Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract prestari servicii formare si certificare ECDL


Anunt de participare numarul 70882/15.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 2 (Primaria Sectorului 2 Bucuresti)
Adresa postala: Âstr. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â021561, Romania, Punct(e) de contact: ÂDOrina Popa, Tel.Â021.252.44.46, In atentia: ÂDorina Popa, Email: Â[email protected], Fax: Â021.252.44.46, Adresa internet (URL): Âwww.ps2.ro, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licita'ie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract prestari servicii formare si certificare ECDL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
24 - Servicii de invatamant
Locul principal de prestare: Sediul Primariei Sectorului 2, Str.Chiristigiilor , nr.11-13, Sector 2 , Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de prestari servicii formare si certificare ECDL, în conformitate cu caietul de sarcini si documentatia de atribuire .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
80533100-0 - Servicii de formare in informatica (Rev.2)
79132000-8-Servicii de certificare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
formare si certificare 60 presoane, instruire si certificare 10 persoane , conform caietului de sarcini si a documentasiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 110, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia pentru participare este în suma de 500 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
conform documentatiei de atribuire / finanlare d ela bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere , Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181 din ordonanta , pe propria raspundere , Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice, valabil în ziua deschiderii ofertei – original sau copie legalizata, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale în cazul persoanelor juridice , valabil în ziua deschiderii ofertei – original sau copie legalizata , 1. Copie stampilata si semnata „conform cu originalul”de catre reprezentantul legal al ofertantului, sau copie legalizata dupa Certificatul de Înregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, care contine codul unic de înregistrare si anexa acestuia din care sa reiasa ca ofertantul are toate avizele de functionare, 2. Certificat constatator – original sau copie legalizata , privind înmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent , Documente edificatoare care sa dovedeascaînregistrarea/atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale, respectiv copie dupa Certificatul de centru acreditat ECDL, recunoscut de INA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documentele care trebuie sa însoteasca oferta sunt :1. împuternicirea : a) semnatarului ofertei ( daca este cazul )
b) reprezentantului prezent la sedinta de deschidere ( daca este cazul )
2. opis documente
3. dovada constituirii garantiei de participare ( Formularul nr.9 bis– Sectiunea III )
4. documente de calificare4.1.1. declaratia de eligibilitate – Formularul nr.1- Sectiunea III
4.1.2. declaratie privind neîncadrarea în prevederile art.181 din ordonanta( Formularul .11- Sectiunea III
4.1.3. a. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice, valabil în ziua deschiderii ofertelor ( original sau copie legalizata)4.1.4. b. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale , valabil în ziua deschiderii ofertelor ( original sau copie legalizata)4.2.1. copie stampilata si semnata “ conform cu originalul “ dupa Certificatul de înregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului4.2.2. certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului – Formular .14-Sectiunea III
4.3 copii dupa atestatul persoanelor privind – experienta si certificarea în domeniul ECDL, posesori de permis ECDL.
4.4.1. declaratie referitoare la personalul angajat – (Formularul .7, Formularul 8 , Formularul 12 –.Sectiunea III)
4.4.2. Formularul privind partea / partile din contract care sunt îndeplinite de subcontractanti – Formularul 13 , Formularul 15 - Sectiunea IIIOfertantul trebuie sa prezinte scrisoarea de înaintare în conformitate cu modelul prevazut în Formularul.4 - Sectiunea III precum si:
- fisa de informatii generale Formularul 2 – Secsiunea III
- formularul de oferta – Formularul 3 – Sectiunea III
- centralizatorul de preturi – Formularul 6- Sectiunea III
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari servicii executate în ultimii 3 ani sau alte documente echivalente înregistrate de organele competente din care sa rezulte experienta similara privind: ( Formularul nr. 8 si Formularul nr.12 din Sectiunea III )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personalul direct responsabil de îndeplinirea contractului, respectiv echipa va avea urmatorii experti- cel putin 4 instructori cu experienta în domeniul pregatirii persoanelor în domeniul informatic si certificare ECDL – posesori ai unui Permis ECDL diploma universitara / postuniversitara în domeniu sau studii superioare si cursuri în domeniul , sau Certificat Profesional în domeniul . minim 3 ani de experienta în domeniul ECDL .- cel putin 2 examinatori acreditati ECDL – posesori ai unui certificat de examinator ECDL diploma , atestat sau echivalent in domeniu ; experienta de cel putin 3 ani dupa finalizarea studiilor si obtinerea acreditarii . Se va prezenta CV-ul expertului, din care sa rezulte experienta similara;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 8 RON
Conditii si modalitate de plata: OP sau cash la casieria institutieiDocumentatia de atribuire se va obtine de la sediul Primariei ; Serviciul Licitatii, Contracte
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.02.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.02.2009 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii autorizati ai ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: ÂBucuresti, Str.Stavropoleos , nr.6, Sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213221240, Email: Â[email protected], Fax: Â0213221240, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: ÂBucuresti, Sos.Oltenitei, nr.107-111, Sector 4, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â041318, Romania, Tel.Â0213321188, Email: Â[email protected], Fax: Â0213321188, Adresa internet (URL): Âwww.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Diretia Juridica din cadrul Primariei Sectorului 2
Adresa postala: ÂBucuresti, Str.Chiristigiilor, nr. 11-13, Sector 2, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â021561, Romania, Tel.Â0212524446, Email: Â[email protected], Fax: Â0212524446, Adresa internet (URL): Âwww.ps2.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.01.2009 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer