Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - contract prestari servicii de reparare si intretinere a automobilelor


Anunt de participare numarul 12985/08.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M. 02544/B1
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae, nr.156, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment achizitii, Tel.021/208.38.49, In atentia: Postolache Alecsandru, Email: [email protected], Fax: 021/208.38.90
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
contract prestari servicii de reparare si intretinere a automobilelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestare servicii de reparare si intretinere a automobilelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.1)
50110000-9-Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.1)
50113000-0-Servicii de reparare si de intretinere a autobuzelor (Rev.1)
50114000-7-Servicii de reparare si de intretinere a camioanelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cf. caietului de sarcini nr. 61; optiune: numarul prestarilor de servicii poate fi majorat
Valoarea estimata fara TVA: intre 800, 000 si 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
gar. participare 8000 RON ; gar. buna executie 6% din valoarea contractului, fara TVA; forma - scrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat pe anii 2007 si 2008; plata cu OP in contul prestatorului deschis la Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii
* Pers.jur. rom: 1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in preved. art.181;3. Certificat de atestare fiscala; 4.Certificat privind impozitele si taxele locale; 5.Certificat de inregistrare;6. Certificat constatator - emis cu maxim o luna inainte de data limita de deschidere a ofertelor
*Pers. jur. straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea legalizata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii
* Pers.jur. rom: 1. Informatii generale; 2. Bilantul contabil
*Pers. jur. straine: orice document similar emis in tara de origine insotit de traducerea legalizata in limba romana
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani2. Bilantul contabil la 31.12.2006 avizat de organul competent
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii
1. Informatii privind experienta similara
2. Declaratie referitoare la echipamentele tehnice
3. Autorizare RAR
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Cerinta obligatorie - minim 15 spatii de lucru in service3. Document emis de RAR clasa I - valabil la data deschiderii ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
S2-48
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: cu OP in ct. RO55TREZ7005005xxx000144 deschis la ATCPMB
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.06.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 25.09.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2007 12:00
Locul: Str. Erou Iancu Nicolae, nr 156, Voluntari, jud Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte si comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021/332.35.64, Fax: 021/332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
se depune la CNSC in termen de 10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 02544/B1
Adresa postala: Str. Erou Iancu Nicolae, nr.156, Localitatea: Voluntari, Cod postal: 077190, Romania, Tel.021/208.38.49, Email: [email protected], Fax: 021/208.38.90
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2007 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer