Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT PRESTARI SERVICII DE PROIECTARE PENTRU PROIECT PARC DE AGREMENT TEI- PLUMBUITA


Anunt de participare numarul 86104/10.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Victorita Bocea, Tel.252.44.46, In atentia: Victorita Bocea, Email: [email protected], Fax: 252.44.46, Adresa internet (URL): www.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT PRESTARI SERVICII DE PROIECTAREPENTRUPROIECT PARC DE AGREMENT TEI- PLUMBUITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul Primariei Sectorului 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTAREPENTRU REALIZAREA PROIECTULUI PARC DE AGREMENT TEI- PLUMBUITA,
in vederea accesarii Programului Operational Regional, Axa prioritara 5 Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie 5.2 Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PROIECTAREPENTRU REALIZAREA PROIECTULUI PARC DE AGREMENT TEI- PLUMBUITA,
in vederea accesarii Programului Operational Regional, Axa prioritara 5 Dezvoltarea durabila si promovarea turismului, Domeniul de interventie 5.2 Crearea, dezvoltarea, modernizarea infrastructurii de turism pentru valorificarea resurselor naturale si cresterea calitatii serviciilor turistice.
Valoarea estimata fara TVA: 401, 175RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare=4000 leicuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea de la bugetul localplata in contul deschis in trezorerie de ofertantul declarat castigator
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decalaratii care sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza ca ofertantul nu se incadreaza in niciuna din situatiile prevazute de art. 180 si 181 din OUG nr. 34/ 2006, cu modificarile si complatarile ulterioare, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , certificat de inregistrare, certificat constatato/echivalent, valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie-Fisa de informatii generale, cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani sau alte documente echivalente inregistrate de organele competente
Obligatii contractuale, in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti (Declaratie pe propria raspundere)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privindcapacitatea tehnica
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani-Minim 1 contract de prestari servicii pentru 1 proiect de infrastructura turistica finantat din Fonduri Structurale sau fonduri Phare, Banca Mondiala-Minim 1 contract de prestari servicii cu valoare peste 60.000 EUROpentru proiecte de infrastructura turistica
Se vor prezenta copii ale contractului, inclusiv paginile din caietul de sarcini din care sa rezulte activitatile realizate de prestator
recomandare din partea beneficiarului privind calitatea serviciilor prestate, semnata si stampilata conform cu originalul pe fiecare pagina de catre operatorul economic participant,
, precum siprocesele verbale de receptie incheiate cu beneficiarul serviciilor si dovada aprobarii proiectului de catre fondul finantator
Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiCerinte privind expertii cheie: 1 manager de proiect cu o experienta profesionala de minim 7 ani in managementul proiectelor, 1 analist financiar economist cu o experienta profesionala de minim 5 ani in elaborarea analizei economice financiare, analiza cost-beneficiu etc, 1 expert intocmire cerere de finantare - cu o experienta profesionala de minim 5 ani in elaborarea de cereri de finantare in vederea obtinerii de fonduri europene, cate 1 inginer proiectant pentru urmatoarele domenii: Inginer constructor Constructii civile si industriale, Arhitect, Inginer proiectant HVAC, Inginer instalatii, Inginer Drumuri (cai acces, alei)
, Inginer Sistematizare pe Verticala, Peisagist2.Cerinte privind echipamente/ dotari: calculatoare, imprimante, scanere, softuri adecvate3.Informatii privind subcontractantii
declaratie pe propria raspundere privind modul de participare la procedura
completarea declaratiei privind subcontractantii , insotita si de acordurile de subcontractare, daca este cazul
4.Standarde de asigurare a calitatii: certificare a sistemului de management al calitatii/ echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
40%
Descriere:
2.
oferta tehnica
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei Sectorului 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati ai ofertantilor si observatori U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, sect. 3, str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti- sectia a IX-a
Adresa postala: Bucuresti, sect. 3, Bdul Unirii nr. 37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031565, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 9213132178
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2-Directia Juridica
Adresa postala: Bucuresti, sect. 2, str. Chiristigiilor nr. 11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel.0212096000, Email: [email protected], Fax: 0212096016, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2009 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer