Licitatie Publica - Contract prestari servicii de transport aerian pasageri curse externe
Anunt de participare numarul 140374/12.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEA AERONAUTICA CIVILA ROMANA RA
Adresa postala: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI, NR. 38-40, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013695, Romania, Punct(e) de contact: LUANA ISTRATESCU, Tel. +40 212081544, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212081544, Adresa internet (URL): www.caa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Alte activitati anexe transporturilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract prestari servicii de transport aerian pasageri curse externe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: toata lumea, curse directe dinspre/spre Buc Otop la/de la alte dest decat Brux, Frankf, Amst, Paris, Sofia, Atena, Berlin, Chisinau, Geneva, Istanbul, Londra, Larnaca, Madrid, Roma, Strasb, Viena, Montreal, Pori.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 5 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 20, 900RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: bilunar
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de transport aerian pasageri curse regulate, respectiv curse directe dinspre/spre Bucuresti Otopeni la/de la alte destinatii decat Bruxelles, Frankfurt, Amsterdam, Paris, Sofia, Atena, Berlin, Chisinau, Geneva, Istanbul, Londra, Larnaca, Madrid, Roma, Strasbourg, Viena, Montreal, Pori.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60410000-5 - Servicii de transport aerian pe baza de grafic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate estimativa acord-cadru minim 5 maxim 100 bilete pentru curse directe dinspre/spre Bucuresti Otopeni la/de la alte destinatii decat Bruxelles, Frankfurt, Amsterdam, Paris, Sofia, Atena, Berlin, Chisinau, Geneva, Istanbul, Londra, Larnaca, Madrid, Roma, Strasbourg, Viena, Montreal, Pori.Cantitate estimativa bilete de avion care pot face obiectul unui contract subsecvent, respectiv minim 1 maxim 2.
Valoarea estimata fara TVA: 20, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritati contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Claudia VIRLAN ? Director GeneralAlina MACOVEI ? Director EconomicVictorita RADU ? Sef Serviciu Financiar-Contabilitate
Gabriela VOICU ? Sef Serviciu Resurse Umane
Mihaela BULEANDRA ? Referent de specialitate
Carmen BONDREA - Referent de specialitate
Silviu Gabriel GAFITA- Sef Serviciu Administrativ
Elena DOBRAN ? Consilier Juridic
Oana CONSTANTINESCU ? Consilier JuridicMihai IGNAT ? Economist
Luana Rodica ISTRATESCU ? Economist
Stefan GHINCEA ? Sef Serviciu Comercial
Roxana-Teodora DUMITRACHE ? Economist
- domeniul de activitate al ofertantului;2. Licenta de turism3. Certificat de acreditare membru I.A.T.A. ? International Air Transport Association
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
06/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.12.2012 11:00
Locul: Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 38-40, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: august 2013
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Forma documentelor solicitate la nivelul Fisei de date a Achizitiei vor respecta dispozitiile art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.Departajarea ofertelor cu pret egal: In situatia in care doua sau mai multe oferte contin, in cadrul propunerilor financiare acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au oferit pretul cel mai mic o noua propunere financiara in plic inchis, iar contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru vizualizarea documentatie de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic, acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis modul concret de indeplinire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256/2 din O.U.G. nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al AACR
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, nr. 38-40, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013695, Romania, Tel. +40 212081301, Email: [email protected], Fax: +40 212081572, Adresa internet (URL): www.caa.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.11.2012 10:06