Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract prestari servicii de transport obiecte de arta de patrimoniu


Anunt de participare numarul 123777/17.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Cultural Roman
Adresa postala:  aleea Alexandru, nr. 38, sector I, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011824, Romania, Punct(e) de contact:  Benedict Mircea Ardeleanu, Tel. 031.7100.662, In atentia:  Andreea Maria Popescu, Email:  [email protected], Fax:  0372.873867, Adresa internet (URL):  www.icr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract prestari servicii de transport obiecte de arta de patrimoniu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
2 - Servicii de transport terestru, inclusiv serviciile de transport cu vehicule blindate si serviciile de curierat, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Romania - Italia
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de transport rutier intern si extern, in sistem perete la perete, in regim special conform normelor de transport a obiectelor de arta de patrimoniu si tezaur national, corelat cerintelor programului expozitional 2011 a Institutului Cultural Roman in vederea participarii tablourilor la expozitia Culorile Avangardei organizata la Complexul Vittoriano din Roma in perioada 02.09-15.10.2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60100000-9 - Servicii de transport rutier (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
vezi caietul de sarcini + anexa
Valoarea estimata fara TVA: 866, 936RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 17339 lei; Garantia de buna executie 8% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de la bugetul de stat. Plata in termen de 30 de zile de la primirea facturii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindeligibilitatea; Declaratiepepropriaraspundereprivindneincadrarea insituatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006;Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si local;Cazierul fiscal; Declaratie conf. oridin ANRMAP 314/2010
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul bilant, vizat si inregistrat de organele competente in copie legalizata sau certificat ?conform cu originalul? sau
scrisoaredebonitatedinparteauneibancisauauneisocietatirecunoscutedeauditfinanciar/contabil;Completarea formularului nr.3 ? Informatii generale? obligatoriu trebuie sa contina urmatoarele informatii: dovada deschiderii unui cont bancar de trezorerie; Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani ( 2008, 2009, 2010) sa fie mai mare sau egala cu suma de 1.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari deservicii din ultimii 3 ani pana la data deschiderii, de natura si complexitate similara cu obiectul licitatiei. Recomandari /certificate / documente emise sau contrasemnate de clientii beneficiari mentionati in anexa la formularul 12E in copie legalizata, originale sau certificat ?conform cu originalul; Dovada prin care sa ateste faptul ca ofertantul estecertificat ISO pentru categoria de servicii care urmeaza sa fie supusa procedurii de achizitie publica, sau echivalent; Ofertantii trebuie sa faca dovada ca pot asigura personalul de specialitate considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului.In acest scop ofertantii vor depune o declaratie conf. Formularului nr.7;
Ofertantii vor depune o declaratie model propriu prin care sa indice ca la elaborarea ofertei au tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii (conf. Art 34 al. 2. din OUG nr. 34/2006 actualizat)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Valoarea procentuala a pasului de licitare este 5%.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2011 13:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2011 14:00
Locul: Bucuresti, Aleea Alexandru, nr.38 sect.1 - sediul ICR
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
conf. art.33, al.2 din HG 925/2006 actualizat
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Cuantumul garantiei de participare este de 17.339 lei, reprezentand 4128, 26 EURO, calculati la un curs mediu de 4.2 lei/ euro.Suma reprezinta 2% din valoarea estimata fara TVA a contractului. Perioada de valabilitate a garantiei 90 de zile de la data deschiderii ofertelor.Valoarea estimata a contractului este de 866936 lei fara TVA respectiv 206413, 34 euro fara TVA calculati la un curs mediu de 4.2 lei/euro.Moneda in care se intocmeste oferta : Ron sau EURO.Pentru evaluarea corecta, pentru ofertele in euro se va aplica un curs mediu de 4.2 lei/euro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  -, Romania, Tel. 3104611, Email:  [email protected], Fax:  3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
zece zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a deciziilor autoritatii contractantecare se considera a leza interesele operatorului economic.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Institutului Cultural Roman
Adresa postala:  Aleea Alexandru, nr.38, sect.1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011824, Romania, Tel. 0317100667, Email:  [email protected], Fax:  0317100607, Adresa internet (URL):  www.icr.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2011 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer