Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract prestari servicii de proiectare Etapa I si etapa II pentru reabilitare termica 7 blocuri- repetare


Anunt de participare numarul 13171/07.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Adriana Stanciu, Tel.252.44.46, In atentia: Adriana Stanciu, Email: [email protected], Fax: 252.44.46, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract prestari servicii de proiectare Etapa I si etapa II pentru reabilitare termica 7 blocuri- repetare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti, sect 2, la adreele precizate in caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de prestari servicii de proiectare etapa I(Studiu de Fezabilitate + Expertiza Tehnica)si etapa II(Proiect Tehnic + Caiet de Sarcini + Detalii de Executie)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74131500-1 - Studiu de fezabilitate (Rev.1)
74222000-1-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.1)
74231900-6-Servicii de expertiza (Rev.1)
74232120-1-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7 blocuri de pe raza sectorului 2 ce insumeaza o valoare estimativa a ariei construite desfasurate de 47156, 68 mp
Valoarea estimata fara TVA: 245, 511RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare=200 RON pentru un Lot(Bloc), deci 1400 pentru 7 Loturi(Blocuri)garantie de buna executie = 5% valoarea contractului inclusiv TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de statplata in contul deschis de operatorul economic castigator la Trezoreria Statului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
scrisoare de inaintare, declaratie de eligibilitate, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului prin care sa se dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, adresa actuala si domeniile de activitate ale societatii/ autorizatia de functionare precum si orice alt document edificator pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului pentru persoana fizica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente pentyru persoana juridica sau echivalent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe propria raspundere a operatorului economic cu o lista a principalelor servicii pe ultimii 3 ani, declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, lista cu subcontractanti, acordurile de subcontractare daca subcontractantii au o pondere de peste 10% in indeplinirea contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2007 13:00
Locul: Primaria Sectorului2, str. Chiristigiilor nr, 11-13, Bucuresti, sect 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii si/ sau imputernicitii ofertantilor, observatori
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Operatorul eonomic poate depune oferta pentru un Lot/ mai multe Loturi/ toate Loturile in functie de capacitatea sa economica astfel incat sa presteze serviciile de proiectare din etapa I in 20 zile, incepand din ziua imediat urmatoare semnarii contractului si serviciile de proiectare din etapa II-a in 30 zile numarate din momentul transmiterii ordinului de incepere care va avea loc dupa aprobarea Studiului de Fezabiltate in Consiliul Local al Sectorului 2.OIperatorul economic va de pune o garantie de participare de 200 RON pentru fiecare din Loturile(Blocurile) pentru care depune oferta.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilil National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, sect 3, str Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213221240, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sect 4, Sos Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.0213321060, Email: [email protected], Fax: 0213321188, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2, Directia Juridica
Adresa postala: Bucuresti, sect 2, str. Chiristigiilor nr. 11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0211561, Romania, Tel.0212524446, Email: [email protected], Fax: 02125244446, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2007 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer