Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract prestari servicii de paza , monitorizare si interventie rapida pentru obiective de investitii de pe raza sectorului 3


Anunt de participare numarul 96886/26.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Adresa postala: Str. Parfumului Nr. 2-4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Punct(e) de contact: CORALIA FILIP, Tel.021/318.03.36, Email: [email protected], Fax: 021/318.03.36, Adresa internet (URL): www.sector3primarie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract prestari servicii de paza , monitorizare si interventie rapida pentru obiective de investitii de pe raza sectorului 3
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Sector 3
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de paza , monitorizare si interventie rapida se va face pentru 31 de obiective de investitii de pe raza sectorului 3
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de paza , monitorizare si interventie rapida se va face pentru 31 de obiective de investitii de pe raza sectorului 3
Valoarea estimata fara TVA: 2, 613, 316RON
II.2.2) Optiuni
Da
conform art. 122 lit. j din OUG nr. 34/2006 si art. 6 alin. 3 din HG 925/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
235 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 10.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele locale in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica (prezentat in original sau copie legalizata la notariat); Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor (prezentat in original sau copie legalizata la notariat);Certificat constatator obiect de activitate (cod CAEN)-(original), Autorizatie de functionare/altele echivalente, in termen de valabilitate la data depunerii plicurilor, copie legalizata la notariat;Certificat de inregistrare copie legalizata la notariat.Copie legalizata la notariat dupa licenta de functionare eliberata deIGPR.Dovada de inregistrare cu denumirea operatorului economic si a semnelor distinctive la OSIM- copie conf.cu originalul.Avizul de functionare al dispeceratului copie conf.cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Valoarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare decat valoarea de 2.000.000 LEI reprezentand 489.021, 47 Euro la cursulBNR din data de 16.03.2010, 1 Euro = 4, 0898 LEI.Bilant contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente, copie conform cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale;Experienta similara: Experienta in realizarea cu succes, in ultimii 3 ani a cel mult 3 contracte de natura similara cu o valoare totala de 1.500.000, 00 LEI fara TVA, reprezentand 366.766, 10 Euro, la cursulBNR din data de 16.03.2010, 1 Euro = 4, 0898 LEI, - a se completaFormularul 11 C insotit de copia contractului.Recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele similare indeplinite solicitate la Experienta similara.O lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Resurse umane si structura managementului. Informatii privind dotarile specifice.Informatii privind sub-contractantii.Informatii privind standarde de asigurare a calitatii.- Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii serviciilor, adaptat pentru serviciile de fata. Planul calitatii . Informatii privind standarde de protectie a mediului. Informatii privind conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca .
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2010 10:30
Locul: Primaria Sectorului 3, Str. Parfumului, nr. 2-4, sector 3 Etaj 2, Camera 34.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
pe baza de imputerniciri scrise din partea reprezentantilor autorizati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 5 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTOR 3
Adresa postala: Str. Parfumului nr. 2-4, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030842, Romania, Tel.0213180336, Fax: 0213180336
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.03.2010 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer