Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract prestari servicii de proiectare pentru reabilitarea termica a 12 sectiuni blocuri si cuprind 21 blocuri


Anunt de participare numarul 74502/30.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Victorita Bocea, Tel.252.44.46, In atentia: Victorita Bocea, Email: [email protected], Fax: 252.44.46, Adresa internet (URL): www.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract prestari servicii de proiectare pentru reabilitarea termica a 12 sectiuni blocuri si cuprind 21 blocuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: 21 blocuri de pe raza sectorului 2
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea de servicii de proiectare in vederea reabilitarii termice a 12 sectiuni blocuri ce ncuprind 21 blocuri: Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii +Proiect tehnic+ Detalii Tehnicde de Executie + Caiete de Sarcini inclusiv PAC si asistenta tehnica
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de proiectare in vederea realizarii urmatoarelor documentatii de proiectare pentru reabilitarea termica a 12 sectiuni blocuri cuprinzand 21 de blocuri de pe raza sectorului 2: documentatie de avizare a lucrarilor de interventii +Proiect de Autorizare de construire+Proiect tehnic + Caiete de sarcini + Detalii Tehnice de Executie inclusiv asistenta tehnica pana la finalizarea lucrarilor de reabilitare termica
Valoarea estimata fara TVA: 365, 679RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
35 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este 300 lei la fiecaredin cele 12 sectiuni de blocuri pentru care se depune ofertagarantia de buna executie este 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantarea de la bugetul localplata in contul deschis in Trezoreria Statului de ofertantul declarat castigator
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie pe propria raspundere privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale la data de deschiderii ofertelor, Certificat de Inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator, privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare Declaratie Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica
Informatii privind personalul tehnic si de specialitate angajat
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
completare Declaratie privind lista principalelor proiecte similare executate in ultimii 3 ani sau alte documente echivalente inregistrate de organele competenteUn numar de minim 4 Recomandari/Documente constatatoare favorabile privind indeplinirea obligatiilor contractuale din partea altor beneficiari/clienti, sustinutecu copii dupa contracte si Procese Verbale de Receptiefinala pentru proiecte similare prestate in ultimii 3 aniPrezentarea unei declaratii referitoare la efectivul mediuanual al personalului angajat in ultimii 3 ani si al personalului direct responsabil de indeplinirea contractuluiCopie dupa diplomele universitare siCV uri din care sa reiasa atestarea pentru realizarea de proiecte similare pentru persoanele ce vor contribui la realizarea documentatiilor aferente fazelor de proiectare solicitate prin caietul de sarcini
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.04.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.04.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.04.2009 13:00
Locul: Sediul Primariei Sectorului 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezantantii autorizati ai ofertantilor, observatori U.C.V.A.P.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Docuementatia de atribuire, certificatele de urbanism ale locatiilor celor 21 blocurisi lucrarile de reabilitare propuse sunt disponibile pe site-ul Primariei Sectorului 2 : www.ps2.ro la sectiunea , ,Licitatii si achizitii publice"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, sect 3, str. Stavrapoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sect. 4, Sos Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0411318, Romania, Tel.021.332.12.48, Email: [email protected], Fax: 021.332.12.48
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Sectorului 2, Directia Juridica
Adresa postala: Bucuresti, sect. 2, str, Chiristigiilor nr. 11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0211561, Romania, Tel.021.252.44.46, Email: [email protected], Fax: 021.252.44.46
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2009 19:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer