Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract prestari servicii de curatenie la sediul DR Cluj si la sediile oficiilor judetene din cadrul ANCOM DR CLUJ


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
51.385 RON

Castigatorul Licitatiei: DIATOURS S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 135171/20.06.2012
Informatii anunt de participare asociat 125762
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Adresa postala: str. Campeni, nr.28, ,Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400217, Romania, Punct(e) de contact: Dana Oltean, Tel. +40 0372845742, Email: [email protected], Fax: +40 0264484077, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
contract prestari servicii de curatenie la sediul DR Cluj si la sediile oficiilor judetene din cadrul ANCOM DR CLUJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Cluj Napoca, str. Campeni , nr.28 (sediul principal), si sediile oficiilor judetene prezentate in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de curatenie la sediul ANCOM DR CLUJ, cat si la sediile oficiilor judetene din cadrul acesteia
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90919200-4 - Servicii de curatare a birourilor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
51, 384.75RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: DRC/4857 Denumirea: servicii curatenie
V.1) Data atribuirii contractului 08.06.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DIATOURS S.R.L.
Adresa postala: B-DUL. INDEPENDENTEI NR. 58, BL. D1, SC. D, AP. 122, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420184, Romania, Tel. 0263/239223, Email: [email protected];[email protected], Fax: 0263/239223
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 99550.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 51384.75 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3.Punctajul total acord. pt fiec. ofer. se calc. pe baza formulei: Ptotal = P0+ F oferteidin care: P0 - punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul total al propunerii financiare? se acorda astfel: a) pentru cea mai scazuta valoare a pretului total al propunerii financiare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv ( P0min ) ;b) pentru alta valoare a pretului total al ofertei, decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctaj astfel: P0(n)=P0minim (n)/pretul total al propunerii financiare x 70P0minim (n) ? reprezintacea mai scazuta valoare a pretului total al propunerii financiare.Nota: Pretul total al propunerii financiare ? reprezinta pretul total conform Anexei, nr.10F ofert. - punctajul pt. fact. de evaluare ? facilitati oferite in plus fata de Caietul de sarcini?se acorda astfel: Nr. crt. Descriere facilitatePunctaj acordat1. Intretinerea spatiilor verzi pentru 1185 mp-5 puncte (TOTAL PT PUNCTUL 1)2. Reamenajarea spatiilor verzi-11 puncte(TOTAL PT.pc.2)3. Curatenia in fata sediilor OJ-urilor (trotuare), inclusiv curatirea zapezii/ghetii pe timp de iarna-2 puncte ( TOTAL PT PUNCTUL 3)4. Deratizarea si dezinsectia tuturor sediilor-12 puncte ( TOTAL PENTRU PUNCTUL 4)TOTAL PUNCTAJ ACORDAT - 30 puncteNota 1 : Facilitati ? reprezinta operatiuni , prestate suplimentar , pe baza carorava stabili punctajul conform tabelului de mai sus.Nota 2: Ofertele care nu prezinta nicio facilitate va primi punctaj 0 ( zero).Nota 3 : Facilitatile oferite vor fi executate gratuit si vor fi obligatorii daca sunt ofertate .NOTA: PENTRU ACELASI NUMAR DE PUNCTE , CRITERIUL DE DEPARTAJARE ESTE OFERTA FINANCIARA CU PRETUL CEL MAI MIC. IN CAZ DE EGALITATEA PRETULUI, SE VA SOLICITA OFERTANTILOR REFACEREA PROPUNERILOR FINANCIARE.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DEPARTAMENTUL ACHIZITII- SERVIVIUL JURIDIC ACHIZITII
Adresa postala: STR DELEA NOUA, NR.2, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030925, Romania, Tel. +40 0372845339/743, Email: [email protected], Fax: +40 0264484077, Adresa internet (URL): www.ancom.org.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2012 18:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer