Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract prestari servicii de curatenie la sediul DR Cluj si la sediile oficiilor judetene din cadrul ANCOM DR CLUJ


Anunt de participare numarul 133172/17.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: str. Campeni, nr.28, ,Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400217, Romania, Punct(e) de contact: Dana Oltean, Tel. +40 0372845742, Email: [email protected], Fax: +40 0264484077, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract prestari servicii de curatenie la sediul DR Cluj si la sediile oficiilor judetene din cadrul ANCOM DR CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Cluj Napoca, str. Campeni , nr.28 (sediul principal), si sediile oficiilor judetene prezentate in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de curatenie la sediul ANCOM DR CLUJ, cat si la sediile oficiilor judetene din cadrul acesteia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de curatenie pentru 11 locatii : Cluj, Alba, Bihor, Bistrita, Covasna, Maramures, Harghita, Mures, Satu Mare, Salaj, Sibiu., conform Caietului de sarcini anexat
Valoarea estimata fara TVA: intre 99, 550 si 135, 750RON
II.2.2) Optiuni
Da
99550 lei pt. 2012 si 36200 lei pt 4 luni 2013, conform art.6 din HG 925/20069050 lei/luna
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
i. Cuantumul garantiei de particip. este de 1.990, 00 Lei.ii. Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrez.Op.aMun. Buc., in favoarea ANCOM, Cod de identificare fiscala: 14751237saub) instrument de garantare (scrisoare de garantie).iii. Instrumentul de garantare (scrisoare de garantie) trebuie constituit irevocabil in favoarea autoritatii contractante (ANCOM) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea a 4-a - Formulare.In cazul in care instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) nu este redactat in limba romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in limba romana efectuata de un traducator autorizat.- garantia de participare poate fi constituita si prin caseria unitatiiiv. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cu cel putin 10 (zece) zile mai mare decat perioada de valabilitate a ofertei.vi. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.vii. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.viii. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prevederilor art. 33 alin. (3) lit. b) coroborate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006.ix. Garantia de participare se restituie in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE VENITURI SI CHELTUIELI AL ANCOM
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind eligibilitatea,
2.declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006,
3.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 69, din OUG 24/2006,
4.certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta,
5.lista intreprinderilor afiliate 1.Persoane fizice/juridice romane- copie certificat constatator (extras de registru), certificat de reprezentantul ofertantului cu mentiunea conform cu originalul , eliberat de ORC, cu maxim 30 zile calendaristice inainte cu data depunerii ofertei,
2.Persoane juridice /fizice straine- Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind producerea si/sau comercializarea produselor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ( trei ).Ofertantul va prezenta, in original, formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a ? Lista principalelor prestari de servicii de curatenie efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, a prestat in ultimii 3 (trei) ani serviciicare fac obiectul procedurii de atribuire a carorvaloare cumulata nu este mai mica decat suma de99.550, 00Lei, fara TVA.2. original, declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr.4.De asemenea sa rezulte ca ofertantul dispune indiferent de forma de obtinere (proprietate sau inchiriere) cel putin :
-Minimum 11 buc - 11buc aspiratoare, 2 buc ap. monodisk, - minimum 5 buc scari
1.sistemul de menegement al calitatii
Ofertantul va prezenta, copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, documente edificatoare care sa ateste ca are implementat un sistem de management al calitatii pentru serviciile solicitate prin prezenta procedura, in conformitate cu prevederile ISO 9001, sau echivalent.2.sistemul de management de mediu
Ofertantul va prezenta, copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, documente edificatoare care sa ateste ca are implementat un sistem de management de mediu, pentru serviciile solicitate prin prezenta procedura in conformitate cu prevederile ISO 140001, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
intretinerea spatiilor verzi
5%
Descriere: 1. curatirea de frunze si resturi veget. -2 pc., semanare de gazon si completare in zone lipsa -2 pc., ingrijire arbori arbusti si flori ornamentale -1 pc
3.
reamenajarea spatiilor verzi
11%
Descriere: - plantarea de arbori ornamentali ex tuia, aprox.10 buc - 5 pc., plantare gard viu , aprox. 10 ml.- 4 pc, plantare flori ornamentale -2 pc.
4.
curatenie in fata sediilor
2%
Descriere: tuturor sediilor, trotuare, curatirea zapezii/ghetii pe timp de iarna
5.
deratizarea si dezinsectia
12%
Descriere: tuturor sediilor
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.03.2012 17:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2012 12:00
Locul: sediul ANCOM DR Cluj din Cluj Napoca, Str.Campeni, nr.28, Cod postal: 400217, la etajul 2, camera 27
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare a ofertelor, precum si reprezentantii ofertantilor, pe baza unor imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.3.Punctajul total acord. pt fiec. ofer. se calc. pe baza formulei: Ptotal = P0+ F oferteidin care: P0 - punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul total al propunerii financiare? se acorda astfel: a) pentru cea mai scazuta valoare a pretului total al propunerii financiare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv ( P0min ) ;b) pentru alta valoare a pretului total al ofertei, decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctaj astfel: P0(n)=P0minim (n)/pretul total al propunerii financiare x 70P0minim (n) ? reprezintacea mai scazuta valoare a pretului total al propunerii financiare.Nota: Pretul total al propunerii financiare ? reprezinta pretul total conform Anexei, nr.10F ofert. - punctajul pt. fact. de evaluare ? facilitati oferite in plus fata de Caietul de sarcini?se acorda astfel: Nr. crt. Descriere facilitatePunctaj acordat1. Intretinerea spatiilor verzi pentru 1185 mp-5 puncte (TOTAL PT PUNCTUL 1)2. Reamenajarea spatiilor verzi-11 puncte(TOTAL PT.pc.2)3. Curatenia in fata sediilor OJ-urilor (trotuare), inclusiv curatirea zapezii/ghetii pe timp de iarna-2 puncte ( TOTAL PT PUNCTUL 3)4. Deratizarea si dezinsectia tuturor sediilor-12 puncte ( TOTAL PENTRU PUNCTUL 4)TOTAL PUNCTAJ ACORDAT - 30 puncteNota 1 : Facilitati ? reprezinta operatiuni , prestate suplimentar , pe baza carorava stabili punctajul conform tabelului de mai sus.Nota 2: Ofertele care nu prezinta nicio facilitate va primi punctaj 0 ( zero).Nota 3 : Facilitatile oferite vor fi executate gratuit si vor fi obligatorii daca sunt ofertate .NOTA: PENTRU ACELASI NUMAR DE PUNCTE , CRITERIUL DE DEPARTAJARE ESTE OFERTA FINANCIARA CU PRETUL CEL MAI MIC. IN CAZ DE EGALITATEA PRETULUI, SE VA SOLICITA OFERTANTILOR REFACEREA PROPUNERILOR FINANCIARE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi formulata in termen de 5( cinci) zile lucratoare incepamd cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a actului considerat nelegal, conform prevederilor art. 256 , alin. (1) din OUG nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DEPARTAMENTUL ACHIZITII- SERVIVIUL JURIDIC ACHIZITII
Adresa postala: STR DELEA NOUA, NR.2, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 0372845339/743, Email: [email protected], Fax: +40 0264484077, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2012 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer