Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract prestari servicii de hranire, nerezervat.


Anunt de participare numarul 116528/04.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01784
Adresa postala:  STR. T. VLADIMIRESCU, NR.47, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240048, Romania, Punct(e) de contact:  CONSTANTIN ROSOGA, Tel. 0250739601, Email:  [email protected], Fax:  0250735673, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract prestari servicii de hranire, nerezervat.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: U.M. 01784 Rm. Vilcea, str. Tudor Vladimirescu, nr. 31, loc. Rm. Vilcea, jud. Vilcea.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciului de hranire pentru efectivele U.M. 01784 Rm. Vilcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Hranireaa minim 70 persoane/zisi maxim 124 persoane/zi, care reprezinta: - zile hrana minim 11443 si maxim 30967 zile hrana ;
- suplimente zile hrana minim 10035 si maxim 23840 zile hrana ;
Valoarea estimata fara TVA: 889, 679RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 02.05.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: in suma de 17794 lei, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiilelegii de o societate bancara ori de societate de asigurari, conform D.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin Bugetul repartizat Ministerului Apararii Nationale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se accepta asocierea mai multor operatori economici, legalizata anterior incheierii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Certificat de cazier fiscal;
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
-Certificate doveditoare ca si-a indeplinit obligatiile referitoare la plata impozitelor, taxelor, inclusiv cele locale si contributiilor de asigurari sociale;
-Certificat de inregistrare;
-Certificat constatator emis de O.R.C., valabil la data deschiderii ofertei.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 ani sa fie mai mare decel putin 2 ori decat valoarea maxim estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, fara TVA , respectiv: 1 779 358, 00 lei. Completarea si semnarea formularului de informatii generale -Formularul 4 din cadrul sectiunii formulare si modele din Documentatia de atribuire publicata in SEAP, cu date privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.
-Bilantul contabil din anul precedent, vizat de organele competente, in copie autentificata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Demonstrarea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertanatului se apreciaza avand in vedere: -lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani: declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca in ultimii3 ani a indeplinit si finalizat unu/mai multe contracte de prestari servicii de cantina(completata in conformitate cu Formularul 5din DA).Suma valorilor incluse in contractul/contractele prezentat/prezentate de catre operatorul economic, ca dovada a experientei lui similare, sa aiba valoareade minim 50% din valoarea maxim estimata ( in lei fara TVA) a contractuluice urmeaza a fi atribuit, respectiv minim 444 840 lei.;
-recomandare/recomandari emise de beneficiarii la care se face referire in Formularul 5 din DA, din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile contractuale (completata in conformitate cu Formularul 6din DA), sau o declaratie a operatorului economic pe propria raspundere pentru demonstrarea prestarilor de servicii similare.
-declaratie pe propria raspundere ca poseda resursele tehnice si umane necesare prestarii acestui serviciu (completata in conformitate cu Formularele 7 si 8 din DA;
-sa prezinte un document edificator ca detine cel putin un mijloc de transport alimente autorizat sanitar-veterinar.
-Declaratie privind efectivele medii anuale : completata in conformitate cu Formularul 9 din DA-Cerinte privind mamagementul sanatatii si securitatii in munca: Completarea de catre ofertant a unei declaratii pe propria raspundere prin sa faca dovada ca respecta masurile prevazute de legislatia in vigoare privind conditiile de munca si de protectie a mediului pe timpul indeplinirii contractului care in conformitate cu Formularul 12din cadrul sectiunii formulare si modele din DA publicata in SEAP)
-implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii (prezentarea unui Certificat privind implementarea unui sistem de management al calitatii conform cerintelor standard SR-EN-ISO 9001/2001 (copie) .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
70%
70
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica asumata
30%
30
Descriere:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
Pondere componenta tehnica: 30 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2011 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 01.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata in SEAP, document anexa la anuntul de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleos , nr.6, sector III., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul /termenele de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al U.M. 01784 Rm. Vilcea
Adresa postala:  str. Tudor Vladimirescu, nr. 31, Localitatea:  Rm. Vilceaa, Cod postal:  240380, Romania, Tel. 0250739601, Email:  [email protected], Fax:  0250735673
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2011 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer