Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract prestari servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru reabilitarea blocurilor de locuinte din Sectorul 2 - pentru loturile 9,10,11


Anunt de participare numarul 133523/02.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Victorita Bocea, Tel. +40 0212524446, In atentia: Victorita Bocea, Email: [email protected], Fax: +40 0212524446, Adresa internet (URL): www.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract prestari servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru reabilitarea blocurilor de locuinte din Sectorul 2 - pentru loturile 9, 10, 11
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie servicii de proiectare , servicii conexe pentru elaborare documentatii Expertiza tehnica + Audit energetic + Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventie + Proiect tehnic + Detalii Tehnice de Executie + Caiete de Sarcini inclusiv Documentatie tehnica de autorizare a lucrarilor de interventii si asistenta tehnica pe durata procedurilor de atribuire a contractelor de executie lucrari, pe durata executiei lucrarilor si pana la recettia finala a lucrarilor in vederea promovarii, autorizarii ii executiei obiectivelor de investitii pentru cresterea performantei energetice pentru blocurile cuprinse in loturile precizate in anexa 2 la caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71246000-4-Stabilire si enumerare a cantitatilor necesare in constructii (Rev.2)
71251000-2-Servicii de arhitectura si de masurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie servicii de proiectare , servicii conexe pentru elaborare documentatii Expertiza tehnica + Audit energetic + Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventie + Proiect tehnic + Detalii Tehnice de Executie + Caiete de Sarcini inclusiv Documentatie tehnica de autorizare a lucrarilor de interventii si asistenta tehnica pe durata procedurilor de atribuire a contractelor de executie lucrari, pe durata executiei lucrarilor si pana la recettia finala a lucrarilor in vederea promovarii, autorizarii ii executiei obiectivelor de investitii pentru cresterea performantei energetice pentru blocurile cuprinse in loturile precizate in anexa 2 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 606, 624.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea totala a garantiei de participare este de 39.098, 00 lei, din care: - Lotul nr.9 = in cuantum de 13.625, 00 lei- Lotul nr.10 = in cuantum de 14.631, 00 lei- Lotul nr.11 = in cuantum de 10.842, 00 leiPerioada de valabilitate: 90 zile de la data data limita de depunere a ofertelor, se va plati in contul: RO 37 TREZ 702 5006 XXX 000 197, deschis la Trezoreria Sector 2 , Beneficiar: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti. Se constituie in favoarea autoritatii contractante, conf. art. 86 din HG nr. 925/2006. In cazul in care constituirea garantiei de participare se face prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul nr. 12, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuiresau prin virament bancar - ordin de plata, in copie cuconfirmarea sumeide catre banca, pana la data deschiderii ofertelor.In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma calculata conf. art 278^1 din OUG nr.34/2006. Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10 % din pretul contractului, fara TVA, se constituie in conf. cu prevederile art. 90 din HG 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara / societate de asigurari. In cazul in care constituirea garantiei de buna executie se face prin scrisoare bancara de buna executie se va utiliza formularul 16. Instrumentul de garantare va fi predat autoritatii contractante in original in cel mult 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica.La solicitarea ofertantului, exprimata in cuprinsul propunerii financiare, se va accepta si constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive din facturile partiale, cu respectarea prevederilor HGR nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr. 34/2006) - completare formular nr. 1II. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din OUG 34/2006 - completare formular 2III.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata1.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
2.Certificatconstatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si a contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular emis de organismele competente din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare.
Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.
In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
(In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.)IV. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - completare formular nr. 3
Persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii:
? Primar ?Neculai Ontanu? Director Executiv Directia Economica ? Ion Marin? Director Executiv Directia Relatii Comunitare - Elena Scurtu? Arhitect Sef Sector 2 ? Bogdan Parvanu
? Sef Serviciu DUGT ? Irina Sevciuc? Consilier DUGT ? Marilena Dumitrache
? Director Executiv-Directia Juridica - Elena Nita
? Sef Serviciu SLCAAE - Victorita Bocea
? Sef Serviciu Legislatie, Contencios Administrativ in cadrul Directiei Juridice ? Monica Munteanu? Consilier SLCAAE - Adina Popovici? Consilier SLCAAE - Georgeta Vizireanu
? Consilier SLCAAE - Radu NegV. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - formular nr.4 Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fie inregistrat in registrul comertului si autorizat sa desfasoare activitati de arhitectura si de inginerie astfel cum sunt acestea definite in cuprinsul grupei 711 din clasificarea CAEN (in cazul ofertantilor romani) sau in clasificarea NACE din tara de origine sau din tara in care este stabilit (in cazul ofertantilor straini).
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire, documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat.
Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale cu privire la media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara ce vizeaza cel mult ultimii 3 aniNota: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Luand in considerare specificul serviciilor care urmeaza a fi prestate in cadrul contractului ce urmeaza a fi atribuit , ofertantul trebuie sa demonstreze experienta de a elabora toate tipurile de documentatii tehnice si economice solicitate (expertiza tehnica, audit energetic, documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, proiect tehnic si detalii de executie) pentru lucrari de interventie asupra unei singure cladiri.
Cerinta nr. 2
Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta de a derula contracte de valoare similara valorii estimate a contractului ce face obiectul prezentei proceduri.Pentru fiecare lot pentru care depune oferta, ofertantul va prezenta un numar de maximum cinci contracte (copii ale partilor relevante de pe contractele respective), in valoare cumulata egala cu valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta (Lotul 9 - 908.336, 26 lei/209.313, 36 euro, Lotul 10 - 975.449, 17 lei/224.778, 59 euro, Lotul 11 - 722.839, 32 lei/166.568, 19 euro) derulate in ultimii trei ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) care sa confirme elaborarea uneia sau mai multor documentatii tehnice si economice de tipul celor care vor face obiectul contractului.
Cerinta nr. 3
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine echipamentele necesare pentru asigurarea calitatii serviciilor de proiectare
in vederea executarii contractului
Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic referitor la
echipamentele tehnice, licenta de program utilizata si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii serviciilor de proiectare ce urmeaza a fi prestate.
Cerinta nr. 4
Ofertantul dispune de pers. tehnic de specialitate pt. asig.calitatii, serv. de proiectare pt.execut.contract sau ca a obtinut angaj.de participare al acestuia.
Va prezenta echipa de specialisti diferiti pentru fiecare lot pt.care va depune oferta astfel: - 1 Coordonator de proiect ? persoana responsabila de derularea contractului.
- 2 Experti tehnici atestati"rezistenta mecanica si stabilitate"- 2 Auditori energetici pentru cladiri, atestati gradul I, specialitatea constructii si/sau constructii si instalatii.- 2 Arhitecti/2 Ingineri/2 Operatori devize cu specializari in domeniul serv.ce fac obiectul contractului.
Specialisti care pot fi nominalizati in comun pentru oferta depusa la unul sau mai multe loturi: 1 verif. proiecte arhitect./ 1 verif.proiecte inst. - Verif.vor fi atestati pt.respectarea cerintelor esentiale ?rezistenta mecanica si stabilitate? si ?securitate la incendiu? - conf. art.7 alin (2) lit f)din Ord. 163/2009 pt.aprob. norme OUG18/20
Cerinta nr. 5
Declaratie pe propria raspundere a proiectantului privind respectarea dreptului de proprietate intelectuala
Cerinta nr. 6Informatii privind Subcontractantii (dupa caz)
Implementarea Standardului de Managemt al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13685
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 14:00
Locul: Sediul administrativ Sector 2 - Str. Chiristigiilor, Nr. 11-13, Sect. 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare/Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor / reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc se claseaza mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Nota: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si/sau selectie, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o "Declaratie pe propria raspundere" semnata de reprezentantul legal, prin care se confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modulconcret de indeplinire a restectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea.In cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta/completa certficatele/documentele edificatoare care probeaza indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a unei solicitari in acest sens.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
potrivit art. 256 ^2, alin. 1, lit. b din OUG 34/2006 persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sector 2 al Municipiului Bucuresti - Directia Juridica
Adresa postala: Sector 2 al Municipiului Bucuresti, Str. Chiristigiilor, nr. 11-13, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel. +40 0212096000/116, Email: [email protected], Fax: +40 0212523410, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.02.2012 15:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer