Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract prestari servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru reabilitarea blocurilor de locuinte din Sectorul 2 (loturile 5,6,7,8)


Anunt de participare numarul 133630/06.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: str. Chiristigiilor nr.11-13, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Punct(e) de contact: Victorita Bocea, Tel. +40 0212524446, In atentia: Doamnei Victorita Bocea, Email: [email protected], Fax: +40 0212524446, Adresa internet (URL): www.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract prestari servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru reabilitarea blocurilor de locuinte din Sectorul 2 (loturile 5, 6, 7, 8)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: sediul prestatorului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitieservicii de proiectare , servicii conexe pentru elaborare documentatii Expertiza tehnica + Audit energetic + Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventie + Proiect tehnic + Detalii Tehnice deExecutie + Caiete de Sarcini inclusiv Documentatie tehnicade autorizare a lucrarilor de interventiisi asistenta tehnica pe durata procedurilor de atribuire a contractelor de executie lucrari, pe durata executiei lucrarilor si pana la recettia finala a lucrarilor in vederea promovarii, autorizarii ii executiei obiectivelor de investitiipentru cresterea performantei energetice pentru blocurile cuprinse in loturile precizate inanexa 2 la caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71246000-4-Stabilire si enumerare a cantitatilor necesare in constructii (Rev.2)
71251000-2-Servicii de arhitectura si de masurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitieservicii de proiectare , servicii conexe pentru elaborare documentatii Expertiza tehnica + Audit energetic + Documentatia de Avizare a Lucrarilor de Interventie + Proiect tehnic + Detalii Tehnice deExecutie + Caiete de Sarcini inclusiv Documentatie tehnicade autorizare a lucrarilor de interventiisi asistenta tehnica pe durata procedurilor de atribuire a contractelor de executie lucrari, pe durata executiei lucrarilor si pana la recettia finala a lucrarilor in vederea promovarii, autorizarii ii executiei obiectivelor de investitiipentru cresterea performantei energetice pentru blocurile cuprinse in loturile precizate inanexa 2 la caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 166, 583.64RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea totala a garantiei de participare pentru cele 4 loturi este de 50.916, 00 lei, din care pentru: lotul 5 - 13763, 00 lei;, lotul 6 - 12062, 00 lei;lotul 7 - 12969, 00 lei ;lotul 8 - 12122, 00 lei.- Perioada de valabilitate: 90 zile de la data data limita de depunere a ofertelor, se va plati in contul: RO37TREZ7025006XXX000197, deschis la Trezoreria Sector 2 , Se constituie in favoarea autoritatii contractante, conf.art.86 din H.G. nr.925/2006. In cazul in care constituireagarantiei de participare se face prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularul nr.12.care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau prin virament bancar -ordin de plata, in copie cu confirmarea sumeide catre banca, pana la data deschiderii ofertelor. In cazulunei contestatii respinsa ca nefondata de CNSC, autoritatea contractanta va retine contestatorului suma calculata conf. art.278^1 din O.U.G.nr.34 /2006 Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 10% din pretul contractului, fara TVA, se constituie in conf. cu prevederile art.90 din H.G.R.925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asiguri.in cazul in care constituirea garantiei de buna executie se face prin scrisoare bancara de buna executiese va utilizaformularul 16. Instrumentul de garantare va fi predatautoritatii contractante in original in cel mult 5 zilelucratoare de la data semnarii contractului de achizitie publica.La solicitarea ofertantului, exprimata in cuprinsul propunerii financiare, se va accepta si constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesivedin facturile partiale, cu respectarea prevederilor H.G.R. nr.1045/2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantii nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.
Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.Nota 2: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti.
Nota 3: In situatia in care ofertantii isi demonstreaza capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de o terta persoana (in conditiile art. 186, si/sau ale art. 190 din OUG 34/2006), respectiva persoana trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.? In cazul ofertantilor/ tertilor sustinatori romani1. Ofertantul/ tertul sustinator va declara pe propria raspundere ca indeplineste cerinta privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi prezentata in conformitate cuformular nr.1, original
Nota: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa prezinte declaratia solicitata? In cazul ofertantilor/ tertilor sustinatori straini
Ofertantul/ tertul sustinator va declara pe propria raspundere ca indeplineste cerinta. Declaratia va fi prezentata in conformitate cu formular nr.1, originalNota 1: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/ tertul sustinator nu exista prevederi legale privind declaratia pe propria raspundere, se va prezenta certificatul de cazier judiciar al ofertantului/ tertului sustinator sau orice alt document echivalent emis de autoritati competente din tara respectiva.
Nota 2: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii straini asociati trebuie sa prezinte declaratia sau certificatul de cazier judiciar sau un document echivalent emis de autoritati competente din tara respectiva.
Nota 3: Certificatul de cazier judiciar sau documentul echivalent se va prezenta in orice forma considerata legala in tara in care este stabilit ofertantul/ tertul sustinator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Cerinta nr. 2
Ofertantii nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c), c1) si d) din OUG 34/2006.Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.
Nota 2: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti.
Nota 3: In situatia in care ofertantii isi demonstreaza capacitatea economica si financiara si/sau capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea acordata de o terta persoana (in conditiile art. 186, si/sau ale art. 190 din OUG 34/2006), respectiva persoana trebuie nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
? In cazul ofertantilor romani
Ofertantul va declara pe propria raspundere ca indeplineste cerinta. Declaratia va fi prezentata in conformitate cu Formularul 2.
Declaratia va fi insotita de urmatoarele doua documente, care vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?:
1.Certificat de atestare fiscala eliberat in conditiile art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, aflat in perioada de utilizare la data depunerii ofertei, intocmit in conformitate cu prevederile legale in vigoare ? Ordinul 752/2006 al ministrului finantelor publice, modificat si completat de Ordinul 2014/2011 (http: //static.anaf.ro/static/10/Anaf/cod_procedura/Codul_de_ProceduraFiscala2011.htm, http: //static.anaf.ro/static/10/Anaf/primapagina/Ordin_certificat_fiscal.pdf)2.Certificat de atestare fiscala eliberat in conditiile art. 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, aflat in perioada de utilizare la data depunerii ofertei, intocmit in conformitate cu prevederile legale in vigoare ? Ordinul nr. 2052bis/2006 al ministrului finantelor publice (http: //static.anaf.ro/static/10/Anaf/legislatie/OrdineMFP/OMFP_2052_2006.htm)Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa completeze Formularul 2 si sa prezinte documentele solicitate.Nota 2: Vor fi descalificati ofertantii care se afla in oricare dintre situatiile urmatoare: ? In conformitate cu datele din certificatul de atestare fiscala eliberat in conditiile art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, figureaza cu creante fiscale exigibile in luna anterioara depunerii ofertelorAtentie! In conformitate cu prevederile art. 6 din Ordinul 752/2006 al ministrului finantelor publice, modificat si completat de Ordinul 2014/2011, in sensul art. 112 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, creantele fiscale devin exigibile la data scadentei? In conformitate cu datele din certificatul de atestare fiscala eliberat in conditiile art. 113 din Codul de procedura fiscala al Romaniei, figureaza cu creante fiscale scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (oricare dintre coloanele 3 (Ramasita), 4 (Majorari/dobanzi) si 5 (Penalitati intarziere) ale tabelului din cuprinsul certificatului).? sunt in stare de faliment, ca urmare a hotararii judecatorului-sindic
? in ultimii doi ani au produs prejudicii grave beneficiarilor, ca urmare a indeplinirii necorespunzatoare a obligatiilor contractuale
? in ultimii trei ani au fost condamnati, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru fapte care au adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.Nota 3: nu vor fi considerate obligatii de plata scadente inlesnirile la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.? In cazul ofertantilor straini
Ofertantul va declara pe propria raspundere ca indeplineste cerinta. Declaratia va fi prezentata in conformitate cu Formularul 2.Declaratia va fi insotita de documente relevante, eliberate in conditiile legii in vigoare intara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul, din care sa rezulte ca acesta nu are obligatii fiscale scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Nota 1: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale privind declaratia pe propria raspundere, se vor prezenta urmatoarele documente:
a) certificatul de cazier fiscal al ofertantului sau orice alt document echivalent emis de autoritati competente din tara respectiva;
b) una sau mai multe declaratii autentice, dupa caz (in functie de legislatia din tara respectiva), date in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens, din care sa rezulte urmatoarele:
? ofertantul nu a intrat in faliment ca urmare a hotararii unui judecator- sindic
? in ultimii doi ani ofertantul nu a produs prejudicii beneficiarilor sai prin indeplinirea necorespunzatoare a obligatiilor contractuale
? in ultimii trei ani ofertantul nu a fost condamnat printr-o hotarare judecatoreasca definitiva pentru fapte care au adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.Nota 2: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii straini asociati trebuie sa prezinte declaratia in conformitate cu Formularul 2, sau, dupa caz, certificatul de cazier fiscal si declaratia/declaratiile autentice.? In cazul tertilor sustinatori
Eventualii terti sustinatori vor declara pe propria raspundere ca indeplinesc cerinta. Declaratia va fi prezentata in conformitate cu Formularul 2Cerinta nr. 3
Operatorii economici participanti la procedura precum si tertii sustinatori nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile de incompatibilitate prevazute la art. 691 din OUG 34/2006.Nota: Cerinta trebuie indeplinita de orice operator economic care are calitate de ofertant unic, de ofertant asociat, de subcontractant, de tert sustinator, dupa caz.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici vor completa o declaratie care va fi prezentata in conformitate cu
art. 69^1din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare -completare formular nr. 3, originalNota 1: Declaratia va fi prezentata de ofertantul unic, de toti ofertantii asociati, de toti subcontractantii si de toti tertii sustinatori, dupa caz.
Nota 2: Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
? Primar ?Neculai Ontanu? Director Executiv Directia Economica ? Ion Marin? DirectorExecutiv Directia Relatii Comunitare- Elena Scurtu? Arhitect SefSector 2 ? BogdanParvanu? Sef Serviciu DUGT ? Irina Sefciuc? Consilier DUGT ? Marilena Dumitrache
? Director Executiv-Directia Juridica- Elena Nita? Sef Serviciu SLCAAE -Victorita Bocea
? Sef Serviciu Legislatie, Contencios Administrativ in cadrul Directiei Juridice ? Monica Munteanu? ConsilierSLCAAE- Adina Popovici? ConsilierSLCAAE-Georgeta Vizireanu
? ConsilierSLCAAE- Radu NegCerinta nr. 4
Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa declare calitatea pe care o au in cadrul procedurii.Nota: Cerinta trebuie indeplinita de orice operator economic care are calitate de ofertant unic, de ofertant asociat sau de subcontractant, dupa caz.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatorii economici vor completa o declaratie care va fi prezentata in conformitate cu Formularul 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaNota: Declaratia va fi prezentata de ofertantul unic, de toti ofertantii asociati si de toti subcontractantii, dupa caz. Ofertantul trebuie sa fie inregistrat in registrul comertului si autorizat sa desfasoare activitati de arhitectura si de inginerie astfel cum sunt acestea definite in cuprinsul grupei 711 din clasificarea CAEN (in cazul ofertantilor romani) sau in clasificarea NACE din tara de origine sau din tara in care este stabilit (in cazul ofertantilor straini).Nota 1: In situatia participarii cu oferta comuna, fiecare dintre ofertantii asociati trebuie sa indeplineasca aceasta cerinta.
Nota 2: Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti.Se va prezenta Certificat constatator in original, copie legalizata sau copie certificata conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate aloperatorului economic , emis de Oficiul Registrului Comertului, in luna in curs sau cu maxim30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor., care sa ateste caofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii;Pentrupersoane juridicestraine: Pentrua-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii generale cu privire la media cifrei de afaceri globala inr-o perioada anterioara cel mult ultimii trei aniNota : Cerinta nu trebuie indeplinita de eventualii subcontractanti
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Luand in considerare specificul serviciilor care urmeaza a fi prestate in cadrul unui contract, ofertantul trebuie sa demonstreze experienta de a elabora toate tipurile de documentatii tehnice si economice solicitate (expertiza tehnica, audit energetic, documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, proiect tehnic si detalii de executie) pentru lucrari de interventie asupra unei singure cladiri.
Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta de a derula contracte de valoare similara valorii estimatea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.
Pentru fiecare lot pentru care depune oferta. Of. va prezenta un numar de maximum cinci contracte (copii ale partilor relevante de pe contractele respective), in valoare cumulata egala cu valoarea estimata a lotului pentru care se depune oferta (Lotul V ? 917582.21 lei/ 211443.96 euro; Lotul VI ? 804138.82/ 185302.52 euro; Lotul VII ?636722.99 lei/ 146723.89 euro; Lotul VIII ? 808139.62 lei/ 196224.45 euro), derulate in ultimii trei ani ( pana la data limita de depunere a ofertelor) care sa confirme elaborarea uneia sau mai multor documentatii tehnice si economice de tipul celor care vor face obiectulcontractului.
Cerinta nr. 3Ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine echipamentele necesare pentru asigurarea calitatii serviciilor de proiectare in vederea executarii contractului
Of. va prezenta o declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic referitor la echipamentele tehnice, licenta de program utilizata si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii serviciilor de proiectare ce urmeaza a fi prestate.
Cerinta nr.4 Ofer.trebuie sa demons. ca dispune depers. tehnic de specialit.ptr. asig calitatii servici.de proiect. in vederea execut.Contr.sau ca a obtinut angaj. de participare al acestuia.va prezenta echipa de specia.diferi?iptr. fiecare lot ptr care va depune oferta astfel: 1Coordonator de proiect ? persoana responsabila de derularea contrac.2 Experti tehnici atestatirezistenta mecanica si stabilitate?2 Auditor energeticptr.cladiri, atestatigradul I , specialitatea constructii si/sau constructii si instalatii, 2 Arhitecti, 2 Ingineri instalatii, 2 Operatori devize cu specializari in domeniul serv.ce fac obiectul contra. Specialisti care pot fi nominalizati in comun pentru echipa de specialisti ptr oferta depusa la unul sau mai multe loturi: 1Verif proiecte arhitectura, 1 Verif. proiecte instalatii, Verif.vor fi atestati si ptr. cerintelor esentiale , ,rezistenta mecanica si stabilitate si securitate la incendiu ?conf.art.7ali(2)lit.f.Ord.163./2009 ptr. aprob .norme O.U.G.18/20
Cerinta nr. 5Informatii privind Subcontractantii (dupa caz)
Implementarea Standardului de Managemental Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 :2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 14:00
Locul: Sediul AdministrativSector 2 , Str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare / Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor/ reprezentanti UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe primul loc se claseaza mai multe oferte cu acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Nota : Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare si / sau selectie, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, prin care se confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solictate prin documentatia de atribuire. Declaratia trebuie sa fie insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv daca au fost solicitate diverse valori, cantitati sau altele asemenea.in cazul in care ofertantul uzeaza de acest drept, are obligatia de a prezenta / completa certificatele / documentele edificatoare care probeaza indeplinirea cerintelor de calificare in termen de 3 zile lucratoare de la primirea din partea autoritatii contractante a unei solicitari in acest sens.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Potrivit art. 256 ^2 alin. 1, lit. b din OUG 34/2006 partea vatamata poate sesiza CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Sectorului 2 al Municipiului Bucuresti - Directia Juridica
Adresa postala: str.Chiristigiilor nr. 11-13, Sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021561, Romania, Tel. +40 0212523410/116, Email: [email protected], Fax: +40 0212523410, Adresa internet (URL): www.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.03.2012 16:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer