Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT PRESTARI SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE A OBIECTIVELOR CE APARTIN S.G.A. BACAU SI SEDIU D.A. SIRET


Anunt de participare numarul 91543/25.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA APELOR SIRET BACAU
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Calin, Tel.0234 / 541.646, In atentia: Biroului Achizitii, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa internet (URL): www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT PRESTARI SERVICII DE PAZA SI PROTECTIE A OBIECTIVELOR CE APARTIN S.G.A. BACAU SI SEDIU D.A. SIRET
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Obiectiv Sediu D.A. Siret Bacau 1 post;
Obiectiv Baza de productie din Bacau 3 posturi;
Obiectiv Baraj Poiana Uzului 4 posturi;
Obiectiv Formatia Onesti Baraj Belci 1 post;
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de paza si protectie a obiectivelor, bunurilor si valorilor aferente obiectivelor de mai jos :
- Sediul D.A.Siret din Bacau str. Cuza Voda nr.1;
- Baza productie din Bacau str. Izvoare 105 ;
- Formatia Baraj Poiana Uzului din Darmanesti str. Uzinei nr. 23;
- Formatia Onesti Baraj Belci.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Obiectiv Sediu D.A. Siret Bacau, str. Cuza Voda nr. 1;
- 1 post sediu D.A. Siret (24/24): 365 zile lucratoare x 24 ore= 8.760 ore;2. Obiectiv Baza de productie din Bacau, str. Izvoare nr. 105;
- 1 post 12/24 orele 700-1900 - 365 zile x 12 ore = 4.380 ore;
- 2 posturi 12/24 orele 1900-700 365 zile x 12 ore x 2 posturi = 8.760 ore;3. Obiectiv Baraj Poiana Uzului, Darmanesti str. Uzinei nr. 23;
- 3 posturimobile inarmate, 24/24 365 zile x 24 ore x3 = 26.280 ore;
- 1 post inarmat pentru 124 de zile (15.05 15.09) 24/24 = 2.976 ore;4. Obiectiv Formatia Onesti Baraj Belci;
- 1 post(24/24): 275 zile lucratoare x 24 ore= 6.600 ore;
Valoarea estimata fara TVA: 439, 923RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a. Garantia de participare la procedura: 4.399, 00 Ron; b. Garantia de buna executie va fi 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: fonduri proprii Platile se vor efectua in termen de 60 zile de la emiterea facturilor in perioada 24-31 a lunii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia si a depune oferta comuna, avand obligatia de a-si legaliza asocierea numai in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale; Certificat constatator emis de ORC, valabil la data depunerii ofertei; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Licenta eliberata de organele in drept conf. L333/2003 valabila la data depunerii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului- Fisa de informatii generale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3(trei) ani va fi minim 879.846, 00 Lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari (minim 3 prestari) de servicii similare efectuate in ultimii 3 ani care va contine valori, perioade de prestare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati; Copie a minim 3 contracte similare declarate la punctul 1); Recomandari din partea altor beneficiari: minim 3 recomandari din partea contractantilor declarati la punctul 1); Declaratie care contine informatii referitoare la persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului; Lista cu personalul care va acoperi posturile prevazute in Caietul de sarcini, inclusiv personalul de rezerva pentru acoperirea concediilor legale de odihna si concedii medicale; Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, echipamente de autoaparare, mijloacele de patrula, control si interventii, echipamente de comunicatii si alte mijloace fixe prevazute de legislatie, pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Autorizatie pentru detinerea armelor si munitiei conform Legii 295/2004; Certificat ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 27001- in cazul in care ofertantii participanti la procedura nu poseda certificatele solicitate mai sus, autoritatea contractanta va accepta documente echivalente emise de organisme abilitate sau documente emise de organisme abilitate din care sa rezulte ca auditul de certificare a fost finalizat si urmeaza ca operatorul economic saprimeasca certificatul respectiv; Declaratie privind subcontractantii sau asocierea (daca va fi cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minim 3(trei) contracte de servicii similare a caror valoare cumulata sa fie minim 439.923, 00 Lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.12.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.12.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2009 18:00
Locul: prin SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/513296, Fax: 0234/514275
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Apelor "Siret" Bacau - Compartiment Juridic si Contencios
Adresa postala: str.Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234/541646, Fax: 0234/510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2009 08:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer