Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract prestari servicii avand ca obiect colectarea gunoiului menajer


Anunt de participare numarul 93785/04.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02574
Adresa postala: BUCURESTI, STR. DR. TABEREI, NR, 9-11, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: constantin costel, Tel.0213195858, INT. 2375, Email: [email protected], Fax: 0213101565, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract prestari servicii avand ca obiect colectarea gunoiului menajer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor si a apelor uzate; salubrizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Bucuresti, jud. Constanta(Eforie, Mangalia, Mamaia)
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 45 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 081, 791.6RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2010-2011 valoare 404268.4 lei , 2011-2012 valoare 559174.4 lei, 2012-2013 valoare 559174.4 lei, 2013-2014 valoare 559174.4
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
colectarea gunoiului menajer
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea totala minima/ maxima: minim 7400.51 mc - maxim 52796.24 ( lot 1 - cantitate minima 6390.59, cantitate maxima 43111.76/ lot 2 - cantitate minima 192.00, cantitate maxima 2208.00/ lot 3 - cantitate minima 792.00, cantitate maxima 7286.40/ lot 4 - cantitate minima 25.92, cantitate maxima 190.08)
Valoarea estimata fara TVA: 2, 081, 791.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
45 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare, cuantum total 20300.00lei(15000.00lei-lot1/1200.00lei-lot2/4000.00lei-lot3/100.00lei-lot4).garantie de buna executie-10% din valoarea contractului subsecvent, fara tva.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare din bugetul statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
autoritatea contractanta solicita ca asocierea sa fie legalizata inainte de semnarea contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.u.G. nr.34/ 2006, declaratie privind informatiile generale, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetele locale si bugetul general de stat, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, Certificat de inregistrare, licenta pentru serviciul public de salubrizare a localitatilor emisa de ANRSC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
nu se solicita informatii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) lista principalelor prestari in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2)Declaratie referitoare la echipamentele tehnice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1) ofertantul va face dovada indeplinirii cerintei prin prezentarea de contracte avand ca obiect prestarea de servicii - colectarea gunoiului menajer, a caror cantitati insumate sa fie de minim 13.490 m.c.(defalcata pe loturi conform datelor din documentatia de atribuire)2) ofertantul va face dovada asigurarii (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere, etc.) acelor echipamente, utilaje, mijloace fixe si alte dotari care sunt strict necesare pentru indeplinirea contractului de servicii, astfel se solicita un numar de minim de 10 (zece) autogunoiere cu capacitatea minima de 8 m.c. (defalcata pe loturi conform datelor din documetatia de atribuire)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.04.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.03.2010 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante, str drumul taberei nr 9-11, sector 6, bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
vor putea participa la sedinta de deschidere a ofertelor persoanele imputernicite de catre agentii economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti- Sectia a VIII a de contencios administrativ fiscal.
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4., Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021.3323564, Email: [email protected], Fax: 021.3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 02574 - Serviciul Aministrare Cazarmi
Adresa postala: Str. Drumul Taberei nr. 7-9, sector 6, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel.021319.58.58 int. 2375, Email: [email protected], Fax: 021310.15.65
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2010 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer