucuresti sau Ilfov
ISO 9001 :2008 ;
ISO 14001 :2004 ;
ISO 18001 :2008;
ISO 27001 :2005.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr. 333/2003 actualizata privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Descriere criteriu: punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei pentru servicii de paza" ( tarif lei/ ora/ agent de paza) se acorda astfel: a)pentru cel mai mic tarif lei/ ora/ agent de paza, se acorda punctajul maxim 60 de puncte b)pentru alt tarif decat cel prevazut la lit. a, punctajul se acorda astfel: Pn = (pret_min/pret_n) x punctajul maxim alocat
2.
Pretul ofertei servicii interventie
20%
Descriere: pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei pentru servicii de interventie" ( tarif lei/ prestatie) se acorda astfel: a)pentru cel mai mic tarif lei/ prestatie, se acorda punctajul maxim 20 de puncte; b) pentru alt tarif decat cel prevazut la lit. a, punctajul se acorda astfel: Pn = (pret_min/pret_n) x punctajul maxim alocat;
3.
Pretul ofertei servicii asigurare dispecerat de interventie si monitorizare
20%
Descriere: a) pentru cea mai mica valoare lunara pentru asigurare dispecerat de interventie si monitorizare paza, se acorda punctajul maxim 20 de puncte; b) pentru alta valoare decat cea prevazuta la lit. a, punctajul se acorda astfel: Val_n = (val_min/val_n) x punctajul maxim alocat
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.05.2012 12:00
Locul: ICAS - Bucuresti, B-dul Eroilor, nr. 128, loc. Voluntari, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici interesati, sunt invitati la sediul ICAS pentru o mai buna evaluare a obiectivului.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, atunci ca urmare a solicitarii de clarificari de catre autoritatea contractanta, ofertantii vor depune noi oferte in plic inchis la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana care se considere vatamata de un act al autoritatii contractante, se poate adresa Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor in vederea anularii si/sau recunoasterii dreptului pretins conform prevederilor art 2562 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Institutului de Cercetari si Amenajari Silvice - Bucuresti
Adresa postala: Bulevardul Eroilor, nr. 128, ,Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel. +40 213503245, Email: [email protected], Fax: +40 213503245, Adresa internet (URL): www.icas.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2012 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer