Licitatie Publica - contract prestari servicii de proiectare OBIECTIVUL DE INVESTITII REABILITAREA / MODERNIZAREA / DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PREUNIVERSITARE A LICEULUI TEORETIC ,,C.A. ROSETTI
Anunt de participare numarul 95264/02.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Victorita Bocea, Tel.252.44.46, In atentia: Adriana Dragan, Email: [email protected], Fax: 252.44.46, Adresa internet (URL): www.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract prestari servicii de proiectare OBIECTIVUL DE INVESTITII REABILITAREA / MODERNIZAREA / DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PREUNIVERSITARE A LICEULUI TEORETIC , ,C.A. ROSETTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: SEdiul Administrativ al Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICIIDE ELABORARE SI VERIFICARE A DOCUMENTATIILORDE PROIECTARE( Proiect Tehnic + Detalii de Executie + Proiect de Autorizare a Lucrarilor de Constructie , inclusiv servicii de asistenta tehnica pe perioada de implementare a proiectului)PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII REABILITAREA / MODERNIZAREA / DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PREUNIVERSITARE A LICEULUI TEORETIC , ,C.A. ROSETTI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICIIDE ELABORARE SI VERIFICARE A DOCUMENTATIILORDE PROIECTARE( Proiect Tehnic + Detalii de Executie + Proiect de Autorizare a Lucrarilor de Constructie , inclusiv servicii de asistenta tehnica pe perioada de implementare a proiectului)PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITII REABILITAREA / MODERNIZAREA / DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PREUNIVERSITARE A LICEULUI TEORETIC , ,C.A. ROSETTI , FINANTATPRIN PROGRAMULUIOPERATIONAL REGIONALAXA PRIORITARA 3 - IMBUNATATIREAINFRASTRUCTURII SOCIALE, DOMENIU MAJOR DEINTERVENTIE 3.4 - REABILITAREA / MODERNIZAREA / DEZVOLTAREA SI ECHIPAREA INFRASTRUCTURII EDUCATIONALE PREUNIVERSITARE, UNIVERSITARE SI A INFRASTRUCTURIIPENTRU FORMAREPROFESIONALA CONTINUA.
Valoarea estimata fara TVA: 150, 016.88RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Valoarea Garantie participare este de=1.500leiCuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul localplata prin trezorerie in contul deschis la Trezoreria Statului de ofertantul decalarat castigator
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere-completare formular, Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Completare formular, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, Declaratii privind calitatea departicipant, Certificatul constatatoreliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia Economico - financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generale, completare formular
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii similare in ultimii 5 ani
Informatii privind personalultehnic de specialitateInformatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Declaratie pe proprie raspundere privind contractele de servicii, similare (complexitate, domeniu) prestate in ultimii 5 aniLista contractelorde prestari servicii similare prestate in ultimii 5 ani completare formularcerinta minima, 3 documentatii de proiectare realizate in ultimii 5 ani (faza PT, DDE, PAC) pentru proiecte de infrastructura educationala, din care cel putin 1 proiect similar si de aceeasi complexitate, finantat din fonduri externe (PHARE, Banca Mondiala, BEI, Fonduri Structurale)Formularele vor fi prezentate pentru fiecare din cele 3 contracte, la care vor fi atasate: copie dupa contract si copie dupa procesul verbal de receptie finala a serviciilorsau orice document care dovedeste indeplinirea/ finalizarea contractului respectiv.Declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajatin ultimii 3 ani - completare formular, din care sa rezulte: - asigurarea cu personal de specialitate, - numarul si pregatirea cadrelor de conducere, - persoanele responsabile direct de indeplinirea contractuluiDeclaratie cu privire la intentia de a subcontracta -completare formularlista cuprinzand subcontractantiideclarati completare formular
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
oferta tehnica
60%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.03.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.03.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.03.2010 11:00
Locul: Seduiul Administrativ al Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti autorizati ai ofertantilor, observatori UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, sect. 3Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti-sectia a IX-a
Adresa postala: Bucuresti, sect. 3, Bdul Unirii nr. 37, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 031318, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sediul Administrativ al Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti-Directia Juridica
Adresa postala: Bucuresti, sect. 2, str. Chiristigiilor nr. 11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel.0212096016, Email: [email protected], Fax: 0212096016, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2010 15:01