Licitatie Publica - contract prestari servicii de proiectare
Anunt de participare numarul 34421/02.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Stanciu, Tel.252.44.46, In atentia: Adriana Stanciu, Email: [email protected], Fax: 252.44.46, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract prestari servicii de proiectare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sectorul 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
STADIUL I= STUDIU TOPO GEOCU OBTINEREA AVIZE si ACORDURI + STUDIU DE FEZABILITATE pentruOBIECTIVUL DE INVESTITII: PARCAJE SUPRATERANE LA 5 LOCATII DE PE RAZA SECTORULUI 2
STADIUL II = PROIECT TEHNIC+CAIET DE SARCINI + DDE pentru OBIECTIVUL DE INVESTITII: PARCAJE SUPRATERANELA 5 LOCATII DE PE RAZA SECTORULUI 2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74232700-1-Servicii de proiectare a structurilor portante (Rev.1)
74233500-6-Studii tehnice (Rev.1)
74271800-7-Servicii de topografie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de proiectare pentru realizarea acestor parcaje supraterane: Stiudiu fezabilitate+Studiu gei+Ridicare Topo+proiect Tehnic+Avizele solcitate princertificatul de urbanism+Proiect Tehnic+Caiet de sarcini+DETALII TEHNICE DE EXECUTIE
Valoarea estimata fara TVA: 672, 268RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare = 2500 ron, garantia de buna executie =5% valoarea contractului cu TVA inclus
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul local, plata prin ordin de plata in contul deschis de ofertantul castigator la Trezoreria Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluare respectarii cerintelor mentionate
Certificat Constatator eleiberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistare emis de camera de Comert ;i Industrie nationala sau teritoriala, Certificat de Atestare fiscala eliberat de MEF, Agentia Nationala de Adm. Fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprizand subcontractanti, Declaratie pe propria raspundere care sa cuprinda lista cu servicii similare, Recomandari, Declaratie privind personalul angajat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2007 12:00
Locul: sediul Primariei Sector 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii autorizati ai ofertantilor, observatori
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Parcajele supraetajate se vor amplasa pe locatiile specificate in caietul de sarcini al documentatiei de atribuire atasate anuntului de participare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, Bucuresti, sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213221240, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr.107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.0213321060, Fax: 0213321188, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2, Directia Juridica
Adresa postala: Str. Chiristigiilor, nr.11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0211561, Romania, Tel.0212524446, Email: [email protected], Fax: 0212524446, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2007 10:18