Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT PRESTARI SERVICII DE REPARARE SI INTRETINERE APARATURA MEDICALA


Anunt de participare numarul 144079/03.06.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Timisoara, str.Hector, nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Punct(e) de contact: Ec Jian Beatrice, Tel. +40 0256221224, Email: [email protected], Fax: +40 0256221224, Adresa internet (URL): http: //smtm.lasting.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT PRESTARI SERVICII DE REPARARE SI INTRETINEREAPARATURA MEDICALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: SPITALUL CLINIC MUNICIPAL DE URGENTA TIMISOARABlvd 16 Decembrie 1989, nr 22-24
Str Ghe. Dima, nr 5
Str Marasesti, nr 5
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona servicii de reparare si intretinere aparatura medicala conform caietului de sarcini.Valoarea minima estimata pana la 31.12.2013 este de 101.880, 00 lei si valorea maxima estimata este de 169.800, 00 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50420000-5 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical si chirurgical (Rev.2)
50421200-4-Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului radiologic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru fiecare din cele 6 loturi(Service aparatura radiologie, Service instalatie Rokus, Service aparat Mercury 332, Service aparatura Neonatologie, Service aparate sectii Ginecologie si Maternitate si Service aparate Eschmann si Steris ) descrise in caietul de sarcini se vor incheia contracte de prestariservicii de reparare si intretinere pe o perioada de minim de 6 lunisi maxim 10 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 101, 880 si 169, 800RON
II.2.2) Optiuni
Da
prev art 6 /Hg 925/2006
1 prelungiri posibile
Calendarul provizoriu al contractelor ulterioare: 4 luni de la data adjudecarii contractului
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se constituie garantie de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea minima estimata a fiecarui lot cf art. 43 alin 1 din OUG 34/2006 cf anexei B.Echivalenta leu/alta valuta se va face lacursul BNR afisat cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Art 278/1 din OUG 34/2006In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retinecontestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarelesume: a) intre 63.000 lei si 420.000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare;ART. 87 / HG 925/2006(1) Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.- Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.- Garantia de participare se constitue sub forma de scrisoare de garantie bancara , prin depunere in contul RO 26 TREZ 6215 006X XX01 4923 deschis la Trezoreria Timisoara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau bancara (cf art.86 din Hot. 925/2006).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.SecompleteazaFormular: 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 Se completeazaFormular: 2Certificatul pentru participare cu oferta independentacf Ordin nr 314/2010Se completeazaFormular: 4Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006Se completeazaFormular: 3
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante care au legatura cu prezenta procedura sunt :
Manager: Conf Dr Mazilu Octavian
Dir Fin Contabil: Ec Sanda Damian
Oficiul juridic: Cj Alina Jidoi
Sef Serv Achizitii: Ec JianBeatrice
Serv Achizitii: Ec Mangra Georgeta
Aparatura medicala: Ing Constantinescu Dan
Aparatura medicala: Ing Florea Mihai
Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social SeprezintaCertificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila , certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat Se prezintaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila, certificat ce trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
Operatorul economic strain va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata. Cerinta nr. 1(obligatorie pentru toate loturile)
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului Se va prezentaCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.Codul CAEN de pe certificat va fi corespondent cu obiectul achizitiei.
Cerinta nr. 2 (obligatoriepentru toate loturile)
Aviz de functionare emisa de Ministerul SanatatiiSe va prezenta avizul de functionare pentru activitatea de service eliberat de MS in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica .
Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 aniSe completeazaFormular: 5
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeazaFormular: 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 (obligatorie pentru toate loturile)
Lista principalelor prestari de servicii pentru ultimii 3 ani Se completeazaFormularul: 6
Cerinta nr. 2 (obligatorie pentru lotul nr 5)
Autorizatie ISCIR in baza Ord 130/2011
Cerinta nr. 3 (obligatorie pentru loturile 1, 2 si 3)
Autorizatie CNCAN in baza Legii 111/1996
Cerinta nr 5.(obligatorie pentruloturile 2, 4, 5 si 6)Operatorul economic trebuie sa dispuna de personal calificat pt prestarea serviciilor ce fac obiectul contractului. Aceste documente se vor prezenta doar pentru loturile nr 2?Service aparata Mecury 332?, lotul nr 4 ?Service aparatura Neonatologie?, lotul nr5 ?Service aparate ginecologie si maternitate? si lotul nr 6 ?Service aparate Eschmann si Steris
Sistemul de Management al calitatii ISO 9001 Se vor prezenta documente emise de catre organismele acreditate care sa confirme certificarea Sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent(fara formular tip)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeazaFormularul: 6Se va prezenta autorizatia ISCIRin original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Aceasta autorizatie se va prezenta doar pentru lotul nr 5 ?Service aparate ginecologie si materniateSe va prezenta autorizatia CNCAN in original sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.Aceasta autorizatie se va prezenta doar pentru loturilenr 1 ?Service aparatura radiologie?, lotul nr 2 ?Service instalatie Rokus? si pt lotul nr 3 ?Service aparat Mercury 332?Se vor prezenta documente din care sa reiasa faptul ca operatorul economic are calificarea necesara pt interventia asupra echipamnetelor. Aceste documente se vor prezenta doar pentru loturile nr 2?Service aparat Mecury 332?, lotul nr 4 ?Service aparatura Neonatologie?, lotul nr5 ?Service aparate ginecologie si maternitate? si lotul nr 6 ?Service aparate Eschmann si SterisSe vor prezenta documente emise de catre organismele acreditate care sa confirme certificarea Sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent(fara formular tip)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4689/13.05.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S011-014107 din 16.01.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.06.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.07.2013 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2013 10:00
Locul: Timisoara, str Hector, nr 1, parter -sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care exista ofertantii clasati pe primul loc au preturi egale unitatea contractanta solicitao noua oferta de pret in plic inchis pt departajare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Acestea sunt cele prevazute in art 256/2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: str Hector, nr1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300074, Romania, Tel. +40 256200048, Email: [email protected], Fax: +40 256200046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.06.2013 09:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer